Millainen työpaikkaflirtti on mielestäsi ok (sinun tai miehesi) ja mikä taas liik?
Kommentit (26)
Vierailija:
Eli onko päivästä toiseen jatkuva " velmuilu" vastakkaisen sukupuolen kanssa ihan okei jos muuta ei ole?
teki myös palveluksia hänelle ja teki osan hänen tösitään kun ei kyennyt itse akka töihinsä. Soitteli lomalle jne. Sanoin, että nyt pistää poikki tilanteen! Meni pari kuukautta ja akka vaihtoi työpaikkaa..
Sinulla on omat rajasi, se että kaverilla on eri rajat tuon suhteen ei tee tunteusitasi vääriä. Kuuntele itseäsi ja jos olen loukkanttunut ja koet vääryyttä niin puhu puhu ja puhu miehellesi!
Miheni " flirtti" on aika harmitonta. Töissä nainen, joka on itse aika flirtti tapaus ja yrittää vetää miestä tähän mukaan. Olen kyllä tietoinen tästä, ei siinä mitään pitäisi takana olla, mutta häiritsee vähän silti (itse ä-lomalla jne).
mutta jos miehesi on asiasta avoin niin eiköhän tuo ole ok. Jos ei nainen koti-aikaa häiritse jne.
Mitä miehesi saa flirttailessaan toisen kanssa? Mitä hän sillä hakee? Jos se on yhdentekevää, se on silloin sama lopettaa.
liiankin) tuttavallinen. Ehkä ei edes ole suoranaista flirttiä (mieheni ei sitä sanaa edes kuulema käyttäisi), vaan mielestäni " liian tuttavallista sananvaihtoa" työtovereiden kesken, jonka tämä nainen on aloittanut.
ap
Vierailija:
Mitä miehesi saa flirttailessaan toisen kanssa? Mitä hän sillä hakee? Jos se on yhdentekevää, se on silloin sama lopettaa.
Voisi kai jopa sanoa, että joku työpaikalla on heittäytynyt liian tuttavalliseksi miehen kanssa eikä kotiäidin egoni sitä tällä hetkellä kovin hyvin kestä.
Tuskin kuitenkaan olet sairaallollisen mustasukkainen, etkä vaadi kohtuuttomia. Kukapa pitäisi siitä, että joku " leikillään" yrittää iskeä omaa puolisoa? Sen leikin lopputulos voi äkkiä olla se, että huomaa tulleensa jätetyksi. Miehen pitää tämä ratkoa. Se, että toinen on tunkeilevampi, ei tarkoita sitä, etteikö miehesi voisi ensin hienotunteisesti ja jos ei se mene perille, niin huomattavasti selvemmin asetella rajoja.
Vierailija:
Tuskin kuitenkaan olet sairaallollisen mustasukkainen, etkä vaadi kohtuuttomia. Kukapa pitäisi siitä, että joku " leikillään" yrittää iskeä omaa puolisoa? Sen leikin lopputulos voi äkkiä olla se, että huomaa tulleensa jätetyksi. Miehen pitää tämä ratkoa. Se, että toinen on tunkeilevampi, ei tarkoita sitä, etteikö miehesi voisi ensin hienotunteisesti ja jos ei se mene perille, niin huomattavasti selvemmin asetella rajoja.
Hän nimittäin voi flirtin lopettaa jos haluaa...
Olen ollut samassa tilanteessa, siellä työpaikalla. Ja mies olisi kyllä voinut asialle jotain jos olisi halunnut. Esim. jos hän ei olisi tuonnut ilmi koko ajan että vaimo ei tee kotona muutako hoitaa lasta ja nukkuu. Tai olisi edes jotenkin kehunut vaimoaan, olisin varmasti lopettanut.
Välillä nimittäin sanoin hänelle että hänellä on niin kiltti vaimo, että saa pitää kiinni. minä eikä moni muukaan olisi samalla tavoin miestä passattu.
Pidä miehellesi puhuttelu ja kerro tunteistasi. Ei hänen tarvi sille naiselle suoraan sanoa, että nyt tämän täytyy loppua. Hänen tarvii vain alkaa kehua sinua työpaikalla. :)
kysyin mieheltäni, kertooko hän minusta mitään työpaikalla, tai puhuuko " ylisitävästi" . No ei kuulema, kun " ei hän niin muutenkaan omista asioistaan puhu" -tämä on ihan totta kylläkin. Olisihan se kiva jos juttelisi mukavia minusta, olen samaa mieltä että ehkä naisen käytös muuttuisi.
Nainen on muuten myös naimisissa kylläkin.
ap
niin silloinhan varsinkin hän voi alkaa puhua omista asioista. Sinusta ja lapsista. Ja kertoa kuinka sinä jaksat vauvasta huolimatta huomioida myös häntä. kyllä se nainen hiljenee ja rauhoittuu.
kyllästyimme. ja mies alkoi kertoa enemmän vaimostaan, joka oli tosi huolehtivainen ja hyvä vaimo. ainakin siis miehen kertomuksien perusteella. oikeastihan en häntä tunne.
valitettavastihan tilanne meillä vähän on se, että olen aika väsynyt valvomisista etc ja onhan lapsiperhearki tosi rankkaa - ymmärrän, ettei mieheni keksi paljon imartelevia, jos muitakaan, juttuja. Ei siis varmasti kerro väsymyksestäni, muttei paljon muutakaan.
Ja miehen mielestä nainen ei ole " liian" tuttavallinen, vaan minun mielestäni (miehen kertoman perusteella). Miehen mielestä nainen " on vaan sellainen" , muidenkin kuin hänen kanssa.
eli ei mitään fyysistä. Sellaista toisen huomiontia, joka ei kuulu työpaikalle. Ja se ulottui myös työajan ulkopuolelle. Tekstareita. Pikkuhiljaa... Ei siis mitään hirveätä, mutta ei mitään hyväksyttävääkään. Sellaista mikä olisi pitänyt loppua enneko edes alkoi...pikkujouluista. Ovat edelleen naimisissa. Samoin minä sain oman suhteen korjattua ja nyt täälläkin asiat taas hyvin. Eli elin huonossa parisuhteessa silloin.
Mies ei puhu työssään kotiasioita eikä esim. minusta etunimellä jne. Ja toiseksi kun miehelleni ilmestyi sormus sormeen niin vasta säpinä alkoikin.. Eihän kukaan varattu halua riskeerata omaa liittoaan ja iskeä sinkkua varatun pitää sen toisen osapuolenkin olla.
Puhu miehellesi ja kerro, että sinua huolestuttaa ja vaivaa asia. Todellakin flirtistä ei normaalin itsetunnon omaava ihminen saa mitään.. Ja jos miehellä heikko itsetunto niin sitä voi parantaa riskittömimminkin.
Meillä puhuttiin tästä pitkään ja hartaasti (monta kuukautta) ja vihdoin sain miehen ymmärtämään, että koin tämän työsuhteen uhkana avioliitollemme. Itse en harrasta flirttiä ollenkaan siinä on aina riskejä koska ykskään avioliitto ei ole ongelmaton vaan voi olla monen vuoden alamäkeäkin. Tälläiset flirtit vain avaa portteja joita on sitten vaikea sulkea.
epävarmuutta?