Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAKUISET VK 1, 2006;)

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranemis halit pienelle ja voimia väsyneelle mamille.

Onnea myös minulta hääpäivästä.

On se EMPPU aika nainen kun kaikkee muistaa, vai laittaakohan kaiken kuulemansa kalenteriin...;) hih

nyt minäkin poistun

Vierailija
22/109 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAPAApäivä tarkoittaa siis sitä, että mies ei ole koko vuorokautta poissa kotoa eikä siis tarvitse yksin vastata kaikesta :)

Mutta siis LEPOA se ei tottavie ole.. sainpahan käydä yksin kaupassa (15 min), tehdä ruokaa kun pojat oli iskän kans ulkona, kolata lunta, pyöräyttää sämpylätaikinan uudella yleiskoneella ja niin eespäin.

Kuulumisia myöhemmin..

t. ahkera lepäilijä kera vaavin 3kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa minäkin pinoudun. On ollut kaikenlaista säpinää ja jouluakin vietimme Lapissa. Oli aika upea elämys päästä harmaasta Helsingistä sinne lumen keskelle ihanaan talviparatiisiin. Lapsetkin nautti suunnattoman paljon. Helmikuussa taas sinne kun on koululaisilla hiihtoloma.

Meillä " Miku" eli Miika aloitti jo 27.12 täytettyään 3 kk soseet ja vellit ja hyvä on poitsu mössäilemään, ihana vauva, ja kaikki kelpaa.

Suosikkeja taitaa olla kesäkurpitsa-maissi mössö ja persikkasose.

Myös yöunet pidentyivät 7 tunnista 10:een tuntiin aloitettuamme vellit. Niillä pikkumassu jaksaa kölliä pidempään. Miku on kyllä ollut alusta saakka hyvä nukkuja!

Huomenna neuvola ja sitten uusia kasvutuloksia.

IHANAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!

t. Mikaela (eilen täytin 40v.) ja Miku 3kk + 6 vrk

Vierailija
24/109 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*heti neiti ilmoitteli nousevansa ylös*

Pikakuulimisia...

Meilläkin taidetaan ängetä jo hampaita *pikkasen liian aikasin*,

kuolataan ja jyrsitään nyrkkiä minkä ehitään.

Viime yönä oli huutokonsertti, meni nukkumaanmeno hetken liian pitkälle ja oltiinkin jo yliväsyneitä =( Ja kun uni voitti tuli aivan kamalan hiljaista kuin ois veitsellä leikattu...

Itselläni on niskat ihan jumissa...äitini yritti hieroa niitä mutta huusin suoraa huutoa ku kävi niin kipeetä ;( Onneksi yöt saadaan nukkua kunhan neiti ensin tainnutetaan unille...muuten vois olla ihan rikki.

Jokos yli kaks kuukautisille on aloiteltu kiinteiden anto?

Meillä mietitään kuumeisesti ,milloin aloiteltas... Rinta riittää aika hyvin koko päivän evääksi eikä öisin ole tiheää imua havaittavissa.

Ehkäpä jaksellaan tuonne 3kk:n rajapyykille ainakin.

Waimo72 & Hanna 2kk2vkoa +rapiat

Vierailija
25/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö menikin illalla jo 21 jälkeen nukkumaan, ja söi 3 kertaa 11.30, 3.30 ja 6.30. Kahdeksalta sitten herättiin virkeinä, kunnes nukahdettiin puoli 10 uudelleen. Nyt kuuluu tuolla ähisevän eli oli lyhkäiset päikkärit.

Eilen nukkui ulkon 3 tuntia ja vielä sisällä tunnin.

Äiti vaan ei vielä osaa hyödyntää näitä pitkiä unia niin että lukisi tenttikirjoja. Tänään se on kuitenkin aloitettava, kun vika päivä olisi tentti ja 3 kirjaa vielä luettavana (yksi jotenkin luettu *huoh*). Onneksi voi vielä perua ilmoittautumisen 21 päivään mennessä jos ei saakkaan luettua kirjoja. Tänään oli muutenkin ilmoittauduttava kursseille, joten taas alkaa kaupungissa juoksemiset. Tai katotaan luenko vain kotona tentteihin. Onko muita opiskelijoita?

kysymys: laulatteko mitä unilauluja vauvoillenne? Itse vetelen nuku nuku nurmilintua ja välillä pikkukakkosesta tuttua nukkumattia. Joskus tyttöä hymyilyttää unessa äiskän laulelut.

Sängyssä ollaan jo silmät apposen auki joten kaippa se on mentävä.

syntymäpäiväänsä viettäneille onnittelut!

j+beibi

Vierailija
26/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän vauvelit touhuilee? Meillä täyttää poju ensi viikolla 3 kk ja nyt sellainen vaihe päällä ettei mikään muu kiinnosta kuin vanhempien syli ja siten päin että näkee ympärilleen. Sitteri ei kiinnosta, lattia ei kiinnosta (ei vielä käänny mahalleen)...

Onkohan tämä ' normaali' kehitysvaihe? Armoton huuto alkaa jos on vauva-asennossa sylissä, siitä pitää yrittää pungertaa vatsalihaksilla istuma-asentoon.

Hyvin nukkuu yöt, sellaista 7-9 h. Syöminen on vähentynyt/kerta mutta sitäkin tiheämmin, syö suunnilleen saman verran kuitenkin päivittäin.

Vierailija
27/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just pieneltä vaunulenkiltä, kun tuntui, että olen ollut jo pari päivää vaan sisällä. Kylläpä tuntui mukavalta olla ulkona ja siellä on jotenkin niin kiva ilmakin, vaikka aurinko ei paistakaan. Minea jäi vielä nukkumaan ulos. Saatiin miehen kanssa joululahjaksi askelmittarit ja on kyllä tosi kivat. On oikeasti kiva seurailla, että kuinkas paljon niitä askeleita onkaan tullut päivän mittaan. Minun päivän saldot ovat olleet pari päivää tosi olemattomat, joten nyt otin itseäni niskasta kiinni ja lähdin keräilemään ulos askelia, hih :) Minä olen muutenkin aina tykännyt urheilla ja liikkua, mutta nyt se on jostain ihanan kummasta syystä vähentynyt. Ajattelin kyllä nyt alkaa käymään päivittäisten vaunulenkkien lisäksi kerran viikossa jossain jumpassa tai pelaamassa sulkapalloa...

ANNU: Nyt ollaan pari iltaa yritetty laittaa Minea omaan sänkyyn, vähän on ehkä jo pienen pientä toivoa, mutta ei kuiteskaan ole jäänyt. Ajateltiin pikku hiljaa yritää muutosta. Nostettiin siis Minea taas vaunuihin nukkumaan, mutta nyt yritetään keinuttaa ihan hitaasti ja minimaalisesti. Jatkossa nostetaan Minea sitten nukahtamisen jälkeen omaan sänkyyn. Yöllä syönnin jälkeen neiti kyllä jää ihan kiltisti omaan sänkyynsä nukkumaan.

NASULI: Onpas tosi kurjaa, kun pikkuinen Aurora on kipeänä. Toivottavasti neiti paranee pian. Jaksuja teille!

ROM kyseli vauvojen puuhailusta. Meillä ollaan taas sellaisessa vaiheessa, että Minea viihtyy tosi hyvin lattialla ja sitterissä. Nyt myös lelut, kuten helistimet ovat alkaneet kiinnostamaan. Vähän aikaa sitten ei käynyt mikään muu kuin syli, mutta nyt tosiaan neiti on alkanut viihtymään hyvin myös muualla. Selältä masulleen ei meilläkään vielä käännytä.

Mukavaa tiistaita kaikille :)

-piipi ja Minea-

Vierailija
28/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, piti vielä BEIBI:lle vastata, että täällä on periaattessa yksi opiskelija, vaikka olenkin jo vakituisessa työssä. Nyt vain olen viime aikoina jättänyt opiskelut syrjään, kun on kuitenkin jo yksi tutkinto, jonka alan töitä teen. Paljoa ei vaatisi, että saisin myös tämän valmiiksi, mutta kiinnostus on tällä hetkellä nolla. Graduseminaarissa kävin muutaman kerran ja aihekin oli jo valmiina tai ainakin seminaarityön aihe, mutta se sitten jäi. Mutta voin hyvin samaistua sun tenttijuttuihin ym., kun kuulostaa niiiiin tutulta :) Mä olen just sellainen päättäjien painajainen, joka vaan on kirjoilla yliopistossa, eikä valmistu koskaan... Ehkä sitten joskus tulevaisuudessa.

-todella laiska opiskelija piipi-

Vierailija
29/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Nasuli:[/b] Yleensä mä en muista mitään, mutta teidän hääpäivä jäi mieleen siitä että on niin lähellä meidän omaa ;D

Hitto kun mulla on viimesestä papasta aikaa ainakin pari vuotta, ja se pitäs olla vuoden sisään otettu, jotta saa hormonikierukan.. ei voinu lääkäri sitä viimeks kertoa :-/ Nyt sit menee sikapitkään, ennen ku sen saan. Ei sillä nyt muuten niin hengenhätä olis, mutta kyrsii kumikallejen kanssa häseltää ;)

Eipä kummoisia kommentteja nyt satele, oon ihan rättipoikkiväsy enkä jaksa aatella mitään fiksua kommenttia ;D Pinja heräs yöllä aika monta kertaa (no oikeesti tais herätä kolmesti mutta se tuntuu paljolta yhteen herätykseen verrattuna ;) ) Esikko onneks nukkui 11 tuntia putkeen <-- on siis hänelle suuri saavutus *taputap*

[color=red]♥[/color] Emppu ja Pinja 2,5kk [color=red]♥[/color]

Vierailija
30/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Annu, mistäs arvasit.. mies se tais koneella eilen olla. Ja sitte vieraita kävi illalla. Nyt ehdin tänne ekaks :) Se on välillä meillä just sitä " minun vuoro" tyylillä. Kieltämättä minun vuoroja pari enemmän ollut.. ;)

Nasuli, kuis teillä voidaan? Toivottavasti tervehdytte pian.. *hali*

Jaahas, syöttöpuuhiin!

Vierailija
31/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans yks opiskelija. Työnohessa minäkin olen yliopistossa yrittänyt opintoviikkoja saada kasaan, tai pisteitähän ne nykyään on. Hidasta on..

Vierailija
32/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa ehdin/jaksan pinoutua.

Meille kuuluu oikeastaan pelkkää hyvää, nimittäin neiti on alkanut nukkumaan yönsä hyvin. Yöllä herää kerran syömään ja aina ei edes sitäkään. Odottelen kyllä, että takapakkia tulee...

Yönukkumisen alun ongelma on ollut se, että neitiä ei ole tahtonut saada yöunille vasta kuin klo 24 jälkeen. Päätin sitten tässä joku päivä sitten, että herätän tytön aamulla jo kahdeksalta, koska aamut ovat venyneet klo 10-12 myöhäisten nukkuma-aikojen vuoksi. Tyttöhän sitten illalla sammui yöunille jo ennen 22.30, joka oli siis todella saavutus! Siitä lähtien neiti on yöunensa aloittanut ennen klo24.

Tosin yleensä iltasyötön jälkeen, kun tyttö nukahtaa, hän saattaa herätä n.40min päästä uudestaan ja haluaa taas tissiä. Voipi varmaan liittyä jotenkin iltatankkaukseen..? Nukahtaa kyllä sitten tämän jälkeen uudestaan ja sitten nukkuu sen 5-8 tuntia yhteen putkeen.

Mitään varsinaista rytmiä meille ei vielä ole kehkeytynyt, mutta kiitollisia ollaan nyt ens alkuun että yöt menee hienosti.

HAMPAISTA oli puhetta... Itse olen kans epäillyt hampaiden tulemista, koska neiti kuolaa reippaasti ja työntelee nyrkkiään suuhun. Kokeilin itse sormella vähän hiestää tytön ikeniä ja sepäs tykkäsi siitä kovasti. Voipi tietty olla jotain muutaki, mutta vähän epäilyttää kyllä. Äitini ei tosin usko, että vielä näin varhaisessa vaiheessa hampaita voisi tulla; mulla ja mun siskolla kun ne tuli tuossa puolen vuoden ikäisenä. Mene ja tiedä...

Synnytyksestä on nyt aikaa n. 2,5kk ja tänä aikana olen mieheni kanssa harrastanut seksiä vain kerran. Se sattui alkuun ja muistui kyllä synnytys mieleen. Seuraavana päivänä vuodin jonkun verran verta ja sitä vuotoa jatkui 5pvä. Sain synnytyksessä 2.asteen repeämän, joten oliskohan paikat vielä sen verran parantumattomat etteivät vielä kestä...Jälkitarkastusaikaakaan en ole vielä saanut, jota kyllä ihmettelen.

Muistelin tässä itsekin jokin aika sitten, että millaista elämää sitä elettiinkään vuosi sitten. Me olemme tytön saaneet alulle ICSI:llä, joten vuosin sitten aloitin piikitykset ja polilla ravaamisen. Tammikuun lopulla sitä oltiinkin jo munasolupunktiossa ja helmikuun 2.päivänä alkio siirrettiin. Plussasin sitten omana syntymäpäivänäni! Lapsettomuudesta me ehdittiin kärsiä n.5v.

Nytpä sitä sitten on mitä on kauan toivottukin ja tuolla se vaunuissa ulkona köllii. (*nyyh*) Olemme kiitollisia ja onnellisia tästä yhdestäkin lapsesta vaikka emme koskaan toista tulisi saamaan. Lapsi on todellakin ollut meille lahja, kuten varmasti monelle muullekin.

Menipäs tunteelliseksi..

Pitiköhän mun vielä jotain kommenttia heittää... Nyt ei muista. Palailen asiaan jos jotain tulee. =)

-Pepca ja neiti 10vko-

Vierailija
33/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet pojat nukkuu ja vihdoin sain keittiöhommatkin järjestykseen. Oon inoissani uudesta yleiskoneesta; kaikenlaista salaattia tuli taas tehtyy ja elämäni ensimmäinen porkkanakakkukin, katsotaan millainen tulee. Tämä uusi elämä kun on alkanut niin leivonnaisetkin koitetaan tehdä terveellisimmiksi :)

Meillä poika viihtyy hyvin lattialla katsellen isojen tai äidin touhuja. Jumppalelua yrittää vähän tavoitella, mutta muuten ei vielä tartu leluihin. Nyrkit on löytyneet kyllä.. aikamoinen haisukäsi on :) Eikä kääntymisiäkään vielä harrastella. Muistan kyllä kuinka malttamaton oli kaiken uuden taidon kanssa esikoisen aikaan.. nyt en millään tahtoisi että poika kasvaa ja kehittyy. Pysyis vauvana vaan kun on mamman viimonen mussukka ;)

Yöllä syödään edelleen väh. 3 kertaa, eka pätkä on usein 4 tuntia ja sit tihenee. Meillä on kyl niin iso mies, et ei ihme jos ei iltamaito riitä koko yöksi. Kiinteitä en silti edes harkitse aloittavani pitkään aikaan. Imetys kun on molemmille niin mieluista ja helppoa. Silti olen onnellinen kaikkien niiden puolesta, joiden vauvat velleillä tms. on nukkuneet hyvin jo yöt. Kunpa 1v. vanhana jo nukkuisi meilläkin... =D

Nyt hageen kakku uunista ettei käy ohraset. Jälkitarkastuksella alkaa muuten olla jo kiire, kipin kapin soittamaan neuvolaan!! Kela vaatii todistuksen 15 viikon sisään (muistaakseni).

Äiti kolmelle ja Sampo 3kk 5päivää, ilman hampaita :)

Vierailija
34/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onnea kaikki synttäreitä ja hääpäivää juhlineet, NASULI, WAIMO ja MIKAELA (pyöreitä, wau!) sekä EMPPU hyvää tulevaa hääpäivää.

PEPCA; voi kumpa kaikki lapsettomuudesta kärsineet/kärsivät saisivat vauvan, tahaton lapsettomuus on varmaan kovin tuskallista..

Vierailija
35/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi jee, jos oisin tienny, että kierukan laittoa pitää oottaa vähintään 4 kk synnytyksestä niin... no minkäs teet. Se on ainoa toimiva ehkäisykeino mulle, joten ei auta kuin kumikallejen kans touhuta tämä aika. Lääkäri sano, et voi olla et jopa 6 kk joutuu odotteleen, jotta kohtu sitten varmasti kestää sen rasituksen mitä kierukka aiheuttaa! Täällä päin siis ei suostuta edes laittaan kierukkaa ennenku se 4 kk synnytyksestä on kulunu!

Muuten kaikki oli ok, verenpaineet laskeneet (mulla meinas synnytyksen jälkeen olla koholla) ja hemppa 115 (jouduin rautakuurille). Kaikki alakerrassa ihan ok. Papan otti jo valmiiks ku mulla on menkat jo alkanu. Ei muuten sattunu ollenkaan, vaikka aina ennen mulla ainaki papan ottaminen vähintäänki nipistäny niin että naama menee virneeseen! riippuu tietty ottajastakin.

Onnittelut kaikille vuosia täyttäneille ja hääpäiväänsä viettäneille. Itsellä ne onneks vielä edessä. Mies täyttää pyöreitä tosin tässä kuussa. Pitäis varmaan jotain kehittää sille. Oisko yö hotellissa mitään? Siis mun kans tietty, en ajatellu mitään prostituuttia sille sinne hommata, vaikka vaihtelu varmaan herraa piristäiski :) :) ja tää oli puhas vitsi!!!! Onko kellään hyviä ideoita synttäriylläriksi? Mitä ite ootte miehillenne keksineet?

Roopessa edelleen räkätauti jyllää, nyt meinaa yskiäkkin jo!! No, odottelen huomiseen kun on se neuvola-aika iltapäivästä. Hyvin se kuitenki nukkuu ja syö. Taas nukahti puolilta öin ja heräs puoli 7 sitte syömään. Yheltätoista oli edellisen kerran syönyt. ihan mukavia pätkiähän tuo tosiaan nukkuu jo, mutta varauduttu ollaan ettei se kauaa kestä. Viimestään sitte ku hampaita tehään niin yöt rikkoutuu...

Olikos mulla muuta... ei varmaankaan... jotain piti kyllä kommentoida... ei jaksa nyt muistaa. Mut kertokaapa tosiaan jos ootte miehillenne synttäriylläreitä järjestäneet niin millaisia? Olisin kiitollinen :)

Misuli ja Roope

Vierailija
36/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä voidaan jo vähän paremmin,vaikka illalla oli vielä auroralla kuumetta 39.1..yökin meni ihan ok.on tainnut antibiootti alkaa jo vaikuttamaan.(vaikka kyllä on ikävää sitä noin pienelle syöttää,ja hankalaa!)kiitos vaan kaikille tsempeistä ja jaksuista,mielelläni otin vastaan! :) toivottavasti tämä nyt tästä.

ehkäsystä,seksistä ja muusta;minunkin täytyy papaan kiiruhtaa kun menkat on alkaneet,on vierähtänyt monta vuotta edellisestä kerrasta.

sain lähetteen jälkitarkastuksesta.en taida ottaa kierukkaa kuitenkaan,itseasiassa en ole pahemmin miettinyt ehkäisykeinoa,mutta en kyllä seksiäkään! :) ei oikein ole haluja,kai sen väsymyksen piikkiin voi laittaa..saa nähdä iskeekö vauva-kuume TAAS jossain vaiheessa.

eilen oli muuten miehellä iloinen ylläri töistä palattuaan;oli voittanut ässällä 1000e!harvoin edes arpoja ostaa,saati että olisi ikinä mitään voittanut.kyllä tulikin tarpeeseen näin joulun jälkeen..paistaa se päivä risukasaankin! ;)

meidän 4-vuotias huutelee tuolla avuksi huoneensa siivoukseen,joten palaan myöhemmin..

-nasuli ja aurora + muu jengi

ps._EMPPU: milloin teitin hääpäivä olikaan..?

Vierailija
37/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin innolla järjestämässä miehelle keväällä kolmekymppisiä,mutta ei halunnut juhlistaa(tylsä ukko.. ;) )joten vietimme vain kotosalla lähimpien kesken.

mulla oli ideana järjestää hotellin tiloissa" vastaanotto" ,ruokaa ja juomaa..(mies on hotellissa esimiehenä,joten tilat yms.on kyllä tosi helppo järjestää)

kyllä siis minusta hyvä idis tuo hotelli-yöpyminen!

muita vaihtoehtoja vois olla mökki jostain yöksi tai pariksi,kylpyläreissu tai risteily(päivä tukholmassa tms.)

toivottavasti suunnitelmat onnistuu! :)

-nasuli

Vierailija
38/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoja nämä lapset tosiaan,ja ihanaa että tekin saitte omanne!! :)

-nasuli TAAS,mutta nyt poistun..

Vierailija
39/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas joulun ja uuden vuoden juhlinnan jälkimainingeissa! Me vietettiin joulu Seinäjoella ja olin kai ollut ihan suht kiltti tyttö kun pukki toi ihan mukavasti lahjoja. Synttäritkin meni siinä samaan syssyyn minullakin (27.pvä), onnea vaan muillekin synttäreitään viettäneille(WAIMO ja MIKAELA). Niin ja tietty teille joilla hääpäivät tulossa ja menossa :D

MAMMA21:lle erityisonnittelut tulevan pikkusiskon/veikan johdosta. Mahtaa olla aika yllätys mutta ajattele positiivisena sellaisena!!

NASULI voi jaksamista teidän pipille pikkuneidille :( kurjaa aina kun lapsi on kipeä ja varsinkin kun on vielä noin pieni. Mutta samalla onnittelut ylimääräisestä tonnista ;)

PIIPI minäkin ostin itselleni askelmittarin. Vielä en ole päässyt sitä käyttämään, mutta huomenna olis tarkoitus lähteä lenkille testaamaan. Eikös se Hanna Partanen siinä " Olet mitä syöt" ohjelmassa kehottanut johonkin 10 000 askeleeseen per päivä vai muistankohan ihan pieleen :)

Tosiaan itsekin tuli tehtyä uuden vuoden lupaus että nyt läksi kilot. Ei niitä nyt mitään hirveitä määriä ole, mutta ajattelin pudottaa tän hetkisestä 62kg:sta vähintään siihen 55kg missä olen ollut vielä pari votta sitten. Nyt kun olen vielä täysimetyksellä, niin ei voi kunnolla laihduttaa, mutta ollaan miehen kanssa molemmat jätetty hyväskät pois ruokavaliosta ja olen kokkaillut terveellisiä ruokia, jotka kootaan lautaselle lautasmallin mukaisesti :) Ostettiinpa oikein upo uusi digitaalivaakakin näyttämään menestyksen askeleet.

Meillä Juhanalla oli kanssa ennen uutta vuotta RS-virus epäily. Pieni on ollut limainen ja sitten 29-30.12 välisenä yönä iski liki 39 kuume joten lähdettiin päivystyspolille näytille, Loppujen lopuksi RS-virus se ei ollut, mutta tulehdusarvot lievästi koholla. Nyt poika voi ihan hyvin, vaikka limaa erittyy erityisesti yöaikaan.

Tänään oli myös minulla jälkitarkastus, jossa kaikki oli hyvin. Sekä minulla että vauvalla. Meillä seksiä on uskallettu harrastaa jo useaita kertoja eikä se tunnu yhtään erilaiselta kuin ennen synytystäkään. Onneksi. Nyt sitten vaan sopivaa ehkäisytapaa miettimään. Lekuri kirjoitti tosin reseptin jo valmiiksi pillereille JA hormonikierukalle. Pitää katsoa josko jompi kumpi olisi mulle se oikea vaihtoehto. Juhanakin oli jo yli 6kg ja likipitäen 60cm eli hyvin kasvaa pelkällä tissillä.

Hei jokos muuten olette pääkaupunkiseutulaiset suunnitelleet mahdollista omaa tapaamista?? Olisin kyllä innostunut lähtemään mukaan :)

Sinilainen ja Juhana pian 8vkoa

Vierailija
40/109 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täälläkin ollaan hengissä, mutta en millään jaksa raahautua muka koneelle.......

IHANAA ALKANUTTA VUOTTA KAMUT JA ONNEA UUDELLE VUODELLE!!!

Mitä lupauksia teitte???? Meitsi yrittää tässä jossain välissä päästä näistä 10 raskauskilostaan :´(....ihan kieli vyön alla eilen hiihdin 8km. Tunti meni ja kurkku on tänään kipeenä!

Eemil kasvaa ja voimistuu. Tänään neuvolassa (2kk) painoa oli jo 5570g ja pituutta 59,2cm.

Meillä Eemilillä on vieläkin ihan säännöllinen tuo ilta-yö-aamupäivä rytmi, mutta päivä/iltapäivä on aina seikkailu! Eemil laittaa nukkumaan klo 23.00 mennessä ja herää syömään n. 04.00 tai myöhemmin, kuten tänään vasta klo 6.30. Ihanaa, kun saa itsekin nukkua, tyttö kun olikin aikoinaan semmoinen 1½-2tunnin välein syöjä sekä öisin että päivisin, että olin aina kyllä ihan zombie!!

Mutta nyt katkes aatos kun tuo yksi termiitti alkaa olla vauhdissaan ja toinen huutaa tissiä. Meillä ollaan ihan rintamaidolla ja ajattelin niin jatkaakin aina ½-vuotiaaksi saakka, JOS maitoa riittää ja JOS homma ei käy liian ' raskaaksi' . Ainakin toistaiseksi jaksan ja maitoa riittää (olen meidän oma mansikki ja maitoautokin kävi eilen =D) ihan sinne sairaalaan saakka ;).

Mutta nyt on mentävä. Yritän ehtiä koneelle vähän useammin...

*Vallu ja Eemil, huomenna tasan 2kk*