Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!
Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!
T.Nainen
Kommentit (1175)
Se, että nainen ei tee elettäkään maksaakseen oman laskunsa treffeillä. Itsestään liikoja luuleminen. Liiallinen määrä tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta tärkeää juttua on tässä ketjussa mainittu, joita en itse olisi muistanut listata. Esim. leuattomuus. Niin totta!
Mun lista on seuraava.
Ulkoiset asiat:
- viikset
- läski perse
- kusen hajuinen tuhero
- lättänät riipputissit. Saa olle olemattoman pienet tai hyvin isot tai siltä väliltä, mutta ei sellaisia roikkuvia lapasia
- karvat persereiän ympärilläKäytös/luonne:
-mielipiteettömyys
-liian voimakkaat mielipiteet
- liika romanttisuus (odottaa mieheltä jotain sellaista mihin tämä ei ilman suuria ponnistuksia taivu)
- estoisuus seksissä. Ei tartte olla superaloitteellinen tai äärimmäisen kokeellinen, mutta minimivaatimus on munan imeminenEnpä usko että monikaan haluaa sun munaasi imeä pidemmän päälle
Tuo tuli kyllä niin suoraan sydämestä, että taisi täyttyä kaikki listan ominaisuudet ja siksi livahti tunteisiin. Ja jos olisin nainen, niin en todellakaan imisi miehen kikkeliä, jos se on vieraillut kilometriä lähempänä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:42"]
Liian useat seksuaalikokemukset ja kumppanit. En arvosta naisia joilla alkaa olemaan kokemuksia noin. 10 miehestä ja ylöspäin. 5-10 vielä jotenkin menettelee. Jokaisen häntäheikin kanssa sängyssä käynyt "kokenut" ja "hauskaa pitänyt" ei herätä kovin suurta luottamusta mahdollisen suhteen saralla. Olenko vain yksi jonossa? Lyhyt pinna? Epärealistiset odotukset? Ei näe itsessä vikaa eli ulkoistava ajattelutapa, vika aina toisissa?Jos nyt miettii tarkemmin, on parisuhteiden määrä 1. turn-off-asia. Kuvastaa niin kokonaisvaltaisesti naista, kykyä ajatella tulevaa, ajatella järkevästi jne. Tietysti moni mies lähtee tällaisen naisen kanssa puuhiin, mutta nainen ei ole todellakaan aviovaimo-ainesta. Pahoittelen, jos pahoitan jonkun mielen.
mies28
Ahaa... ei saa olla panoja mutta ei saa olla parisuhteitakaan. Ei siinä, kaikilla on toki omat kriteerinsä ja siihen on oikeus, mutta saanko kysyä tarkentavan kysymyksen: mikä määrä parisuhteita on liikaa?
Ei saa olla panoja tai parisuhteita mutta sitten pitäisi osata sängyssä kaikki hienot temput. Tässä on ehkä pieni ongelma.
Kyllä se joko täysin kokematon tai vain vähän kokemusta omaava nainen on kaikkein paras sänkykumppanina.
Tuosta mielipiteestä erottaa sänkytaidoistaan epävarmat ja pienipippeliset miehet.
Noh, normaalilla tuntoaistilla varustettu nainen ei tarvitse mitään ihmeellisyyksiä, että saa nautinnon seksissä. Sama miehilläkin, eli paljon kokemusta omaavilla naisilla on vain oma harhakäsitys siitä, että he nyt osaavat jotain todella poikkeuksellisen mahtavaa kokemattomaan verrattuna ja ainakin minua henkilökohtaisesti surettaa naiset, jotka yrittävät ylisuorittaa sängyssä.
Varmasti "pippelini" voikin olla liian pieni juuri sinulle, mutta tästähän ei nyt ollut kyse. Voin myös vankan kokemukseni turvin kertoa senkin, että kun ei ole liian itsevarma, vaan osoittaa sopivasti nöyryyttä naista kohtaan, tämä syttyy sellaiseen kiimaan, että oksat pois, mutta sinä et ole tainnut moista ikävä kyllä koskaan kokea.
Oon eri, mutta älä tule miehenä sanomaan, mitä nainen tarvii sängyssä. Vagina on paljon haastavampi saada tyydytetyksi pariseksissä kuin penis ja se ettet tätä tiedä kertoo kyllä siitä ettet ole tainnut paljon orgasmeja tarjoilla.
Ja kehuskella nyt sillä, että saa naisen kiimaseks...onpa vaikea homma. Itse valun jo eka suudelmasta, joten ei ole mikään taitolaji. Ja sulla saa olla vankka kokemus kaikenlaisista tautipesistä, mutta naisella ei? Hyi helvata. En koskis ja olen näitä, jolla on alle 5.Mukava kuulla, että pidät jakorasioita tautipesinä.
Miehethän ne taudit tartuttaa. Mies tartuttaa helpommin sukupuolitaudin naiseen kuin toisinpäin. Aviomiehet tartuttaa vaimoihin Aasiasta, Venäjältä yms hakemansa taudin.
Toisia miehiäkö ne teidän ukot käyvät panemassa ulkomaanreissuillaan?
Naiset, joilla ei ole omia harrastuksia ja minkäänlaista kunnianhimoa.
M50
rääväsuu perässä tai tuppi vieressä. välimuotoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta tärkeää juttua on tässä ketjussa mainittu, joita en itse olisi muistanut listata. Esim. leuattomuus. Niin totta!
Mun lista on seuraava.
Ulkoiset asiat:
- viikset
- läski perse
- kusen hajuinen tuhero
- lättänät riipputissit. Saa olle olemattoman pienet tai hyvin isot tai siltä väliltä, mutta ei sellaisia roikkuvia lapasia
-mielipiteettömyys
- liika romanttisuus (odottaa mieheltä jotain sellaista mihin tämä ei ilman suuria ponnistuksia taivu)
- estoisuus seksissä. Ei tartte olla superaloitteellinen tai äärimmäisen kokeellinen, mutta minimivaatimus on munan imeminenEnpä usko että monikaan haluaa sun munaasi imeä pidemmän päälle
Tuo tuli kyllä niin suoraan sydämestä, että taisi täyttyä kaikki listan ominaisuudet ja siksi livahti tunteisiin. Ja jos olisin nainen, niin en todellakaan imisi miehen kikkeliä, jos se on vieraillut kilometriä lähempänä sinua.
Kukaan normaali nainen ei ylipäätään ime kenenkään kusiputkea. Sairas ajatuskin.
Käsittääkseni tämä oli miehille tarkoitettu sivu,huomaa että ei ns naiset voi pitää suutaan kiinni kun kolisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lähdössä filippiineille missä on maailman toiseksi kauniit naiset ja näyttävät naisilta eivätkä yritä olla miehiä kuten täällä.
Te miehet ylivastuullistatte naisia ja heittäydytte naisten kannettavaksi täällä Suomessa, siksi naiset eivät ole sellaisia, kuin siellä Filippiineillä. Aasiassa nainen saa olla sinut feminiinisen herkkyytensä kanssa, Suomessa ei, koska suomalainen mies ei anna naisen olla nainen täällä, vaan vaatii naisilta epäinhimillisyyksiä.
Älä kirjoitap paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi karkottaa ja muu pään sisäinen sekopäisyys karkottaa. Ulkonäössä huulitäytteet, silikonitissit, liika meikkaus, paksut tummennetut kulmakarvat... kaikenlainen ylikorostunut pinnallisuus. Koppavuus ja ylimielisyys, muiden yläpuolelle asettuminen ovat luotaan pois työntäviä.
Ihanteellinen nainen ok naapurintyttömäinen normaalivartalonen ja mieleltään feminiininen.
Eli miestä haittaa se että nainen vaatii 100 % ihmisoikeudet itselleenkin.
Kaikki naiset ovat feministejä myös ne jotka väittävät että eivät ole..
Mikä oikeus naisilta muka puuttuu Suomessa, siis yhdessä tasa-arvon kärkimaassa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te olette onnistuneet hankkimaan itsellenne noin huonoja naiskumppaneita kun on löytynyt noin kauheat listat naisten vikoja.
Eikö sisäinen tutka ole pelittänyt, vai mikä siinä on syynä?
Kyllä ne päällepäin näkyvät huonot piirteet huomaa tietenkin heti, ja ne sisäiset piirteet paljastuu myös melko nopeasti.
Jos naisen ulkonäkö on 7, mutta sisältä on 10, niin sehän on vain pelkkää plussaa.
Toisinpäin, se on pelkkää miinusta.Kokemusta on jo riittävästi ulkoisesti 10 naisista, jotka onkin sisältä 4. Ei jatkoon. Kyllä se on vaan niin että luonne lopulta ratkaisee. Särmääkin pitää löytyä, positiivisessa mielessä. Ylimielinen, suvaitsematon ja aina oikeassa oleva nalkuttaja, ei jatkoon.
Nim: Tasoteoreetikko
Minä olen tehnyt huomioita toisten miesten valinnoista ja siltä pohjalta suunnittelin, millaisen vaimon haluan ja sellaisen sainkin.
Ihan suunnittelit, millaisen vaimon haluat. Hauskalta kuulostaa. ;)
Kyllä ja suunnitteluvaihe kesti muutaman vuoden. Olin ihastellut jo muutaman vuoden hiljaa mielessäni aasialaisten naisten lempeyttä, joten joka kerta, kun huomasin jonkun suomalaisen naisen kohdalla päinvastaisia piirteitä, kiinnostukseni hommaamaan itselleni aasialainen vaimo, vain vahvistui. Nykyään, jos elämä vaimoni kanssa alkaa tuntua liian tavalliselta, tulen käymään täällä ja huomaan alle minuutissa, että olen tehnyt vaimoni suhteen juuri oikean ratkaisun.
Tuo aasialaisten naisten lempeys on aika vaarallinen stereotypia. Mitä minä noita pariskuntia tiedän niin aika äänekästä ja herkästi tulistuvaa porukkaa on joukossa. Eikä aina riitä sanan säilä vaan kyllä siellä välillä tuntuu jotain konkreettisempaakin viuhuvan. En uskaltaisi kotiini ainakaan ihan summassa pelkän rodun tai kansallisuuden perusteella ottaa.
M44
Eräällä tutulla suomalaismiehellä oli usein naama verille raavittuna ja käsivarret täynnä puremajälkiä. Asialla oli ollut aasialaispuoliso. Eli ei kovinkaan lempeää lämpöä ollut siinä avioliitossa.
Nyttemmin pariskunta on eronnut. Miehellä on uusi avopuoliso. Ilmeisesti kannatti vaihtaa "suomilehmään", tai mitä mainesanoja meille kotimaisille naisille on tälläkin palstalla annettu.
Hyi ,ei suomi rämehirviöitä pthyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhrimentaliteetti, prinsessaayndrooma, misandria, kaksinaismoralismi, ivaaminen, selän takana juoruilu, woketus, empatiakyvyttömyys, Suomen demonisointi ja islamin ylistäminen sekä se, että vastustaa perinteisiä sukupuolirooleja naisille ja samalla kannatta perinteisiä sukupuolirooleja miehille.
Islamin ylistäminen huonoa mutta perinteisten sukupuoliroolien vastustaminen hyvää? Aika ristiriitaista settiä taas.
Ristiriitainen onkin sellainen ihminen, joka tekee noita molempia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te olette onnistuneet hankkimaan itsellenne noin huonoja naiskumppaneita kun on löytynyt noin kauheat listat naisten vikoja.
Kyllä ne päällepäin näkyvät huonot piirteet huomaa tietenkin heti, ja ne sisäiset piirteet paljastuu myös melko nopeasti.
Jos naisen ulkonäkö on 7, mutta sisältä on 10, niin sehän on vain pelkkää plussaa.
Toisinpäin, se on pelkkää miinusta.Kokemusta on jo riittävästi ulkoisesti 10 naisista, jotka onkin sisältä 4. Ei jatkoon. Kyllä se on vaan niin että luonne lopulta ratkaisee. Särmääkin pitää löytyä, positiivisessa mielessä. Ylimielinen, suvaitsematon ja aina oikeassa oleva nalkuttaja, ei jatkoon.
Minä olen tehnyt huomioita toisten miesten valinnoista ja siltä pohjalta suunnittelin, millaisen vaimon haluan ja sellaisen sainkin.
Kyllä ja suunnitteluvaihe kesti muutaman vuoden. Olin ihastellut jo muutaman vuoden hiljaa mielessäni aasialaisten naisten lempeyttä, joten joka kerta, kun huomasin jonkun suomalaisen naisen kohdalla päinvastaisia piirteitä, kiinnostukseni hommaamaan itselleni aasialainen vaimo, vain vahvistui. Nykyään, jos elämä vaimoni kanssa alkaa tuntua liian tavalliselta, tulen käymään täällä ja huomaan alle minuutissa, että olen tehnyt vaimoni suhteen juuri oikean ratkaisun.
Tuo aasialaisten naisten lempeys on aika vaarallinen stereotypia. Mitä minä noita pariskuntia tiedän niin aika äänekästä ja herkästi tulistuvaa porukkaa on joukossa. Eikä aina riitä sanan säilä vaan kyllä siellä välillä tuntuu jotain konkreettisempaakin viuhuvan. En uskaltaisi kotiini ainakaan ihan summassa pelkän rodun tai kansallisuuden perusteella ottaa.
M44
Suomalainen nainen haukkuu miestä ties miksikä ja uhoaa ettei tarvii miestä mihinkään. Sitten kun suomalainen mies ottaa ulkomaalaisen vaimon niin suomalainen nainen alkaa haukkumaan ulkomaalaista naista kelvottomaksi 🤔
Ja AINA sen suomalaisnaisen exä tai joku lähituttava on paskamahainen ja väkivaltainen juopporetku, joka sitten aiheuttaa suomimatamissa säälintunteita niitä aasialaisia naisia kohtaan, jotka nekin ovat AINA jotain vanhempiensa myymiä entisiä baarityttöjä.
Anteeksi että puutun, mutta kerron vain havaintoni: Ainakin täällä päin nuo itämainen-suomalainen-pariskunnat ovat tyyppiä vanha mies, nuori nainen tai sitten vielä vähän vanhempi mies, keski-ikäinen nainen (joka on ilmeisesti jo asunut Suomessa niin kauan, että on pyöristynyt muiden ikäistensä naisten kokoiseksi). Yhtään tasaveroista paria en ole koskaan nähnyt. Missäpäin niitä mahtaa olla? Siis että olisi nuoria tai iäkkäämpiä molemmat?
Miksi pitäisi olla saman ikäisiä? Sehän on paras molemmille kun mies on elämänkokenut ja nainen energinen ja nuori.
Juuri näin. Oman ikäinen suomalaisnainen näyttää viihtyvän tällä palstalla haukkumassa ja vihaamassa miehiä. Meillä taas minä ihailen, kun nuori aasialaisvaimoni laittaa pikku purtavaa kaunis essu päällä. Jotenkin mukavasti korostaa vaimon upeaa vartaloa ja kapeaa uumaa.
En kehtais edes anonyymillä keskustelupalstalla myöntää ettei sua halua kukaan muuta ku rahasta ja että hyväksikäytän jonkun huonoa asemaa. Toivottavasti tyttö tajuaa pistää syanidia sian oluseen.
Mikä upposi noin lujaa selluliittiin?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lista on seuraava.
Ulkoiset asiat:
- viikset
- läski perse
- kusen hajuinen tuhero
-mielipiteettömyys
Kukaan normaali nainen ei ylipäätään ime kenenkään kusiputkea. Sairas ajatuskin.
Sinulla ei näytä olevan vielä kokemusta seksistä, joten opastanpa hyvyyttäni hieman. Miehen virtsaputkea EI vedetä ulos peniksen sisältä millään pihdeillä ja aleta imemään sitä miehelle annettavassa suuseksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Eräällä tutulla suomalaismiehellä oli usein naama verille raavittuna ja käsivarret täynnä puremajälkiä. Asialla oli ollut aasialaispuoliso. Eli ei kovinkaan lempeää lämpöä ollut siinä avioliitossa.
Nyttemmin pariskunta on eronnut. Miehellä on uusi avopuoliso. Ilmeisesti kannatti vaihtaa "suomilehmään", tai mitä mainesanoja meille kotimaisille naisille on tälläkin palstalla annettu.
Mies on vain tottumuksesta hommannut yhtä väkivaltaisen naisen kuin oma äitinsäkin on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Niih! Ja nyt jokaisen aasialaisesta naisesta haaveilevan miehen on viisainta hylätä haaveensa ja ottaa vaan ihan suosiolla se vieläkin väkivaltaisempi ja ilkeämpi "suomilehmä".
Se, että nainen kehtaa tehdä kaikista suomalaismiehistä tosi törkeitä ja negatiivisia yleistyksiä ja stereotypisointia, joita hän ei ikinä sallisi tapahtuvan mille tahansa muulle ihmisryhmälle.
Se, että kehtaa syyttää ja demonisoida kaikkia suomalaismiehiä ihan kaikesta maailman pahuudesta, ja samalla ummistaa silmät esim. maahanmuuttajamiesten tekemiltä rikoksilta.
Ja se, että on niin totaalisen moraaliton, hävytön ja oikeudentajuton, ettei näe noissa edellämainituissa mitään väärää.
Ei suomessa mitään naisia enään ole ,hallitus haluaa m aahan muuttoa ja femini smi pauhaa joka tuutista ja sitten ihmetellään kun lapsia ei synny ,ei sen puoleen,eipä ole miehiäkään kun kaikki ns miehet ovat yh kasvattamia jonneja .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lista on seuraava.
Ulkoiset asiat:
- viikset
- läski perse
- kusen hajuinen tuhero
-mielipiteettömyys
Ihan vaan vaikutat sangen epämiellyttävältä, halveksivalta ja aggressiiviselta. En yleensä pidä sellaisista ihmisistä.
Tyttäreni todennäköisesti täyttäisi kaikki toiveesi kirkkaasti (viimeisestä en tiedä) mutta luoja, että toivon ettei hänen tarvitse törmätä kaltaisiisi koskaan, missään.
Enemmistö miehistä ei hyödy mitään? Kiittänätön vapaamatkustaja valittaa.
Mitä mies saa verovaroilla:
Voi saada alkunsa keinohedelmöityksellä
Koko neuvolatoiminta äitiysneuvolasta alkaen on lasta varten
Synnytyssairaala
Terveydenhoito, hammashoito
Sairaalat
Päivähoito
Kaikki koulutusasteet
Sosiaaliturva, eläkkeet
Armeija
Liikuntapaikat, jäähallit
Tiet, valaistus, vesilaitokset, sähkölaitokset, lämpölaitokset
Lentokentät ............
Ja lista jatkuu mutta enemmistö miehistähän ei tietenkään hyödy verovaroista mitään. Kyllä on kiittämätöntä ja äärettömän vähä-älyistä pskaa. Ottakaa nyt miehet jo päänne pois prseestä ja olkaa tyytyväisiä ja kiitolllsia. Te olette maailman etuoikeutetuimmat ihmiset.