Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhein saamasi (joulu)lahja

Vierailija
22.11.2013 |

Eli kamalin, noloin, loukkaavin joulu- tai yleensäkin lahja jonka olet saanut? 

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:26"]

Exmieheni printtaama lappu että hän maksaa minulle parturin. Meillä oli yhteiset rahat. Tämä herra kunnostautui muutenkin jouluisin ja syntymäpäivisin sekä erityisesti äitienpäivisin lahjojen ostossa silloin harvoin kun muisti koko lahjan.

[/quote]

menee offtopic, mut ex osti mulle synttärilahjaksi pienen radion töihin vietäväksi. Oli ottanut vahingossa ns. väärän värin, sanoin et se on ok, ei tarvii vaihtaa. Meni kuitenkin vaihtamaan, tosin takaisin rahaksi. -> piti rahat.

Vierailija
62/80 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippilahjaksi sukulaiselta 2 cd-levyä uskonnollisia lauluja joltain artistilta x. Ei sinänsä, sopihan ne juhlien " teemaan", mutta ikinä en niitä kuunnellut, roskiin varmaan heitetty joskus muutossa. Sitten yksi aika ikimuistoinen oli ala-asteelta, kun joskus 3-luokalla arvottiin lahjanostajat. Minä sain tältä pukilta (poika) jotain ryppyrasvaa :D annoin sen mummolleni, tykkäsi ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilta, kengän malliset kynttilät kun kerran omistan useammat kengät. 

Oli kai olevinaan hyvä vitsi

Vierailija
64/80 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti surkein on se kun vaimo osti minulle (itselleen) joululahjaksi alusvaatteet. idea oli se että voi pukea ne päälleen ja olla seksikkäänä minun silmissä. Ymmärrän sen että voi ostaa itselleen lahjoja mutta kun paketissa on minun nimi niin kuvittelen sen olevan oikeasti minulle.

Vierailija
65/80 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:26"]

Exmieheni printtaama lappu että hän maksaa minulle parturin. Meillä oli yhteiset rahat. Tämä herra kunnostautui muutenkin jouluisin ja syntymäpäivisin sekä erityisesti äitienpäivisin lahjojen ostossa silloin harvoin kun muisti koko lahjan.

[/quote]

menee offtopic, mut ex osti mulle synttärilahjaksi pienen radion töihin vietäväksi. Oli ottanut vahingossa ns. väärän värin, sanoin et se on ok, ei tarvii vaihtaa. Meni kuitenkin vaihtamaan, tosin takaisin rahaksi. -> piti rahat.

[/quote]

Ohhoh jollain on vielä k.päisempi exä kun minulla. Kauanko olitte yhdessä?

Terv no 6

Vierailija
66/80 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ensimmäisen kerran jouluaterian meillä (nuoren parin kotona) ja onnistuin mielestäni hyvin ja sain kiitostakin.

Sain myöhemmin samana iltana lahjaksi appivanhemmilta sammutuspeitteen ja keittokirjan "näin teet hyvää ja kevyttä kotiruokaa". En ole sen jälkeen tehnyt enää ruokaa heille.

Vierailija
67/80 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ex-anopilta kirjan Saatanalliset Säkeet.

mieheltä sain tukisukkahousut.

Vierailija
68/80 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lahjoja enkä anna. 

Vierailija
69/80 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ostaa aina ihan hirvää krääsää, jolla kukaan ei tee yhtään mitään. Ei ole lainkaan laatu/tyyli/väritajua ja ne lahjat ovat aina saajalle hirveitä riesoja. 

En edes muista kaikkia, mutta tässä joululahjoja mummolta:

-jostain muovisesta hiostavasta neonvihreästä langasta kudotut "villasukat"

-kultaisella tussilla "kullattu" muovinen kynttilänjalka, yksi kappale ja niin heppoinen, että se kaatui kynttilän kanssa

-valkoiset käsipyyhkeet (olin aivan innoissani saadessani, todella kivan näköiset), joista lähti nukkaa joka pyyhkimisen jälkeen - pesu ei auttanut, laatu vain oli niin käsittämättömän onneton, ettei niitä oikeasti voinut käyttää - pesin kymmeniä kertoja ja aina vain märkiin käsiin jäi hirveästi hahtuvia

-kasa ET-lehtiä, joista oli leikelty kaikki reseptit ja paljon muutakin pois

-jotain virolaista kirkasta viinaa jouluna, jolloin odotin esikoistani

Mummolle on hirveän tärkeää, että pystyy ostamaan tai antamaan kaikille jotain. Ei tarvitsisi, kukaan ei oikeasti halua häneltä mitään. Omia lapsia on 5, lapsenlapsia on 13 ja lapsenlapsenlapsiakin jo 7. Jokaiselle hankkii jotain yhtä järkevää.. APUA!

Vierailija
70/80 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään hirveää joululahjaa ei tule mieleen, mutta kihlalahjaksi sain silloisen kihlattuni äidiltä ihan järkyttävän kahviastiaston. Sellaiset tosi kruusatut kupit joissa oli jotain ruusuja ym, monta väriä ja lisäksi kultaukset reunoissa. No, kihlaus purkäutui myöhemmin ja astiat jäi ex poikakaverille. En olisi kyllä ikinä niitä käyttänyt. (Tuo joskus 80 luvun alussa siis ja silloin tuollaisia kait oli kaupat väärällään mutta ihan järkyttävät). 

Vierailija
71/80 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni vaate ja antaja vielä korosti että otti reilun koon, hävetti isossa seurueessa.

Vierailija
72/80 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni osti minulle äitienpäivalahjaksi petunian. No muuten joo, mutta kun meillä oli petunioita yli 8m parvekkeella. Ei paljon hymyilyttänyt.

Vierailija
73/80 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:56"]

Tein ensimmäisen kerran jouluaterian meillä (nuoren parin kotona) ja onnistuin mielestäni hyvin ja sain kiitostakin.

Sain myöhemmin samana iltana lahjaksi appivanhemmilta sammutuspeitteen ja keittokirjan "näin teet hyvää ja kevyttä kotiruokaa". En ole sen jälkeen tehnyt enää ruokaa heille.

[/quote]

Hmmm... Pitäisikö tuosta lahjasta olla jotenkin loukkaantunut... En ymmärtänyt pointtia...

Vierailija
74/80 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödö miesystävältä.

Vierailija
75/80 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:26"]

[/quote]

[/quote] no mun nykyinen mies osti mulle h&m:n lahjakortin vaikka en mahdu niiden vaatteisiin kun oon niin jäätävä läski. (Tällä paikkakunnalla ei oo niitä +koon vaatteita myynnissä. Anyway, äijä pyynnöstäni palautti lahjakortin mutta en koskaan saanut uutta lahjaa tai sitä kortin rahasummaa.

Vierailija
76/80 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
77/80 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto josta tuli paskatauti.

Vierailija
78/80 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti lätkimään.

Vierailija
79/80 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legopaketti 16-vuotiaana. Kun olin avannut paketin, käski äitini antamaan sen pikkuveljelleni. Oli tarkoittanut paketin alunperinkin hänelle, mutta oli kuulemma unohtanut ostaa minulle lahjan.

Vierailija
80/80 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmonella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi