Olen akateeminen ja itse asiassa erittain arvostetussa ammatissa. En kuitenkaan nae koskaan tarpeelliseksi korostaa itseani millaan tavalla. Akateemisuuden korostus
Kommentit (75)
Vierailija:
Minua ei mikään mahti saisi asianajotoimistoon tekemään duunia yötä päivää. On mahdollista saada hyvää palkkaa siedettävällä työajalla....Ikävä tuottaa pettymys, mutta tienaan paljon enemmän kuin 3000 euroa kuukaudessa.
Paljonko sinä tienaat, arvoisa lakimies (-nainen)? Minäkin teen siedettäviä työpäiviä, koska olen kahden pikkulapsen äiti. Pidän jopa kesäloman.
pikkuraha sinuun nähden, kohtuullisen hyvin yleisesti ottaen. Enkä kanna riskiä oman yksityisyrityksen hyvinvoinnista ja lomat tulevat ajallaan.....
Minä kun luulin, että kyse on kymppitonneista kuukaudessa. Ja tuolla palkalla vielä brassailet. Älyhoi.
Lomat pidän ajallani ja niin pitkinä kuin itse haluan.
-Se yrittäjä-
Vierailija:
pikkuraha sinuun nähden, kohtuullisen hyvin yleisesti ottaen. Enkä kanna riskiä oman yksityisyrityksen hyvinvoinnista ja lomat tulevat ajallaan.....
Ei kukaan oikeasti voi olla noin tyhmä ja itseään täynnä oleva tärkeilijä.
et ole itse ansainnut mitään vaan siipeilet....
ja olen oikeasti juristi. Ja minulla on hemmetin hauskaa ollut tämän ketjun kanssa :-D
Tottakai saan vanhemmiltani heidän osuutensa tulevaisuudessa perintönä, koska olen ainoa lapsi. Kivat sulle, kadepeikko.
Vierailija:
et ole itse ansainnut mitään vaan siipeilet....
Minäkin tienaan 5000 euroa kuussa + bonukset neljä kertaa vuodessa. Käteen jää kuussa puolet tuosta palkasta hirveän veroprosentin kanssa. Kaverini, joka tienaa vähän päälle 3000 euroa, saa yhtä paljon käteen. Että se siitä sikahyvästä palkasta.
Meillä onkin perheyritys, jonka saan vanhemmiltani tulevaisuudessa perinnöksi.
Sori, kirjoitin vähän väärin. Väsy painaa, enkä jaksa ruotia asioita enää tämän tarkemmin tällä palstalla. Hyvää yötä.
toki vero nousee progressiivisesti mutta kyllä minulle ainakin jää enemmän käteen 5000 + bonuksista kuin 3000 eurosta. Olen nimittäin joskus saanut sen 3000 niin tiedän.....
Kyllä täytyy olla todella pölvästi, että lähtee tällaiseen nettiväittelyyn mukaan ihan tosissaan. Keskustelun sävystä huomaa hyvin, että olette juuri niitä kunnon BITCHejä, joita työpaikoilta aina löytyy. Todella hölmöjä naisia!
Vierailija:
toki vero nousee progressiivisesti mutta kyllä minulle ainakin jää enemmän käteen 5000 + bonuksista kuin 3000 eurosta. Olen nimittäin joskus saanut sen 3000 niin tiedän.....
Vierailija:
Kyllä täytyy olla todella pölvästi, että lähtee tällaiseen nettiväittelyyn mukaan ihan tosissaan. Keskustelun sävystä huomaa hyvin, että olette juuri niitä kunnon BITCHejä, joita työpaikoilta aina löytyy. Todella hölmöjä naisia!
Vierailija:
koska se saa aikaan aina jonkinlaisen reaktion. Olen nimittäin lakimies.
Hyvä alku.
Minua ei mikään mahti saisi asianajotoimistoon tekemään duunia yötä päivää. On mahdollista saada hyvää palkkaa siedettävällä työajalla....
Ikävä tuottaa pettymys, mutta tienaan paljon enemmän kuin 3000 euroa kuukaudessa.
Vierailija: