Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla miehiltä, mikä on seksikästä.

Vierailija
10.11.2013 |

Mikä on naisissa seksikästä, onko noi törröhuulikuvat sellasia jotka saa aina viisarin heilahtamaan? Onko joku asia jota naiset luulee miesten mielestä seksikkääksi, tai joku asia joka on seksikäs mutta naiset ei sitä tajua?

Entä mitä miehet ajattelevat omasta seksikkyydestään, minkä ajattelevat vetoavan naiseen? Ajattelevatko miehet koskaan seksikkyyttään? Vai ovatko miehet sitä mieltä että iso ase on se juttu, viis siitä vaikka muuten olisi kuin pystyyn nostettu sika?

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 20:54"]

Ap:n hunks-kommenttiin: tuo todistaa taas sen, että yksilöitä ollaan kaikki. Minua ei kiinnosta missään määrin hunks-tyyppiset miehet, eli en näe mitään seksikästä miehessä, joka hetkuttaa itseään puolialastomana naisten edessä. Oli lihaksia tai ei tai komea ulkonäkö, ihan sama. Ulkonäkö tarvitsee mielenkiintoisen sisällön sytyttääkseen ollenkaan. Hunks-miehen sisältö on minulle äärimielenkiinnoton.

Mutta seksuaalisena objektina mies, kyllä totta kai voi olla.

24

[/quote]

Komppi tälle. Hunks-ketkuttelut ovat mun silmissä lähinnä koomisia ja mieluummin olen katsomatta sellaista kuin katson. Sitten jos oikeasti näkee jonkun seksiobjektina, niin se on sellaista että tekisi mieli vaan puskea päälle.

22

[/quote]

Juu ei mitään tahattoman koomisia hunkseja. Mut siis kun ton Benedict Cumberbatchin saisi jotenkin patteriin kettingeillä kiinni...AAAAAhhhh. 

On se kuulemma ihan fiksukin, mut mitä välii, objektina hoooot.

[/quote]

Siinä on muuten jännä tapaus. Ei ole mun silmään edes erityisen hyvännäköinen (pituus kyllä sytyttää ja tummat paksut hiukset), mutta on vaan jollain jännän erikoisella tavalla vetovoimainen. Ehkä juuri vähän sellaisella älykkötavalla. Ainakin Sherlockina. Muuten en ole pahemmin törmännytkään.

22

[/quote]

Mua taas ei yhtään sytyttänyt ennen kuin kuulin sen äänen... oh god. Nykyään katson ihan mitä vain missä kyseinen herra sattuu näyttelemään ja en voi ymmärtää miten jollain voi olla niin seksikäs ääni.

Vierailija
2/116 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa viehättää kaikista eniten ns. tavallinen. Ei tarvitse olla edes kaunis kunhan on muuten fiksu. Voi olla hiukan pulska ja iso tai pieni, kunhan suhteet on kunnossa. Kuuluisa kultainen leikkaus pätee kaikkeen estetiikkaan.

Naisen viereen taas pääsee helposti olemalla itsevarma mutta ei ärsyttävän!

Naiselle pitää antaa ensi silmäyksellä pienikin viesti, että hän on se kuningatar ja katso aina silmiin, kun puhuttelet naista.

Nainen tarvitsee kehuja kaiken aikaa mutta huomaamattomasti!

Toiset tykkää törkypuheista ja jopa kiihottuvat niistä suunnattomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä kommenteistanne, miehet!

Pitääpä lähteä tekemään parit ylimääräiset kyykyt.

Vierailija
4/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse on aina seksikäs naisella. Ja hyvä perse tarkoittaa kunnon treenattua hyppyripersettä, jossa on ihanan pyöreä kaari kun sivulta katsoo ;) Rinnat lösähtävät joka tapauksessa, joten perse on se joka merkitsee.

Vierailija
5/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa seksikkäintä on äly, ulkonäölliset seikat vahvistavat seksikkyyttä. 

Vierailija
6/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

715517

Vierailija
7/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole sitä hyppyripersettä, niin eikö mikään auta, edes törröhuulet? Silikonitissit? Vai pitääkö laittaa silikoniperse? ap

Vierailija
8/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy ja pilke silmäkulmassa, sellainen lupaava pilke..

Tero

Vierailija
10/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:54"]

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288617526453.html

[/quote]

Tässä oli naisille mallia siitä, mikä on ainakin tämän miehen mieleen, useammankin varmasti. Hyvä perse, parempi mieli.

Vierailija
11/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot, niistä näkyvä poikkeuksellinen äly. Kroppa sitten kohtuullisen neutraali ja hoikahko. Tiedän erään kasvoiltaan niin kauniin, että kasvokuva saa aikaan välittömän himon tehdä lapsia hänen kanssaan. Nimenomaan tehdä lapsia eikä vain nussia.

Vierailija
12/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhea mitä jättiperseitä osalla! Tuollaisia on kyllä naiset hävenneet aina, tai ainakin viimeiset sata vuotta. Tiedän monia jotka on ikänsä yrittäneet peitellä pitkillä paidoilla persettään, vaikka varmaan ei oikeasti ole mitään vikaa ollut.

Onko tämä persejuttu nyt joku uus muoti? Ja mikä siinä persiissä kiihottaa kun se on tuollainen iso rantapallo halkiolla? Muistuttaa tissejä mutta väärällä puolella?

ap

Vierailija
13/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 20:05"]

Voi kauhea mitä jättiperseitä osalla! Tuollaisia on kyllä naiset hävenneet aina, tai ainakin viimeiset sata vuotta. Tiedän monia jotka on ikänsä yrittäneet peitellä pitkillä paidoilla persettään, vaikka varmaan ei oikeasti ole mitään vikaa ollut.

Onko tämä persejuttu nyt joku uus muoti? Ja mikä siinä persiissä kiihottaa kun se on tuollainen iso rantapallo halkiolla? Muistuttaa tissejä mutta väärällä puolella?

ap

[/quote]

Ei kannata kysyä, jos sitten ahdistuu siitä mikä miehiä viehättää.

Vierailija
14/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskit jutut kuiskaavalla äänellä, hidas kävely että lantio liikkuu keimailevasti. Mutta paras on ovela hymy joka kertoo että kohta alkaa tapahtua.

Vierailija
15/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perse on se joka perinteisesti on aina miehiä kiinnostanut, mutta jenkkien rintafiksaatio tuli hetkellisesti vain tielle mediassa. Nyt on palattu juurille. Kunnon pakarat, lihasta ja rasvaa sopivassa suhteessa ja hoikka vyötärö, niin kyllä saa miehen tyytyväiseksi:) Toki kauniit kasvot ovat jo lähtökohta sille, että kiinnostua ylipäätään voi. 

Vierailija
16/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap se losoperse, joka kitisi tuossa toisessa ketjussa miehensä "ajattelemattomista" kommenteista? 

Vierailija
17/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 20:05"]

ap

[/quote]

Ei kannata kysyä, jos sitten ahdistuu siitä mikä miehiä viehättää.

[/quote]

Ei mua ahdista yhtään, minä ole lihava ja naimisissa, ei mun tarvi miettiä omalta osaltani, ihan mielenkiinnosta kysyin kun täällä aiheesta niin paljon puhutaan, että onko kaikki miesten mielestä niin kuin naiset kuvittelee. ap

Vierailija
18/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 20:12"]

Oletko ap se losoperse, joka kitisi tuossa toisessa ketjussa miehensä "ajattelemattomista" kommenteista? 

[/quote]

En ole :) mä tein mieheeni aikoinaan vaikutuksen isoilla tisseillä. ap

Vierailija
19/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törröhuulet on karseet, samoin kuin ilme "miestenlehtikuvissa".  Huulet törröllään suu hieman raollaan, silmäluomet puolitangossa; tulee halvan huoran kuva vaikka olisi kuin kaunis.

Luonnollisuus on seksikästä noin ylimalkaan. Kyllä tietysti kohtuulliset tissit ja pylly on ok, ainakin ettei ole tasapaksu oli kokoluokka mitä tahansa.

Lopullinen seksikkyys muodostuu käytöksestä ja siitä kokonaisuudesta mitä nainen säteilee (jos säteilee) ympäristöönsä.

Muotoihin tietysti ensin kiinnittää huomiota, mutta sanoisin että kun se vaihe on ohi niin tapa toimia ja elää muodostaa seksikkyyden perustan.

Naisia en ymmärrä miten ne voi nähdä miehen seksikkäänä. Tai on mulle joku sanonut että pieni perse on seksikäs ja voi olla että isot vehkeet (ei ole kokemusta). Luulisin (toivoisin) että fiksu käytös olisi. Tai ehkä se on taloudellinen ja muu turvallisuus...

Vierailija
20/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena tykkään isoista miehistä, varmaan senkin takia että kun olen itse iso, pitkä ja paksukin nykyään, niin en halua tuntea itseäni isommaksi kuin mieheni. Mua ei sekään haittaa että mies on lihava, pääasia on että on "vahva", mua ei ole koskaan mikään mikkihiiri-osasto miellyttänyt. En tykkää mistään lihaskimpuista, mutta kyllä pitää myöntää, että silloin aikoinaan kun alettiin miehen kanssa seurustella, sillä oli hyvä perse ja reidet, sellaset lihaksikkaat, kun kävi silloin vielä juoksulenkeillä. Rintakarvat on ihanat, ja tietysti myös leveät hartiat. Pitkähiuksisista, lyhyistä, laihoista tai isoperseisistä miehistä en tykkää. Kauhea näky jos miehellä on ison naismainen perse ja reidet. 

Peniksessa mua miellyttää paksuus, normaali pituus riittää, ja pitkä ja ohut näyttää jo oudolta.

Minä ja mieheni ollaan tavattu chatin kautta, ja ihastuttu toistemme ääneen puhelimessa, kun nettiä ei vielä silloin ollut. Myös miehen tuoksu on tärkeä kiihotin kun niin lähelle pääsee ;) 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi