Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen akateeminen ja itse asiassa erittain arvostetussa ammatissa. En kuitenkaan nae koskaan tarpeelliseksi korostaa itseani millaan tavalla. Akateemisuuden korostus

Vierailija
31.12.2005 |

ON HYVIN TYYLITÖNTÄ

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei mikään mahti saisi asianajotoimistoon tekemään duunia yötä päivää. On mahdollista saada hyvää palkkaa siedettävällä työajalla....

Ikävä tuottaa pettymys, mutta tienaan paljon enemmän kuin 3000 euroa kuukaudessa.

Vierailija:

Etkös sinä juuri aikaisemmin tuolla mainostanut, ettet halua kertoa ammattiasi ihmisille tai korostaa itseäsi? Naisjuristit tienaa reilut 3000 euroa kuukaudessa, joten ei se kovin häävi palkka ole. Firman osakkaana saa tietysti isompaa palkkaa, mutta työpäivät on erittäin pitkiä ja työ rankkaa, jopa tylsää. Kuka tahansa yrittäjä tai firman osakas millä tahansa alalla pystyy samaan tai jopa parempaan, jos firmalla pyyhkii hyvin.

Vierailija:

tämä on juuri se syy miksi nauran teille... mitäs kirjoittelette. Minähän roikun täällä juuri vastailemassa teille. Ja sori, olen ihan jo monta vuotta sitten valmistunut. Palkka on sellainen mistä voit vain uneksia......

Vierailija
42/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua ei mikään mahti saisi asianajotoimistoon tekemään duunia yötä päivää. On mahdollista saada hyvää palkkaa siedettävällä työajalla....

Ikävä tuottaa pettymys, mutta tienaan paljon enemmän kuin 3000 euroa kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinä tienaat, arvoisa lakimies (-nainen)? Minäkin teen siedettäviä työpäiviä, koska olen kahden pikkulapsen äiti. Pidän jopa kesäloman.

Vierailija
44/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuraha sinuun nähden, kohtuullisen hyvin yleisesti ottaen. Enkä kanna riskiä oman yksityisyrityksen hyvinvoinnista ja lomat tulevat ajallaan.....

Vierailija
45/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin, että kyse on kymppitonneista kuukaudessa. Ja tuolla palkalla vielä brassailet. Älyhoi.

Vierailija
46/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat pidän ajallani ja niin pitkinä kuin itse haluan.

-Se yrittäjä-

Vierailija:

pikkuraha sinuun nähden, kohtuullisen hyvin yleisesti ottaen. Enkä kanna riskiä oman yksityisyrityksen hyvinvoinnista ja lomat tulevat ajallaan.....

Vierailija
47/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oikeasti voi olla noin tyhmä ja itseään täynnä oleva tärkeilijä.

Vierailija
48/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole itse ansainnut mitään vaan siipeilet....

Vierailija
49/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen oikeasti juristi. Ja minulla on hemmetin hauskaa ollut tämän ketjun kanssa :-D

Vierailija
50/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saan vanhemmiltani heidän osuutensa tulevaisuudessa perintönä, koska olen ainoa lapsi. Kivat sulle, kadepeikko.

Vierailija:

et ole itse ansainnut mitään vaan siipeilet....

Vierailija
51/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tienaan 5000 euroa kuussa + bonukset neljä kertaa vuodessa. Käteen jää kuussa puolet tuosta palkasta hirveän veroprosentin kanssa. Kaverini, joka tienaa vähän päälle 3000 euroa, saa yhtä paljon käteen. Että se siitä sikahyvästä palkasta.

Vierailija
52/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onkin perheyritys, jonka saan vanhemmiltani tulevaisuudessa perinnöksi.

Vierailija
53/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, kirjoitin vähän väärin. Väsy painaa, enkä jaksa ruotia asioita enää tämän tarkemmin tällä palstalla. Hyvää yötä.

Vierailija
54/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki vero nousee progressiivisesti mutta kyllä minulle ainakin jää enemmän käteen 5000 + bonuksista kuin 3000 eurosta. Olen nimittäin joskus saanut sen 3000 niin tiedän.....

Vierailija
55/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy olla todella pölvästi, että lähtee tällaiseen nettiväittelyyn mukaan ihan tosissaan. Keskustelun sävystä huomaa hyvin, että olette juuri niitä kunnon BITCHejä, joita työpaikoilta aina löytyy. Todella hölmöjä naisia!

Vierailija
56/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. se juristi

Vierailija
57/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toki vero nousee progressiivisesti mutta kyllä minulle ainakin jää enemmän käteen 5000 + bonuksista kuin 3000 eurosta. Olen nimittäin joskus saanut sen 3000 niin tiedän.....

Vierailija
58/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä täytyy olla todella pölvästi, että lähtee tällaiseen nettiväittelyyn mukaan ihan tosissaan. Keskustelun sävystä huomaa hyvin, että olette juuri niitä kunnon BITCHejä, joita työpaikoilta aina löytyy. Todella hölmöjä naisia!

Vierailija
59/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. juristi

Vierailija
60/75 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

koska se saa aikaan aina jonkinlaisen reaktion. Olen nimittäin lakimies.

Hyvä alku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme