Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kokemusta työpaikkakiusaamisesta selviämisestä?

Vierailija
01.01.2006 |

Olisin kiinnostunut kuulemaan, miten olette asian kanssa eläneet ja miten selvinneet. Omalla kohdallani tilanne on se, että työkaveri mitätöi kaiken tekemäni, paitsi jos onnistun jossain niin sen hän ottaa omiin nimiinsä. Hän myös salailee työhön liittyviä asioita ja kohtelee minua kuin olisi esimieheni, vaikkei ole.

En keksi ratkaisua, miten tulla hänen kanssaan toimeen. Hän on tehnyt selväksi, että jokainen luonteenpirteeni ärsyttää. Etsin uutta työpaikkaa, mutta voihan mennä aikaa ennenkuin sen saan ja pelottaa tietysti mennäkin uuteen työhön jos ei etukäteen tiedä työkäavereista. Itsetuntoni on siis aika nollassa jo työelämässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi yö menee taas tuskan hiessä valvoessa, kun mietin työhön paluuta loman jälkeen. En tajua, miten selviän kesälomaan asti!

Vierailija
2/6 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sairaslomaaa, se kannattaa ja on varmasti tarpeen. Minä aion sanoa suorat sanat kun takaisin menen, ja irtisanon itseni jos meininki jatkuu.Uusi työpaikka varmasti tulee eteen olen kyllä ahkera ja tunnollinen, mutta sehän vaan tympii muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimiehesi juttusille ja kerrot kaiken. Asiaa auttaa se, jos pystyt jonkin aikaa keräämään faktoja asioista, joita tapahtuu tai on jo tapahtunut. Työnantajalla on tällöin VELVOLLISUUS selvittää asia ja katsoa, että oikeus tapahtuu.

Kuulostaa rankalle, mutta minun kohdallani toimi.

Vierailija
4/6 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mahdollista, niin mitäpä voit menettää?

Eli, ihan vaan esimiehen juttusille ja kerrot mikä tilanne teillä työntekijöillä on, että henkilökemiat eivät pelaa ja sinä haluaisit pitää siitä palaverin toisen osapuolen ja esimiehen läsnäollessa... kertoo mielestäni jotakin sinusta. Jos sinä olisit kiusaaja, niin ethän haluaisi asiaa selvittää, ainakaan muiden ihmisten läsnäollessa, vai mitä?

Vierailija
5/6 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosin ehdotti vain siksi, kun ei muutakaan keksinyt ja halusi jotain apua tarjota.

Vierailija
6/6 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion kyllä sanoa että ehdottaa sitä muillekkin, toivottavasti näkevät ongelman oikeesti eikä vaan katso läpi sormien.