Lue keskustelun säännöt.
Miten kukaan voi olla niin huono äiti että hylkää lapsensa heti synnytyksen jälkeen?
31.12.2005 |
Tuli vaan mieleen tuosta " äitejä kuolee synnytykseen" keskustelusta!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
/adoptoitavaksi antamisen johtuvan naisen " huonoudesta" . Turhaa jaarittelua sosiaalisesti tärkeästä aiheesta.
huono äiti ei tajua tilannetta ja lapsi kärsii asuessaan äidin kanssa
olevansa huonoja äitejä jo synnytyksen jälkeen, ettei lapsen tarvi kärsiä huonossa kodissa, vaan saa paremman/rakastavan perheen.