Olen akateeminen ja itse asiassa erittain arvostetussa ammatissa. En kuitenkaan nae koskaan tarpeelliseksi korostaa itseani millaan tavalla. Akateemisuuden korostus
Kommentit (75)
Vierailija:
se on yksi sivistymättömyyden ja kouluttamattomuuden merkki
Pääasia, ettei kuitenkaan munan puutteesta.
kukaan muu kuin NAINEN ei noin naurettavasti jää takkuamaan tänne ja korostamaan omaa erinomaisuuttaan...BUAH
Pieni tarkentava kysymys: Eikös oikiksesta valmistuta oikeustieteiden kandiksi, ei maisteriksi?
ja kumpaa vaan nimitystä saa käyttää.
Varatuomariksi pääsee vain auskultoimalla.
Vierailija:
ja kumpaa vaan nimitystä saa käyttää.Varatuomariksi pääsee vain auskultoimalla.
PILAAT täällä juristien mainetta...pliis
taidat olla TURISTI!!!
OIKEESTI LÄHE JO PLIIIS!!!!
t. OTK
ja vielä asiantunteva alallani :-) En lähde pois, harmittaako?
Minä olen aina luullut, että juristit on fiksuja. Taisi olla harhaluulo.
Ei se riipukaan ammatista, vaan käytöksestä.
tämä on juuri se syy miksi nauran teille... mitäs kirjoittelette. Minähän roikun täällä juuri vastailemassa teille. Ja sori, olen ihan jo monta vuotta sitten valmistunut. Palkka on sellainen mistä voit vain uneksia......
Vierailija:
Palkka on sellainen mistä voit vain uneksia......
Etkös sinä juuri aikaisemmin tuolla mainostanut, ettet halua kertoa ammattiasi ihmisille tai korostaa itseäsi? Naisjuristit tienaa reilut 3000 euroa kuukaudessa, joten ei se kovin häävi palkka ole. Firman osakkaana saa tietysti isompaa palkkaa, mutta työpäivät on erittäin pitkiä ja työ rankkaa, jopa tylsää. Kuka tahansa yrittäjä tai firman osakas millä tahansa alalla pystyy samaan tai jopa parempaan, jos firmalla pyyhkii hyvin.
Vierailija:
tämä on juuri se syy miksi nauran teille... mitäs kirjoittelette. Minähän roikun täällä juuri vastailemassa teille. Ja sori, olen ihan jo monta vuotta sitten valmistunut. Palkka on sellainen mistä voit vain uneksia......
tosin en kovin korkeita pisteitä teille muillekaan näiden kirjoittelujen perusteella pystyisi antamaan.....
LAKIMIäS