***KuTuT uuteen vuoteen???????*****
Kommentit (44)
Ilta menikin sitten sohvalla röhnöttäessä ja nukkuessa pitkien yöunien jälestä: taitaa tää neljäs yö olla vähän liikaa.... :( mutta jospa tän jaksais viel....
Mii: hyvä et saitte miehen kanssa asiat selviksi: kyllä mä ainakin oon aina ihan hiilenä jos selvinpäin kattelen kun mies on tuhannen päissään.. Onneks meilläkää ei usein sitä harrasteta: mies ei oikeestaan tykkää baareissa käydä joten meidän ryyppäämiset yhdessä on jossain kavereilla/kotona tai kesällä mökillä.
Oiskohan tuo Kuollut kuttu ollu alunperin Talvikin lausahdus??? mä muistelisin niin... mut hauska se on, siitä ei pääse yli eikä ympäri!!! :)
Kivasti on menny kaikilla uudetvuodet ja alkanu tää vuos!!!
Ihanaa Piipaa että pääset jatkamaan tuplailua!!!!! :) Toivotaan että vauva saa alkunsa pian!!!
Marieela: Teillä on matkasuunnitelmia jo tälle vuodelle... vitsit pitää kyllä itekin joku reissu koittaa päästä tekee ennen vauvan tuloa.. vaikka sitten hotellimatka tallinnaan jos ei kauemmas...
Tänään aamullakin muuten täältä omasta masusta tuntui semmoista kuplintaa kun olin nukkumaan käymässä... Täytyy vaan toivoa että se on oikeesti vauva eikä mun vilkas mielikuvitus.... kaippa nuo liikkeet alkaa vahvistumaan myöhemmin kun aika aikanen vaihe vielä on ja ainoastaan makuulla saattaa tuntea jotakin
Mun tekee kauheesti mieli metukka suolakurkkuvoileipää joten suuntaan kylmiötä kohti... nams,,,,
Öitä vaan kaikille!!!!!
M ja Kasperi 16+1
En ainakaan huomannut, että EMMASANNA ois sulle vastannut siihen villahousukysymykseen, joten aika monet villikset kutoneena voin kertoa, että pienimpiä villiksiä saa Ruskovillan kerästä kahdet. Isompiin menee sit kaksiin vähän reilu kerä. Nopeet ja helpot on tehdä ja käytössä tosi ihanat - suosittelen!!
terv. matteusk - myös kestoihin hurahtanut;)...
Minunkin puolesta siis oikein ihanaa alkanutta uutta vuotta 2006 kaikille meille!! Onnea, iloa ja rakkautta! Ja sitten sitä tärppionnea kaikille!
Palaileen, kunhan olen ehtinyt lukemaan päivän pinon, mutta nimi kuulostaa sopivalta. Ainakin minä tunnen olevani juuri usein tuon nimen kaltainen...
Suihkureissulta kotiutuneena, pikaisesti ennen iltateetä ja unia. Tulin toivottamaan kauniita unia kaikille ja vastaamaan SANJUSKALLE, et toki tää palstailu MUN mielestä yleishyödyllistä on, mut mies ei aina ole ihan samaa mieltä :D :D
Menen siis kun se taas motkottaa mulle kun olen koko ajan koneella :) Huomiseen, kutut kullat!