Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla miehiltä, mikä on seksikästä.

Vierailija
10.11.2013 |

Mikä on naisissa seksikästä, onko noi törröhuulikuvat sellasia jotka saa aina viisarin heilahtamaan? Onko joku asia jota naiset luulee miesten mielestä seksikkääksi, tai joku asia joka on seksikäs mutta naiset ei sitä tajua?

Entä mitä miehet ajattelevat omasta seksikkyydestään, minkä ajattelevat vetoavan naiseen? Ajattelevatko miehet koskaan seksikkyyttään? Vai ovatko miehet sitä mieltä että iso ase on se juttu, viis siitä vaikka muuten olisi kuin pystyyn nostettu sika?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä perse on aina seksikäs naisella. Ja hyvä perse tarkoittaa kunnon treenattua hyppyripersettä, jossa on ihanan pyöreä kaari kun sivulta katsoo ;) Rinnat lösähtävät joka tapauksessa, joten perse on se joka merkitsee.

Kyllä pehmeät ihanat rinnat on se naisellinen juttu. Ei mikään treenattu perse. Niitä näkee äijilläkin salilla. Ei ne oo naisellisii.

Vierailija
102/116 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittee voi miellyttää oma kroppa mut ei kaikkia. Oon ite nätin/muotojen perään, en niinkään kropan perään, kun tykkään blondeista, lähinnä keltaiset pitkät hiukset, nätti ja muodot on mulle legendarinen/klassinen mieltymys ollu aina, ne vetoaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:54"]
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288617526453.html

Tässä oli naisille mallia siitä, mikä on ainakin tämän miehen mieleen, useammankin varmasti. Hyvä perse, parempi mieli.

No sum miehen mieleen. Ei ehkä muitten. Mun mielestä nimittäin näytti siltä, että vaihtanu sukupuolta.

Kyllä rinnat on hanuria tärkeemmät.

Vierailija
104/116 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se perse on se joka perinteisesti on aina miehiä kiinnostanut, mutta jenkkien rintafiksaatio tuli hetkellisesti vain tielle mediassa. Nyt on palattu juurille. Kunnon pakarat, lihasta ja rasvaa sopivassa suhteessa ja hoikka vyötärö, niin kyllä saa miehen tyytyväiseksi:) Toki kauniit kasvot ovat jo lähtökohta sille, että kiinnostua ylipäätään voi. 

No mulla on kyllä ihan muita kokemuksia, kun katsoo miten miehet suhtautuu mun isorintaiseen kamuun. Kyllä mä jään peffani kanssa kakkoseksi. Oon ihan näkymätön. Se saa drinksut ja ilmaiset sisäänpääsyt ihan vain niillä tisseillä.

Siis en ole kateellinen. Rakastan häntä : )

Mut on se välillä ankeeta seurata

Vierailija
105/116 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nainen. Pituutta 170, painoa n.77kg. Pyöreyttä siis on mutta tykkään!

Ihana peppu, selluliittiäkin on, mutta tykkään silti, hymykuopat pepun päällä on nam!

Ihanat rinnat, noin kokoa 85D, nännit ja nännipiha just sellaset kun pitääkin.

Mun nainen on siis luonnonkaunis, luomu, ei mitään ripsihirvityksiä tai kulmien korjauksia.

Just hyvä noin ja vielä kun parisuhde voi hyvin niin haluttaa joka kerta kun näkee.

Tää on naisen kirjoittama 😂😂😂

ei muuten oo..

Vierailija
106/116 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl täytyy olla sisustakin kunnossa, pelkkä ulkonäkökään ei riitä, luonne mm huumorintajulla varustettuna, kamala luonne sulkee pois muut, tempperamenttisen kans ei tuu kunnon kesää ainaka, se on vaan myrskyä. 🙂

Vierailija
107/116 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly Brook

Kympin nainen. Täydelliset kasvot ja ne rinnat...

Vierailija
108/116 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni peba ja isot rinnat ja koko kesä oli taas yhtä huutelua ja viheltelyä miehiltä 😀 aina saan kehuja.

Tämä vain piristyksenä niille naisille, jotka luulee, että miesten mieleen on vain jotkut jättipebat ala Jlo.

Miehillä on monia makuja.

Vierailija
109/116 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumorintaju rehevätomerat jutut

Vierailija
110/116 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisessa seksikkäintä on äly, ulkonäölliset seikat vahvistavat seksikkyyttä. 

Ilmeisesti vitsi että valtava määrä tykkäyksiä. Naisessa älykkyys toimii päinvastoin.

Vierailija
111/116 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jemzaz87 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jemzaz87 kirjoitti:

Jemzaz87 kirjoitti:

Voin omalta osaltani allekirjoittaa tämän miesten naisihanteen. Olen vaalea, hoikka ja muodokas nainen, joka ei meikkaa juuri nimeksikään. Urheilua harrastan senkin edestä. Ja käännän päitä,minne menenkin. Mieheni mukaan minulla on "täydellinen herkkupeppu" ja "jokaisen miehen unelmavartalo". Sen sijaan laihojen naispuolisten ystävieni seurassa tunnen itseni turhankin muodokkaaksi tai muuten vain monin tavoin virheelliseksi. Se onkin ilmeisesti niin, että naiset laihduttavat toiset naiset mielessään mutta pukeutuvat miehiä varten.

Käytän tavallisesti korkokenkiä, farkkuja ja vaaleita kauluspaitoja. Ja joskus miesten kiinnostus tuntuu jopa kiusallisen selvästi. Useimmiten kuitenkin nautin saamastani ihailusta ja/tai huomiosta, minkä vuoksi kai pukeudunkin kurvejani korostavasti. Pointtini tässä oli kuitenkin se, että hyvä pyllyni antaa minulle itsevarmuuden ja itsevarmana olen kai vielä puoleensavetävämpi. En meikkaa, sillä koen olevani parhaimmillani omana itsenäni - ja silti miesten huomio on päivittäistä. On helppo uskoa tällä palstalla kommentoineita miehiä. Todistan sen itsekin todeksi joka päivä.

En maininnut mitään koostani. Olen 160cm ja 56kg, strategiset mittani ovat 87-64-96. Eli olen sopusuhtainen lyhyehkö nainen. Ilman korkoja. Niiden kanssa lähentelen 170cm. :)

Kuulostaa kyllä karjamarkkinameiningiltä, kun mittoja lyödään tiskiin. :) Laitoinpahan tähän kun tulin ne mitanneeksi tässä taannoin - ja jotta voitte itse luoda mielikuvan ulkoisesta olemuksestani eikä tarvitse luottaa mieheni puolueelliseen arvioon. ;)

Luonteeltani olen hyvin sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut. Muille ihmisille välittyy kai minusta ensiksi luontevuus, humoristisuus ja verbaalinen nokkeluus. Olen toivoton small talk -tyyppi. Kotona olen tietysti näiden lisäksi myös melko dominoiva, impulsiivinen ja äreäkin joskus. Mutta ne jääköön mieheni riesaksi, kunnes henkinen kasvu korjaa moiset luonneviat. :P

Olet aika painava tuohon pituuteen.

Niin olen, silti vatsalihakset näkyvät läpi. Olen tullut siihen tulokseen, että minussa on lihasta. Välillä paino käy 57kg:ssä. Ei ihme, että 47-kiloisten ystävättärien kanssa tunnen olevani pelkkää jyrkkää kurvia.

Hui, mikä moisen ohutnahkaisuuden aiheuttaa?? :o

Vierailija
112/116 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut seksikkyyttäni varmaan sitten vuoden -91.

Silloin minulla oli viimeksi harhoja aiheesta, erehdyin kuvittelemaan olevani oikeinkin komea, tyylikäs ja rohkea. Ja vielä hauskakin kaupan päälle.

Onneksi sain riittävästi opastusta siitä, että ylivuotinen mopsin pökäle on eroottisempi.

Vastaus seksikkyyteen miesten osalta on siis joku muu kuin minä.

Vierailija
113/116 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisessa seksikkäintä on äly 

Tuohon et usko itsekään! Epätoivoista valkoritarointia kuluneella fraasilla.Yäk!

Vierailija
114/116 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pullea nainen on seksikkäin! Ja tukka pitää olla keltanen! Ja tatuointeja!

Vierailija
115/116 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisilla on jollain hirveän iso perse, siis nuorilla. Ennen kun olin koulussa 80-80luvulla tytöt olivat hoikkia, niillä oli sievä peppu, housut oli silloin että ne korosti takapuolen muotoa kauniisti, toisin kuin nykyään. Nykyaan naisten housut ei ole niin hyvännäköinen kuin ennen mun mielestä 

Vierailija
116/116 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis kiva jos joku olisi uimapuvussa julkisella paikalla kaupassa tai torilla ym.... Paita tai pusero olisi päällä, alaosa kuitenkin uimapuku tai bikini alaosa, minusta olisi seksikästä jos joku uskaltaisi pukeutua kaupungille pitkä t paita ja bikinit housut.