Onko Lauti Tähkä eronnut vaimostaan ?
Kommentit (34)
ja Nokian kesäjuhlat olivat perjantaina.
Espoossa, Salossa, Tampereella ja Oulussa. Tuskin se joka juhlista on itäsuomeen lähtenyt saman illan keikalle ;-)
miinusta se naama ja ne nahkahousut
SALON Nokian kesäjuhlat olivat kyllä LAUANTAINA ja Tähkä lähti Nokia-keikan jälkeen Itä-Suomeen keikalle.Voipi käydä katsomassa bändin kotisivuilta :)
Juu, ja olen totisesti Noksulla töissä, Salossa siis.
ja tosiTOSI moni pettää. Varmaan löytyy promillen verran uskollisia vaimoilleen. Mutta kyllähän niitä liisoja löytyy, joista on hienoa olla muusikon friidu, sääliksi käy vaan jos lapsia tuollasiin sirkuksiin hommataan.
on näköjään ollut Tähkän keikkakohteena Salon Nokian kesäjuhlien kanssa samana päivänä eli 7.6. Näin kertoo Tähkän &Elonkerjuun sivut, keikkahistoria.
Eli Itä-Suomessa hyvinkin :)
Ja kaikki muusikot tietysti sen pettämisen ohessa myös käyttää aineita ja on vähintään alkoholisteja. Huh, huh.
mutta kun toinen toistaan paremman näköiset nuoret naiset tyrkyttävät itseään, niin vaikea on aina kieltäytyä. Ihan kiva jos luotat siihen omaasi - minä en, mutta olen ottanut sen linjan että mitä tien päällä tapahtuu ei saa tulla kotiin.
t. 10 vuotta keikkailijan kanssa
ja OULUN NOKIAN kesöäjuhlien jälkeisenä päivänä ei keikkaa ollut
en henkilökohtaisesti ymmärrä ko. ammattia. Omissa lapsissa on ihan tarpeeksi lapsia yhdelle naiselle.... ottamatta kantaa ko. henkilöön josta nyt puhutaan, niin lto:t ovat minunkin mielestäni aina jollain tavalla outoja
eikös se oo Lauri Tähkä
joka tapauksessa ihan lima
.jokainen Nokialainen tietää että Nokialla on 5:t eri juhlat eikä yksiä ainoita
keikan veti ja lähti samantien lopetettuaan kiireellä kohti Itä-Suomea, jossa oli vielä myöhään illalla keikka :)
T: Itsekin mainituilla juhlilla mukana ollut