***KuTuT uuteen vuoteen???????*****
Kommentit (44)
Tosiaan, se ei oo ennen harrastanu mitään örvelökännien vetämistä, se on aika " uus" juttu. Mä oon vaan sellanen, että en jaksa katella YHTÄÄN sellasta ihmistä joka ei osaa ottaa iisisti alkoholin kanssa. Mies ei ilmeisesti osaa enää lopettaa ajoissa. Hassua, ollaan neljättä vuotta yhdessä ja nyt vasta ilmennyt tällanen ongelma?! Eikä se siis usein juo, mutta ei se oo mikään syy että sillon kun ottaa niin voi sitten ottaa senkin edestä.
Ei se pidä sitä ite niin vakavana, se siinä eniten ottaakin päähän. Sen mielestä se on ihan ok jos se pilaa mun joulun toikkaroimalla kännissä eikä siinä nyt mitään jos on " vähän" pihalla.
Mut joo, menipä omaks jaaritteluks taas tämäkin. Mut eipä oo muutakaan tekemistä kun mister kännikala nukkuu koko päivän.
oon kyllä yrittänyt jutella,mut siitä ei oo yhtään mitään hyötyä. Miehen kavereista suurin osa on aika kovia ottamaan alkoholia, se rinnastaa aina ittensä niihin, että ei hän niin paljon ota VERRATTUNA siihen ja siihen.
Ja se ei tosiaan pidä sitä niin huonona asiana sitä kaatokänniä kun minä. Mun mielestä se on mielen heikkous, säälittävää ja vastenmielistä, jos on niin pihalla.
Että mielenkiinnolla odotan mitä tästä kehkeytyy vielä. Ehkä mun pitäs vetää samanlaiset kännit niin se tajuais miltä tuntuu katella sellasta ihmistä.
Mulla meni hetken aikaa ennen kuin tajusin, että meidän nimi oli vaihtunut :D :D :D Hienon nimen olitte meille kehittäneet :)
Oltiin uusi vuosi kavereiden luona JKL:ssä ja siksi taas tämä parin päivän hiljaiselo. Just äsken tultiin kotiin ja laitettiin ruoka uuniin. Nyt aletaan katsomaan Turhapuroa telkusta --> yhteinen suosikkimme tuo Uuno.
HÖNTÄLLE valtaisat onnittelut plussasta!!!!!!!!! Ihania uutisia vuoden viimeiselle päivälle. Nyt saatkin aloittaa uuden vuoden mitä ihanimmissa merkeissä.
MIILLE pahoittelut tädistä.
Voi TALVIKKI, melkoinen tapaus tuo teidän Allu. Se ilmeisesti tosiaan haluaa olla ikätovereidensa vanhin eikä nuorin. Uskon, että sua ottaa pattiin, mutta eiköhän se kaveri sieltä nyt ennen vappua kuitenkin tule ;)
Nyt Turhapuron pariin peiton alle. Hieman univelkaa viime yöstä kun valvottiin varmaan kolmeen...
No nimen uudistuksesta olikin vähän turha puhua, selkeyttämisestä pikemminkin. Serppu tässä ollaan oltu ja toi edellisen nikin tttttt-hässäkkä on vaivannu mua, mutten oo saanu vaan vaihdettua sitä poies.
Mii
Voi kilinkellit sitä ukkoas! Ja siis täydet sympatiapisteet sinulla! Ei voi kuin toivoa että saatte asiat puhuttua halki ja ukko tajuamaan, ettei tommonen touhu ole mistään kotoisin :o/
Hyvä, hyvä Jellona kun löysit kuttulaumaan mukaan :o) Kävitkö lukemassa eilisen pinon vai miten suunnistit?
Oltiin raitista ilmaa naukkailemassa ja kyllä meinaa ottaa porukan kunnon päälle lumessa touhaaminen! Huomaa että on kova tauti takana.
(nyt vasta hokasin)
[b]Axe[/b] - Laitan sulle tarkempaa tietoa sähkäriin, jos nyt enää pääset lukemaan näitä..!
[b]Mii[/b] - Halitus sinne! En osaa oikein sanoa mitään tohon, ite varmaan oisin jo pakannut kamani ja lähteny :( (valitettavasti, en ymmärtäs yhtään) Mut meilläpä oliskin tilanne sikäli eri, kun lapsiperhe kyseessä ja Uudet Vuodet + Joulut yhdessä vietettäs.. Et en tiiä.. Vaikee tilanne varmasti!
Vai on siellä Uuno menossa! Pakko kyl kattoo :)
Mennään huomenna käymään Minjan uudessa hoitopaikassa - hiukka jännittää! Tyttöä ei niinkään - äitiä vaan ;)
Mukavan kuuloiset illat on kaikilla ollut!!!!!
Niin meiläkin.Näytös oli mitä hienoin(turun mittakaavassa,tietenkin)
Iltakin oli lapsilla mennyt kotona hyvin ja uusia vatsatauti potilaita ei vielä ilmennyt.Toivottavasti jostain kumman syystä ei tulisikaan!!!
Miille paljon hermoja miehen kanssa!!!!!
Meillä yleensä olen minä joka joskus silloin tällöin innostun ja en osaa lopettaa.Seurauksena hillitöntä hihittelyä ja mies ihan kypsä=D
Mutta toisen kaatokänniä on kurja katsella.
Serppu on oikeen hyvä nimimerkki!!Mä aina laskin niitä t-kirjaimia kun nimeäsi kirjoitin...
Höntälle vielä onnittelut,ihanaa!!
Mariposa,Testaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pidemmittä puheittä,takavasemmalle!
L+5
Nekku, tääl on miltei koko pvän satanu lunta että siinä mielessä Etelä-Suomen tilanne ok lumien puolesta ;) Eilen oli vesi-loska-räntä-keli, mutta ei lumet sulaneet pois, on sitä sen verran jo tännekin kertynyt -> täysin valkoisena puut ja maa.
Elä suotta jännitä Minjan tarhaan menoa. Uskon että tyttö pärjää hyvin.Parasta on silloin ku äidin ja hoitajien/hoitajan kemiat natsaa yhteen, silloin lapsen hoitokin sujuu paremmin...
Mii, mäkin lähettelen hermoja miehen kestämiseen :)
Meillä taas meistä molemmat tekee nuo kaatokännit, aina joskus. Ei tosin ikinä lasten nähden tmv. Mutta en menisi silti sanomaan että sun mies olisi huono isäksi, vaikka nyt välillä meneekin yli hilseen tuo ottaminen. Toisen känniyttä ei tosin ole koskaan mukava katsoa, ei edes minusta ;)
Mutta siis pointtina, tuota tapahtuu muuallakin, esim. meillä joskus...
Mutta jos tosiaan perhejuhalan jossa lapset mukana niin tekisi, mies olis kyllä evakosaa taas hetken, se olis varma ;DD oon sen ennenkin ulos ajanut hetkeks miettimään -> 9 yötä oli kerran ;DDDD
Ei muuta kuin kärsivällistyyttä, hermoja, keskusteluja ja yks hyvä keino, lähteä pois kun menee toisella yli :)
((((voimia))))
Leanna , kerro nyt hieman reissusta? Oliko romantiikkaa matkassa ;)
M
Täytyy kyl myöntää, et hieman on mullakin hämärän peitossa, et mistä se " kuolleet kutut" -nimiehdotus tuli?? Mutta toi Kuttu-nimi on kyl aikas kiva.
Kauhia, kun säikähdin tossa illalla, kun syötin tytölle peruna-porkkana-kukkakaalisosetta (itse tekemääni) ja se meinas tukehtua. Alkoi yskiä ja meni punaiseksi. Huusin miehenkin apuun ja tempaisin tytön syliini ja sit tyttö yskäs oikein niin, että soseet lensi. Oli ilmeisesti jäänyt perunasta pienen pieni muru kurkkuun. Kyllä säikähdettiin ja lujaa... Tästä lähin varmistan varmaan suurennuslasin kera, ettei mitään palasia ole soseen joukossa... huh huh!
Kävin tossa lenkillä vaunujen kans ja pian suunnistan suihkuun. Tein sellaisen uuden vuoden " lupauksen" , et yritän joka päivä liikkua vähintään puol tuntia reippaasti. Tavoitteena olis saada 10-15 kg pois syyskuun alkuun (=töihinpaluu) mennessä. Samalla päätin hieman tarkistaa tuota ruokavaliopuolta. Viikossa voisin pitää yhden herkuttelupäivän, kun tähän asti olen mussuttanut jotain hyvää joka päivä. Appivanhemmat toi eilen käpykakun ja sen jämät on jääkaapissa. Täytynee tänään uhrautua ja syödä se pois... :) (siinä tulee sit takas ne kalorit, jotka just lenkillä kulutin ja vieläpä moninkertaisesti)
MARIPOSA: Milloin sä aattelit testata? Meinaan vaan, et kuinka kauan mun täytyy pitää näit peukkuja pystyssä, on tuo vaipanvaihto yms. hiukan hankalaa näin peukut pystyssä... ;D bdbdbdbdbdbd
Sen verran pinoja kahlasin, että selvisi syy, miksi Truplille ei ollut pinoa tälle päivälle :)
Talvikille tsemppiä odotteluun! Tosiaan on se Allun kannalta parempi, että on syntynyt alkuvuodesta.
Höntälle onnea plussasta!
Ja Serppu, minä luulin myös, että olet mennyt naimisiin :)
Tänään kotiudutiin. Sain sieltä häistä jonkun ihme vatsapöpön ja ravasin viime yön vessassa. Tänään sitten ajeltiin kotiin ja olin ihan liian väsynyt rattiin. Todella ihme, että päästiin ehjinä kotiin. Tiellä pysyminen nimittäin teki tiukkaa ja ennen jokaista autoa piti olla tosi tarkkana, että pysyy omalla linjalla. Kotona vasta tajusin miten väsynyt olin ollut, kun olo oli edelleen sellainen puolinukkuva.
Sitten uutisiin, meidän tenava saa serkun :) Ei ole vielä julkista tietoa, mutta satuin löytämään raskaana oleville tarkoitetun vitamiinivalmisteen kyläpaikkamme kaapista. Tarkkailin sit aikani vatsanseutua ja kun tuli hyvä sauma, niin kysyin suoraan. Ensin yritteli kierrellä, mutta sanoin sit suoraan, että kyllä mä tiedän :)
Ja tenava ei onneksi ollut kipeä häissä, yskä ja nuha tulivat kylään vasta tänä aamuna :(
Ai niin, hauska juttu muuten. Oltiin siellä yhdessä talossa, jossa oli myös paljon ulkomaalaisia. Laitoin tenavan ulos vaunuihin nukkumaan, ja niistä ulkomaalaisista joka ikinen tuli katsomaan, kun vauva nukkuu ulkona. Joku otti pari valokuvaakin :)
Tässä meidän kuulumiset. Ja täytyy vielä mainita, että ukko unohti pakata mukaan kaikki sieltä saadut lahjat.
Sanjuska! Nuo on niin kaameita tilanteita, mekin tässä jouluna huomattiin, että ei se iso asia tarvi olla mikä voi aiheuttaa vaaratilanteen. Meillä hotas neiti sellasen ihan ohuen ja pienen paperitähden kuusen koristenauhasta ja se jäi ilmeisesti henkitorveen.
Mua pelottaa nuo tilanteet niin paljon, että meidän neidin sormiruoat on edelleen leivänmuru/maissinaksu/keitetty nuudeli tms linjaa vaikka typy on jo yli 10kk. Isommalle pilkon mandariinilohkotki vielä kolmeen osaan, koska yks meidän sukulainen on joskus ammoisina aikoina menny tukehtumaan appelsiinilohkoon..
Miille iso iso hali. Sun ois pitäny räpätä siitä kuva, kun se röhnötti suu auki ja näyttää, että tällästä en lasteni isäks huoli, josko sitten alkas tajuta.
Me ollaan tänään päästy tekemään talven eka lumiukko ja lumiheppa! Ekan kerran tuli sen verran lunta, nyt onkin kyllä jo vaihtunu vesisateeks joten ei taida ukkoa enää aamulla näkyä.
Ukon kanssa päätettiin, että laitetaan aamulla kello soimaan vähän aiemmin niin ehditään vielä yks vauvatilaus tehdä ennen kun sen on pakko lähtee takas laivaan. Saapi nyt nähdä heräänkö sitten ajoissa ja pysyykö neidit sen aikaa vielä unten mailla..
Menin sitten tikuttamaan ekan ovisnegan, uskottava se sitten on, että mun oireilut vaan alkaa niin paljon aiemmin kuin itse ovis on.
Kai mun täytyy taas muutama tikku kuitenkin lisää tilata..
...touhaavat tuossa keskenään niin kivasti, että minä täällä taas...
Mä koitin haulla etsiä sitä aivan ekaa " kuollut kuttu" lausahdusta, niin että saatais kaikille oikein historia selville. Mutta sitä viestiä ei enää löytynyt arkistosta. 12.10 löytyi " kuttu" sanalla viestejä, mutta niitä ei enää saanu auki.
Mutta mä väittäisin, että se oli Mii, joka raskaan päivän jälkeen kirjoitti olevansa kuin " kuollut kuttu" ja toiset repes sille ihan täysin. Tuo sanonta jäi elämään porukan keskuudessa lentävänä lausahduksena ja sitä sittemmin käytetty useampaankin kertaan.
Tämä olisi minun versioni historiasta, onko muita näkökantoja ;o) ?
aXE: sun kummityttö on jo tosiaan sen vuoden ikäinen pian. Muistan kun menitte sairaalaan katsomaan häntä vuosi sitten:)
Täytyy mennä, vauva itkustelee
Tässä aikani kuluks (ja vauvakuumeissani) oon surffaillu kaiken näkösillä sivuilla ja ajattelin teillekkin vähän vihjasta että äitiysvaatteet on ihan kivoissa aleissa nyt :) Marieelalla, Miitsulla, Miruliilla ja Soffullakin alkaa olla varmaan kohta aiheellista miettiä uusia vaatetuksia ja etenkin ensi kesää ajatellen, nyt ois kivasti kesävaatteita alessa.
Esim. Bebes
http://www.bebes.fi/kauppa/specials.php?page=1
Löysin muuten Djecon pelejä/leluja, joita myydään siinä liikkeessä jossa oon töissä :)
http://www.bebes.fi/kauppa/index.php?cPath=24_53
[b]Missymomissa etenkin tosi hyvät alet[/b]! Mm. kesä topit ja se It´s not a secret anymore.. valkonen t-paita vaan 14,64¿, vihree sellanen 10¿ ja Cute-> tekstillä 10¿!! :D
http://www.missymom.net
Mäkin innostuin tilaamaan vaaleenpunasen hupparin :O En kyllä uskalla miehelle mainita ;) Toivottavasti tulee käyttöön pian.
Jep, ei mulla muuta tällä erää :)
Uuno katsottu ja päivä(ilta?)unet otettu. Jospas nyt jaksaisin hetken olla ylhäällä ennen kuin alan taas yöunille. Mies on pirteämpi kuin minä, vaikka minä meistä eilen vesilinjalla olin. Nytkin se intomielellä vetelee viimeisiä laattoja kylppärin lattiaan... ja meikäläinen vaan kuorsaa. Olenpas ihana vaimo :)
Voi MII, unohdin aiemmin lähettää sympatiat sulle miehesi toilailujen takia. Mä olisin varmaan kans vetänyt suuremman luokan palkokasvin nenääni tuollaisesta käytöksestä.
Kävin äsken netin kautta perumassa kirjakerhon kuukaudenkirja, mutta samalla innostuin tilaamaan pari vauva-aiheista tarjouskirjaa. Tilasin Suomalaisen lapsiperheen lääkärikirjan (hinta ¿15,90, ovh 44,-), koska sitä oli kehuttu moneen otteeseen ja ajattelin siitä olevan hyötyä tulevaisuudessa. Lisäksi tilaukseen lähti Suuri etunimikirja (¿5,90), jotta päästään vauvalle nimeä miettimään sekä joku kovakantinen vauvakirja (nimi taisi olla joku Syliseikkailu tms) hintaan ¿2,90. Että se hyöty siitä kuukaudenkirjan peruuttamisesta sitten oli... rahat meni joka tapauksessa :)
Ja SERPPU, tosiaan ihmettelin kun en löytänyt Trupla-aloitusta uudelle vuodelle, mutta sitten bongasin tutun nimimerkin Kutut-aloituksessa ja kurkistin pinoon paremmin. Sen jälkeen sitten etsinkin eilisen pinon, joka oli vanhalla nimellä ja pääsin asiasta jyvälle.
Mulla olis kamala into laitella vauvalle kaikkia juttuja valmiiksi, mutta täytyy malttaa mielensä ja jaksaa odottaa remontin valmistumista. Mieskin jo tänään alkoi pohtimaan kun vauvalle ei ole valmiina vasta kuin vaunut. Taitaa sitäkin alkaa jo jännittää :) :) :)
Huomenna töissä aloittaa se mun äippäloman tuuraaja, joten en varmaan päiväaikaan paljon pysty kirjoittelemaan. Sanon sen nyt jo valmiiksi, ettette ihmettele missä olen kaikki päivät. Kirjoittelen sitten illalla täältä kotoa rauhassa.
Nyt kannustamaan miestä ja tekemään itsekin jotain yleishyödyllistä...
Jellona: Eiks täällä kirjoittelu ja hengailu ole yleishyödyllistä... ;))) mä ainakin oon jääny kiinni tänne. Useasti tulee kurkittua, mitä täällä nyt kirjoitellaan.
Ja MIILLE toivon kovasti jaksamista sen ukkokullan kans. Aika hyvä ehdotus joltakin (en muista enää keneltä), että oisit ottanut kuvan siitä röhnöttävästä ukosta. Toivottavasti tuollainen ryyppäminen ei toistu, ainakaan kovin usein.
PIIPAALLE toivottavasti vauvatilauksenne onnistuu!!!
Nyt jo mies tuolla ihmettelee, että asumaanko olen jäänyt tänne koneelle, kun piti vaan ihan pikaseen kurkistaa... :)
Tämä nimenmuutos kelpaa mullekin oikein hyvin, ihan hauska tämä uusi nimi!:)
Meillä eilinen ilta meni oikein mukavasti naapureiden seurassa ja valvottuakin tuli melkein kahteen yöllä. Se on todella harvinaista nykyään! Hiukan huono omatunto on kaikista herkuista, mitä tuli taas syötyä ja ajattelinkin tässä hiukan paastota ennen keskiviikon neuvolapunnitusta... Mulla on lievä kammo sitä kohtaan, kun esikoisen kanssa tosiaan paisuin sen 20 kg, vaikken edes mielestäni NIIN epäterveellisesti syönyt. Mut ennen keskiviikkoa päästään ylihuomenna ultraan, JEEJEE!! Hiukan tietysti taas mietityttää, että onkohan kaikki edelleen hyvin, mutta toisaalta Nappula potkiskelee sen verran tomerasti ja säännöllisesti (miltei aina kuin istun alas tai käyn makuulle), että uskoisin, ettei ainakaan suurempaa hätää ole.
Uskomatonta kyllä toi TALVIKIN homma! En kyllä tiedä, miksi, mutta mullakin oli sellainen olo, että Allu haluaa olla mieluummin olla alkuvuoden lapsi... Toivotaan, että kun uusi vuosi on jo vauhdissa, niin se pikkuihminen tajuaisi tulla ulos massusta äidin ym. ihailtavaksi!!
HÖNTTÄ, onneksi olkoon plussasta!!!! MIELETÖNTÄ!!!
Mitähän mun muuta piti, MIILLÄKÖ oli kurjaa miehuksen kanssa?? Tsemppiä vaan oikein kovasti.
Nyt en muista enää muuta enkä oikein pysty keskittymään, kun tytöllä taitaa olla huonompi ilta tänään. Pari iltaa nukahtanutkin taas ilman ongelmia, mut nyt ei meinaa päästää miestä pois huoneesta. Huhhuh!!
matteusk ja Nappula rv. 20+2
tässähän tää uusi vuosi menee niinkuin vanhatkin, syödessä ja löhötessä. että syöty on koko vuoden edestä jo nyt, siltä tuntuu.. huhhuh. kun nää herkkuläjät on tuhotut on PAKKO rupee vähän kuntoilee ja miettii jotain kivaa, ostoksille pitäis päästä.. oon niin kyllästynyt tähän farkut ja kulahtanu villapaita-tyyliini. haluisin olla vähän enemmän muodikas mut oon jotenkin jumissa enkä yhtään ymmärrä mikä olis se mun juttu. ei teillä kellään oo sellasta MAKEOVER taipumusta, osaisitte antaa vinkkejä.. eiks MARIEELA ollu aikamoinen shoppailija ;) kaveri lupas hiukset uudistaa kun palailee matkalta. uusi vuosi uudet kujeet..
MII olisko sun miehelllä joku aviomiespaniikki, vähän niinku häiden jälkeinen tila että hetkinen, nyt ollaan naimisissa ja tätä tää sit on..? Tosi ikävää, mä oon kans sellanen etten yhtään kestä kännisiä. pitäis sen verran pitää järki kädessä et tietää millon lopettaa. kukas se sano et ois pitäny ottaa valokuva ja näyttää kuinka sitä röhnötetään sohvalla.. hyvä idea. voimia!!! *halit*
meillä on frendit-maratooni menossa, alotettiin se jo viime uutenavuotena ja ollaan pitkin vuotta ostettu lisää dvd-boxeja. nyt ostettiin viimeset mitkä puuttui, niitä kattellaan.. hauskoja ovat! :) ciao!
Hetken ollu pois ja mitä, oon ihan pihalla? :D sen verran käsitin että HÖNTTÄ on plussannu???? ONNEA! Käyn lukees pinot niin tiedän paremmin .D
Kiitos kaikille sympatioista, olette enkeleitä. :,)
Varsinkin MARIEELA, kiitos järkevistä kommenteista!!! onhan se totta, että näitä sattuu paremmissakin piireissä, enkä mäkään todellakaan ole mikään miss kännikäyttäytyjä. On sitä tullut ylilyöntejä minunkin taholta...
Mä itse asiassa luulen, että osaksi mun valtava raivostus asiasta johtui tädistä/turhautumisesta/surusta. Nyt on paljon parempi olo jo, juteltiin asiat halki. Mies sanoi menneensä sohvalle sen takia, et sillon jouluna kuorsas niin paljon ja potki mua känniunissaan et en saanut nukuttua ja menin ite sohvalle, se sano että hän ajatteli ettei mun tarvis taas mennä ni siks hän meni ite sohvalle. Mutta silti tietenkään ei olis tarvinnu niin paljon ottaa, kun just jouluna örvelsi pitkin kämppää.
Ja sit pieni tunnustus... Itseasiassa MÄ OTIN SIITÄ KUVAN kun se röhnötti siinä sohvalla!!! =D =D Tarkalleen kolme kuvaa otin, ja näytin heti aamulla ekaks niitä sille. X)Se oli aika vihanen, mut sanoin et tein sen vaan siks että se näkis asian mun kannalta.
Repesin kyllä melkoseen nauruun kun luin piipaan ehdotuksen, ajatellaanko me näin samalla tavalla. =D
Ja siitä KUOLLUT KUTTU-historiasta, se en suinkaan ollut minä vaan muistaakseni MARIEELA, joka sen ilmaisun joskus ilmoille heitti!! Minä se en ainakaan ollu, siitä olen varma. ;)
Mut joo, taidan lopettaa jaarittelut tähän.
terkuin paparazzi mii ja vuoden otokset (julkaisisko seiska ne kuvat, jos lähettäisin sinne lukijoiden hassuihin kuviin?...)
Keskustele miehes kanssa: Sanot sille kaiken mitä ajattelet ja että oot jo huolissaan. Sopikaa vaikka, että toinen sanoo ensin sanottavansa ja vasta sitten on toisen vuoro.
Ittelläni oli exä niin juoppo ja renttu kuin vaan olla ja voi enkä todellakaan suosittele semmosen kanssa elämään. En voi sanoa edes, että kannattaa yrittää alkoholistin kanssa MITÄÄN. En todellakaan voi.
Mutta sun ukkos ei varmasti ole lähelläkään sitä astetta jos vasta nyt huolestut. Ota siis asia esille. Minä uskon, että jos ongelmiin, oli ne mitä tahansa, puututaan ajoissa ja saadaan ongelmaiset huomaamaan, ettei niillä ole kaikki OK niin kaikki käntyy hyväksi. Ja varmasti jos kerrot kuinka mietit, että et halua alkoholistia lapsesis isäksi niinukkosi huomaa että oot ihan tosissaan.
Jos taas uskot, että se ei usko itsellänsä olevan ongelmaa niin mulla ois idea. Jos se pitää jotain yhteistä tuttua tms. alkoholistina tai ongelmaisena tai jotain kannattaa ottaa sia sen kautta esille.
Tiedä onko mun " neuvoista" mitään apua, mutta voin paremmin kuin hyvin kuvitella sun ajatukset. Todellakin katsoin lähes pahinta mahdolista tilanne 3 vuotta enkä halua kenellekkään semmoista elämää. Lisäksi väitän tietäväni alkoholistien sielunelämästä yhta ja toista ja kukaan ei semmoseksi halua!
Mutta nyt tekemään loppun villatakki.
Halaus vielä lopuksi MII