Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt hyvät neuvot kehiin: miten bikinikuntoon kesäksi :)

Vierailija
30.12.2005 |

En ole kovin sporttista sorttia ollut, mutta oisko hyviä jumppa/dieetti/kuntoiluohjeita :)) Mittani 169/62

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla joku 55-kiloinen ollakseen bikinikunnossa? Enkä kyllä ymmärrä, miten joku voi painaa niin vähän näyttämättä aliravitulta. Tai no, itse tavoittelen sporttista terveennäköistä vartaloa, joten kai ihmisillä on erilaisia tavoitteita.

Vierailija
22/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ruumiinrakenteeltasi vähän vankempi kuin minä. Minkä ihmeen takia kuvittelet, että me kaikki olisimme samasta muotista? Sulla on todennäkösesti vähän leveempi luusto kun meikäläisellä ja sen myötä myös enemmän painoa. Mulla on esim. rintsikoiden ympärysmitta 70.

Ja salilla käyn 4-5 kertaa viikossa, päälle hiihtolenkit ja vaellukset, joten timmiä lihaa täälläkin.

Minkä ihmeen takia pitää aina noin negatiiviseen sävyyn puhua itseään kevyemmistä? Voi olla, että me ollaan ihan saman näköisiä ulkoisesti ja silti sä voit painaa 10 kiloa enemmän kuin mä. Ei olla kaikki samanmallisia. Got it??

T. se 174/55, joka on löytänyt oman hyvänolonpainonsa ja toivoisi että muutkin sen voisi hyväksyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvien välistä. mä olen ainakin nähnyt ihan kaikenlaisia matameja bikineissä. Välillä oikein kateeksi käy, että joillain on niin hyvä itsetunto.

Vierailija
24/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten luusto on ilmeisesti kaikilla melko lailla samanlainen. Toiset ei siis ole oleelisesti leveämpiä kuin toiset. Senhän näkee jo kun katsoo kuvia noista anoreksiaan sairastuneista julkimoista. Kummallisen " kapealuisiksi" ovat yhtäkkiä muuttuneet ;).

Vierailija
25/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se oo just muusta kun siitä luurangon leveydestä kiinni.

Vierailija
26/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinpa nähdä moisen operaation. Eiköhän siinä ole rasvakerrostakin ihan välissä. Mullakin on aikanaan ollu 70-senttiset rintsikat, nyt 85. Luurankoko mulla on kasvanut?

Vierailija
27/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni rintsikoiden ymp.mitta 73 cm. Ja harrastan myös kuntosalia ja lisäksi body pumppia ja lenkkeilyä.

Eihän painolla tosiaankaan muuten ole mitään väliä, mutta siis ihmettelin vain tuota, kun sentit on melko samat, niin kuinka painoeroa on 10 kiloa. Eihän minuakaan tietenkään haittaisi pienempi paino, kunhan en muuttuisi alipainoisen näköiseksi. Itselläni nimittäin painon ollessa joku 60,5 näytin jo oikeasti _laihalta_, en niinkään hyväkuntoiselta. Ehkä se sitten tosiaan on niinkin pitkälti rakenneasia, en tosin mielestäni mikään erityisen vanttera ole, mutta en ihan keijukainenkaan.

Vierailija
28/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta syytä tiedä mistä painoero sitten vois johtua kun luuston rakenteesta, sillä varmaan yhtä liikunnallisia ollaan.

Vierailija
29/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ehtinyt kehittyä naisellisia muotoja.

Vierailija:

En muuta syytä tiedä mistä painoero sitten vois johtua kun luuston rakenteesta, sillä varmaan yhtä liikunnallisia ollaan.

Vierailija
30/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole ehtinyt kehittyä naisellisia muotoja.

Sanotko, ettei 92-64-90 oo naiselliset mitat? Ja tissit C70? Kerrotko sitten mitkä on naiselliset mitat?

Vierailija
31/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää aika tuhti mamma olla, jos siihen saa jotain muuta kuin kylkiluut ja ihon mittanauhan alle.

Vierailija
32/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoon 85 on tullut kymmenen kiloa lisää. Enkä vieläkään mielestäni ole mikään tuhti mamma.

Vierailija
33/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri paikkoihin! Mun äiti esim. on ollut tosi pieni ja hentoinen, nyt ei ikinä uskoisi vaan diagnoosi olisi juuri isoiluinen. Samoin anoppi on joskus painanut uskomattomat 51 kg, raskaana ollessaan ja ollut hento kuin pajunvitsa. Nykyään nainen on niin isoluisen oloinen mamma kuin olla ja voi.

Vierailija
34/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mulla 13 kilon pudotus vaikuttanut siihen millään tavalla.

Vierailija
35/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla eli ex-70-senttisellä on tyypillinen omenavartalo. Kaikki läski on tissien alla ja mahassa. Mulla taas ei perse ja reidet leviä kuin viimeisessä hädässä.

Vierailija
36/37 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseessä oli vähän sellua, mutta muuten mulla oli vaan kolme mahamakkaraa. Tissien alle ei kyllä yltäneet meikäläisen läskit, vaikka sitä 13 kiloo olikin.

Ja edelleen, ap:lle suosittelen karppausta, on helppo, terveellinen, mukava ja nautinnollinen tapa pudottaa painoa ja siitä sitten jatkaa samalla ruokavaliolla loppuelämä, eikä tuu kilot takas.

T. se 19 jne

Vierailija
37/37 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän