Lue keskustelun säännöt.
Haluaako joku astioita " joululahjaksi" ?
23.12.2005 |
Ehjiä, ihan siistejä. Sain joululahjaksi uuden astiaston. meilatakaa; vauvalehteavarten@suomi24.fi
HYVÄÄ JOULUA!
Kommentit (4)
Kysyn kaverille, jolle tuli pikainen ero.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kysellään sitten kierrätyskeskuksesta.
Kummallista, ottaisin jos ei olisi kanssa juuri ostettu uusia.