miten pääsis postille jakaan kirjeitä ts. postiautoa ajamaan?
Kommentit (6)
älä hullu halua postille..olen ollut siellä 4 pitkää vuotta töissä ja työ on aivan samanlaista joka ikinen päivä..mikään ei muutu paitsi työaikaa lyhennetään ja postin määrä kasvaa
pitäähän sitä kaikkea kokeilla =)
ap
Eläinparka oli todella masentunut eikä suostunut muuta kuin kyhjöttämään nurkassa. Kaikki olivat huolissaan ja eläimen viihdyttämiseksi yritettiin jos jonkinlaista keinoa. Eräänä päivänä eläintarhaan tuli mies, joka pyysi saada viihdyttää gorillaa. No, kaikki keinot oli jo kokeiltu, joten miehelle annettiin lupa yrittää.
Mies meni gorillan luo ja kuiskasi jotain sen korvaan. Gorillan katseeseen tuli pieni pilkahdus, mutta sitten taas hartiat menivät lysyyn. Mies kuiskasi taas jotain gorillalle ja nyt seurasi jo pieni naurahdus. Mies kuiskasi vielä kolmannen kerran gorillalle jotain ja nyt gorilla rupesi nauramaan aivan kippurassa.
Eläintarhan hoitajat menivät ihmeissään kysymään mieheltä, mitä tämä oli oikein gorillalle kuiskannut.
Mies vastasi avuliaasti: " No ensiksi minä kerroin, että olen postissa töissä. Sitten minä kerroin, paljonko minä saan palkkaa ja lopuksi kysyin, tulisiko se meille töihin!"
mun mies on postissa, ja sinne otetaan kokoajan lisää porukkaa, senkun vaan haet sinne!
Miehelleni on jo 2 kertaa tarjottu postinjakaja (ajelee siis autolla) paikkaa, mutta on pysynyt logistiikassa, kyllä sinne siis pääsee!
ainakin pääkaupunkiseudulla haetaan jakajia.