Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita tällä viikolla plussanneita!!??

31.12.2005 |

Hei!

Löytyykö keitään, jotka olisivat plussanneet vuoden viimeisellä viikolla?

Olisi mukava vaihtaa silloin tällöin kuulumisia ja nauttia yhdessä alkaneesta raskaudesta!

T.Wilima + pikkutuhina (pikkutuhinat)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi plussannut:) Pas tehtiin 13.12.05 joten alkutaipaleella vielä ollaan ja varovaisesti iloitaan asiasta. Hoitava klinikka ollut kiinni menneen viikon, hoitavan lääkärin saan maanantaina kiinni. Sen verran vauhko olen ollut, että kävin ti ja to otattamassa hcg:n verinäytteestä ja ekan kerran se oli 111, to se oli 273, joten hyvät mahikset ainakin tällä hetkellä. Onnea sullekin plussasta, milloin saita tietää onnellisen tuloksen? Niin ja onnellista uutta vuotta toivottelen kaikille:)

Vierailija
2/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!Ja onnittelut sinullekin!

Meille tämä oli eka IVF-hoito.Punktio oli 13.12 ja siirto 15.12.Verikokeissa kävin 28.12 elin pp14 ja hcg silloin 305 tai 350 (olin niin innoissani kuullessani sanan positiivinen, että arvo jäi hieman epäselväksi).

Meillä tosiaan lapsettomuutta takana reilu 3 vuotta ennen tätä plussaa.Toivottava ja rukoiltava vielä on, että kaikki menee hyvin.Myös minä otan yhteyttä maanantaina hoitavaan tahoon!

ONNEKASTA UUTTA VUOTTA!!

Terveisin Wilima

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi toiveikas - tosin hoidot ovat olleet clomeja ja munatorvien aukiolotutkimuksia. Takana kesältä 4 kuukautta clomeja, sitten tauko ja nyt 1. clomikierrosta plussa tapanina.

Esikoinen on 2 v ja välissä yksi kemiallinen raskaus vuosi sitten.

Taivalta ja jännitettävää vielä riittää pitkäksi aikaa!!!

Vierailija
4/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla takana 3,5 vuotta yritystä saada toinen lapsi. Hoidoissa ollaan oltu 2,5 vuotta ja nyt ekan IVF:n eka PAS toi tuloksen. Olin 29.12 verikokeessa ja HCG oli 248.

Ultra on varattu 19.1 päiväksi, jos kaikki menee siihen asti hyvin. Olen kovin onnellinen ja iloinen, mutta samalla jotenkin kauhean peloissani, jos jatain tapahtuu.

Tiedätkö muuten miten PASin jälkeen lasketaan laskettuaika. Siirto oli siis 15.12.05. Kiittäen

Vierailija
5/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että plussa on löytänyt tiensä teille:) Toivotaan kaikkea hyvää matkaan. On varmaan aika luonnollista että alussa ei uskalla vielä niin asiaa hehkutella, itse olen kuitenkin päättänyt nauttia jokaisesta päivästä, meni syteen tai saveen, jos jotakin ikävää tapahtuu sitä kerkeää murehtia kyllä sitten. Ja nyt tuntuu että asiat menevät hyvin:)

Vierailija
6/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa että sulla oli tosi upea hcg arvo! Onnea vielä kerran:)

Vierailija
7/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä päivistä niin kauan kun pystytään, toivottava vaan on että loppuun asti!!Mutta ei murehdita mitään etukäteen.

Minusta vaan tuntuu, että kun ekassa ultrassa pääsee käymään ja jos asiat ok, niin sen jälkeen on levollisempi olla.

En osaa sanoa kyllä tuosta PAS:sta, että miten siinä lasketaan la.Mutta luulisi ettei se eroa paljoa tuosta tuoresiirrosta.Eli voitasko olla ajallisesti aika samassa tilanteessa...Minulla periaatteessa viimeiset menkat olleet 30.11, jonka mukaan voin laskea la:n.

Onko teillä muuten ihmeempiä raskauden oireita?Minulla ainoastaan rinnat erittäin kipeät.

Terkuin Wilima

Vierailija
8/11 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin rinnat tsoi kipeät, välillä jopa hiukan jomottaa. Alavatsassa tuntemuksia. Silloin, kun en vielä tiennyt raskaudesta tunsin välilä vihlaisuja kohdussa, kun esim. potkaisin peittoa sängyssä. Samanlaisia vihlaisuja oli ekassa raskaudessa loppuaikoina, mutta nyt oli jo 4 viikolla. Erilailla se elimistö näköjään toimii.

Joo ja hei olette oikeassa, nautitaan vaan olotilasta. Tämä on aikast ihanaa hih :=)

Vierailija
9/11 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin " luomuplussan" 22.12.05. Lopetin hoidot, ovulaation induktio + inssi x 2, vuosi sitten, koska sairastamani ms reagoi ylimääräisiin hormooneihin negatiivisella tavalla :( Mulle oli silti varattu IVF-infoaika elokuulle, jonka peruin ja yritin asennoitua lapsettomana elämiseen. Kunnes joulun alla tuli tämä yllätys :)

Yritän pitää nyt matalaa profiilia, koska koin " keskenmenon" vuosi sitten toisen hoidon jäljiltä. Käytän merkkejä " " , koska oliko kyseessä kemiallinen raskaus vai mikä? Viikolla 5 alkoi vuoto ja tällä hetkellä elän samaa viikkoa...Oon menossa Naistenklinklinikalle ultraan pe 13.1 :/ , mulla lähete voimassa, sanoi hoitaja kun sinne soitin. Hyvä. Vuosi sitten oli myös ultra-aika varattu, mutta silloin vain kohtu tyjäksi todettiin:`(

Varovaisen onnellisena ja epätodellisin tuntein Rebekka

Vierailija
10/11 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pas:sta raskaaksi tulleen hedelmöittymispäiväksi katsottiin muistaakseni pas - 2päivää. Mulla ei ole oikeastaan muita oireita kuin tosi arat rinnat (ja entistäkin parempi ruokahalu):). Mä odotan kovasti klinikalta soittoa että milloin pääsen ultraan..

Vierailija
11/11 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja varovasti uskaltaudun minäkin ilmoittautumaan. Takana lähes kolme vuotta yritystä ja nyt ekan ICSIn 2. PAS toi elämäni ensimmäisen plussan. PAS oli 13.12. kuten Hondattarellakin ja testasin 27.12. (pp14) selkeän plussan. Pp15 verikoe antoi tulokseksi 629 ja yksi alkio siis siirrettiin. Se huolestuttaa, että oikeastaan mitään oireita ei ole, joten voikohan tämä olla sittenkään totta..? Pelottaa niin tuo tuulimunan mahdollisuus. Ultra on 17.1. ja siihen asti pitäisi jaksaa ja toivoa.

Sokrumurkku