LOKAKUISET VK 1, 2006;)
Kommentit (109)
Jo vain yllätyin kuinka meidän pino on kasvanut.Kyllä ois aiheellista tehdä päivittäin uus pino.
Meillä aada meni eilen yöunille jo kasilta.Huh mikä helpotus.Heräs kymmeneltä syömään ja sit jatko uniaan aina puoli kuuteen asti ja taas nukku oikeen ysiin asti.
Aada on ruvennut aamusin jokeltelee sängyssä ja naureskelee.Ihanan kuulosta kun pinniksestä kuuluu sellanen ähinä ja puhina=)
Tänä aamunakin oli ihan poikittain ja jutteli taululle.
Äsken syötin ja raukka parka simahti syliin.Piti tänään kylvettää saas nähdä menikö jo oikeen yöunille.
Mites teillä muilla tykätään ilma kylvyistä?Meillä tykätään kovin kun ei ole vaippaa.Ja mikä nauru kun tulee pissa.
Kaipa sitä tarvis mennä taas pyykkikoneen kimppuun.Oon tänään vaan pessy pyykkiä.Yllättävän paljon kun vielä vaihdoin kaikki petivaatteetkin ja omat sekä aadan vaatteet.
Hyvää lauantai-illan jatkoa,pyykkäri lähtee hommiin!!!
johannu&aada
*purnaa, kun ei ehdi lukea kunnolla(!!!!) kaikkien mielenpäällä olevia asioita läpi*
Pirulauta tytöt, nyt ruvetaan tekemään OMA KASA JOKA PÄIVÄLLE, niinku kutinakalle ehdottikin ;-P! JOOOOOOOOOOOOKOOOOS!?!
EMPULLE + miehelle onnea hääpäivänä, halirutistus! Ja täällä kans kuluu suklaata, mun tissit tuntuu reagoivan siihen ja antavan maitoa enemmän ;-D........(uskottelee itselleen ja miehelleen)......
Galluppiin: En ole vielä päättänyt menenkö töihin vai jäänkö hoitovapaalle. Vapaa houkuttas tietty enemmän, mutta en tiedä miten se rahallisesti on mahdollista!
Mullakaan ei menkat ole vielä alkaneet ja toivottavasti ei ihan heti alakaan! Mä kallistun pillereihin, koska niillä on laihduttava vaikutus mun elimistössä. Eli sitten joskus kun imetys päättyy aloitan pillerit, toisaalta se kierukka houkuttelee.
Joo, nyt meen syöttään tytölle puuron, ennen kun poika alkaa huutaa omaa puuroaan ;))....
Tulen taas, viim. huomenna!
*Vallu ja Eemil*
EMPPU!! *onnitteluhalaus* :)
Ninnulista ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan.. *kaipailee*
Meritähtönen, meilläkin oli samassa paikassa kastejuhlat joulukuussa:)
Ja nyt lukemaan tarkemmin pinoa, ja aloitetaan sitten tosiaan maanantaina jokapäiväset pinot, eihän näitä jaksa pirukaan lukea :D
ANNU777: Tarkoitus ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä, kommentoin vaan sitä, kun välillä tuntee itsensä todelliseksi taustahaahuilijaksi, jonka kirjoituksia muut ei huomaa. Tottakai useammin pinoutuvat muistavat toistensa juttuja paremmin ja tulee sitä kommenttiakin helpommin. Mutta tuntui silti kivalle, kun joku erityisesti mainitsi, miten kiva oli kuulla meikäläisestä pitkästä aikaa ;-)
ÄITI_79: Jos minua tarkoitit, niin imetän, menkat ei oo vielä alkaneet mutta laitatutin tosiaan jo kierukan. Mulla tuli vuotoa to ja pe, mutta tänään vaan vähän, taitaa nyt loppua. Saa nähdä alkaako kuukautiset ollenkaan tai missä muodossa jne. Mulla ollu aina kauheen runsaat kuukautiset, toivottavasti edes vähentää. Mitenköhän hormonikierukka vaikuttaa mielialaan, onko kellään kokemuksia? Ennen lapsia käytin Minulet-pillereitä, ja joskus käyttäydyin miestä kohtaan kuin mikäkin piru... ;-) Mutta nyt toi kierukan asennuksesta johtuva huono olokin alkaa jo mennä ohi, toivottavasti huomenna ei olis mitään oireita enää.
ÄITIKOLMELLE: Meillä vietetään synttäreitä aika lähiaikoina sit, Lotta täyttää 17.2. sen 2v. Helmihippusissa pinouduin aina silloin tällöin, ehkä tiheemmin hieman kuin nyt, kun silloin oli enemmän aikaa kun odotti esikoista. Meinasin muuten nyt syksylläkin avata aina vahingossa helmisten pinoa, kun se tuntui niin tutulta :-)
Ja iltapalalle, lauantai-iltoja... Taidetaan muuten kasvattaa nyt ennätyspinoa, tällaisia taisi olla siellä odotuspuolella loppuvaiheessa, kun odoteltin synnytyksien alkamisia.
Otan osaa suruun, se on kuitenkin niin että luopuminen on aina surullista. Vaikka kyseessä on vanhus, kuolema on niin lopullista.
juu sinua seilori tarkoitin... ei muista noita nimimerkkejä! minullakin ollut runsaat ja kivuliaat menkat ja toivottavasti jäävät pois.... mulle laitettiin kierukka 29.12 ja vieläkin tarvii siteen... lukuun ottamatta muutamaa välipäivää!
meilläkin esikoinen täyttää helmikuussa 2!
Joo, ei muuta kuin maanantaina heti uusi pino ja joka päivälle vaan uusi. Vai onkos joku innokas jo huomenna alottamaan, niinkuin mä viime sunnuntaina;)
ÄITIKLOMELLE: Jep, luin sun viestin sinä päivänä kun kirjoitit. Nyt vaan jännitetään kun vajaan kahen viikon päästä on neuvola, et mitä pieni mies silloin painaa. Sitä mä vaan aattelin, et jos tätä vauhtia kasvaa ni pääseekö puol vuotiaana(tai millon ne nyt lähtee ryömiin ym.) enää liikkeelle vai vyöryykö eteenpäin tai pyörimällä;) Juu, olen mäkin todella ylpeä kun vaavi noin hyvin kasvaa, ja et pystyn pelkällä rintamaidolla hänet ruokkimaan.
Mä ajattelin imettää jos kaikki menee hyvin ni puol vuotiaaksi, on se vaan niin paljon helpompaa ja tosiaan aina ruoka mukana, vaikka tuo *erkeleen rintakumia pitää aina käyttää. Onko muita kumin kanssa pelaajia? Meidän poika ei edes hamua rintaa, surkeeta. Vaikka maitoa tulisi juoksemalla, kääntää pään pois ja huutaa niin kauan et kumia saa imeä. Laitoksella oli heti sama tilanne, miten se vastasyntynyt voi tollasta hokata???
Meillä koitettiin seksiä, ei koiteta varmaan enää ennen imetyksen lopettamista, niinkuin joku (en nyt muista kuka) sanoi et on paikat kuivat, pitääkö munkin jotain estrogeenia hakee... Sattui niin peevelisti, et homma jätettiin heti alun jälkeen, onneksi miehelle seksi ei ole SE tärkein juttu. No joskus sitte aikanaan.
Mulla kova vauva (tai masu) kuume, tekis niin kovin mieli pikku kakkosta jo pian. Sektion jälkeen vissiin pitää olla vuosi väliä tai enemmänkin, vai??
Oletteko lukeneet nuita muita pinoja?? Mua niin naurattaa, noi TÄYDELLISET mammat jotka haukkuu muut ihan maan rakoon, onneksi meillä lokakuisilla on aina tosi rakentavat keskustelut ja neuvoja annetaan, eikä haukuta. Mielipiteen voi toki sanoa, mut nuilla muilla ne on vaan niin kärkkäitä. JOTEN KIITOS TEILLE ARVON SISKOT!!!
Nyt mies haluu konee(tää on mun Ferrari, *erskeles) No ottakoon, mä meen vaavin kans aa-aa.
huomisiin, katotaan onko joku aikainen alottanut sit jo uuden pinon;);)
Eikös VALLU ollut odotus puolella innokas alottelija jo puolen yön jälkeen??
Annu, jota väsyttää ja kellokin on vasta 22.00
Nää tällaset pinot ei oo kyl mistään kotoisin. Pitää olla paperilappu vieressä, et muistaa kelle piti kommentoida ja mitä :) Eli kannatan kyllä sitä että joka päivälle oma pino.
Seilori: mä kyllä kans luen jokaisen kirjoittaman tekstin tarkkaan kans. Välillä saattaa tosin unohtua jos jotain kommenttia kirjoituksessa pyydettiin. Tai sitten en kommentoi jos en asiasta mitään tiedä. Nykyään kun sitä tulee oltua kovin omanapainen, tuo poika sen tekee :) Mutta kirjoittele toki enemmänkin jos vain kerkeät :)
Annulle osanotto läheisen menetyksestä. Kyllä se aina koskettaa ja tuntuu pahalta, jo pelkästään lukea tuollaisia uutisia.
Empulle onnittelut hääpäivän johdosta, meillä se vasta maaliskuussa.
Mä lueskelen paljonki muitakin pinoja niin täällä kuin muillakin palstoilla. Vierailen säännöllisesti lukemassa vauvakuume puolelta yhden ryhmän juttuja, ja myös odotuspuolella käyn lueskelemassa näitä joilla h-hetki lähellä. Samoin annu: mua nauratti kans ihan hiivatisti koko ketju. Teki mieli laittaa viestiä sinne et mitäs sanotte äidistä joka ei ole antanut lapselleen rintaa päivääkään!!
Roopella nuha ja yskä jatkuu. Kerroinko jo että käytiin eilen eka kertaa saunassa? No tuli sekin testattua eikä poika ollu millänsäkään, taisi enemmänkin tykätä, suihkuttelu oli kans ilmeisen mukavaa kun niin nauratti.
Meillä menee nykyään yöt jo heräämättä läpi, syö viimeisen kerran 23-23.30 ja sit nukahtaa yöunilleen. Illalla tankkaa aika paljon ja tiheään. Herää 8.30-9.00 ja on vailla maitoa. Sitte ollaan hereillä tunti kaks ja tulee päikkäreiden aika. Niitä nukutaan sitten vaihtelevalla menestyksellä. Tänään kuitenkin peräti kahdet 1.5 h unet omissa vaunuissa sisällä. Edistystä sekin. Pikkutirsoja otetaan sitten illalla sitterissä. Jotensakin näin meillä päivät menee.
No niin, nyt on palstatilaa viety jo tarpeeksi. Joten hyvää yötä kaikille.
Misuli ja Roope
äiti_79: