Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei tällaisia aloituksia koskaan näe?

Vierailija
10.08.2008 |

olen monesti sanonut, että huono rahantilanteeni on omaa syytäni, itse tyhmyyksissäni aiheuttanut omat ongelmani. en syytä ketään muuta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno arvojärjestys sulla

paista voissa uusi puserosi ja jauha pamixilla, tarjoile kylmän veden kera

Vierailija
2/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sellainen tilanne, että en pysty ostamaan lapselle ruokaa kun kaikki rahat ovat loppu. Tämä on täysin omaa syytäni, koska olen ostellut itselleni uusia vaatteita. Lisäksi viinaan ja tupakkaan on kulunut hirveästi rahaa. Luotolla en pysty enää ostamaan, kun saldoraja on tullut vastaan oman huolimattomuuteni takia. Luottotiedotkin olen menettänyt, koska otin liikaa pikavippejä enkä maksanut niitä takaisin. En syytä yhteiskuntaa, poliitikkoja, sukuani, kavereitani tai ex-miestäni ahdingostani.

Tämä kaikki on siis täysin omaa syytäni ja minua HÄVETTÄÄ. Otan vastaan kaikki vinkit, mitä teillä on tarjota enkä keksi mitään tekosyitä. Tämän jälkeen lupaan ryhdistäytyä ja olla hyvä äiti lapselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en selvennä asiaa nyt enempää. ap

Vierailija
4/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno arvojärjestys sulla

paista voissa uusi puserosi ja jauha pamixilla, tarjoile kylmän veden kera

Vierailija
5/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastesiko pitäisi osata varata sossusta aika itselleen? tai kenties soittaa päivystävälle diakoniatyöntekijälle?

sä just sitä apua tarviit

Vierailija
6/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla ja aikuisilla omat rahat, eikä lapsilla ole nyt varaa ostaa ruokaa itselleen...

Vierailija
7/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ap kysyi miksi ei koskaan kukaan tee aloitusta, että törsäsin ite omat rahani vaatteisiin ja kaikkeen ja siksi ei ole nyt rahaa. vaan aina selitellään syitä toisen perään ja itsessä ei ole mitään vikaa. eli ap vain kysyy, miksi kukaan tilanteessa oleva ei myönnä omia vikojaan.. pitää nyt siis vielä eritellä eli ap ei itse ole tässä tilanteessa ollenkaan.. :)

olinkohan ainoa joka tajusi vai??? :D

Vierailija
8/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ollut siitä, että tarttis ite apua.

Vierailija
9/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaongelmia ei ratkota rahalla. Olet taas hetken päästä samassa tilanteessa. Epätoivoisena sitä lupailee yhtä ja toista.

Nyt myyt jotain, lainaat tuttavilta, teet hanttihommia. Tekosyitä turha keksiä. Hätä keinot keksii

Vierailija
10/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten rahanpuutettaan täällä valittavat hänen mielestään harvoin ottavat vastuuta tilanteestaan, olenko oikeassa?

Vierailija
11/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kolise, niin ei ne edes ymmärrä viestin ideaa.....

Vierailija
12/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄPEEMÄÄN teitä!! Ettekö tajua sitä ironiaa mikä ap:n jutusta huokui? Antakaa mun kaikki kestää.

Vierailija
13/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin nähdään että vika itsessä. Syytetään aina muita. Vastuunpakoilua.

Vierailija
14/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pidät lupauksesi. Helppoa se ei tuu olemaan mutta lasten tähden kannattaa yrittää.

Voin kuvitella tilanteesi koska ite elän tiukilla. Oisko sulla ketään tuttua jolta voisit lainata rahaa? Miten oisi tosiaan ne järjestöt jotka jakavat ilmaista ruokaa?

Kannattaa ku seuraava raha tulee niin tosiaan miettiä et mihin ne rahat pistät. Ensin laskut ja sitten ruoka ja muut pakolliset. Jätä viina ja tupakka ja osta vaatteita vain jos tarvit uusia.

Äläkä välita noista haukkujista!

Vierailija
15/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksesi olisi ymmärretty paremmin. Nyt kaikki tulkinnat siitä ovat oikeita.

äikänmaikka

Vierailija
16/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni ohi ja lujaa monelta tää alotus

Vierailija
17/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kaksi ongelmaa. Mutta kyllä jotkut kirjoittajat ottavat myös itse vastuun tilanteestaan.

Vierailija
18/18 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mopo karannut käsistä, sen huonommin kykenee ymmärtämään ja myöntämään oman vastuunsa. Vilkaiskaa huviksenne joskus vaikkapa huostaanotettujen lasten vanhempien keskustelupalstoja, niin ilmiön huomaa erityisen selvästi.