Nyt hyvät neuvot kehiin: miten bikinikuntoon kesäksi :)
En ole kovin sporttista sorttia ollut, mutta oisko hyviä jumppa/dieetti/kuntoiluohjeita :)) Mittani 169/62
Kommentit (37)
omat mittani 174cm ja 73kg. Löllykkää on keskivartalolla, eikä tunnu mikään auttavan..
ja sama tavoite täälläkin. synnytin 4 vkoa sitten ja nyt kamala tarve saada nämä kilot karisemaan! antakaa vinkkejä. onko muilla kokemuksia siitä pilates dvd:stä?
Syö kevyesti ja herkut pois!!!!
Laihdutin itse näin 8kg 4kk aikana!!!!
30 päivän teho-ohejlma dvd joka on tällä sivulla?
http://www.methodputkisto.com/tuotteet.html
aikaisemmin jo lisäsin liikuntaa, mutta sillä ei vielä paino meinannut rueta putoamaan. Nyt sitten tein kunnon ruokaremontin. ateriolta valkoiset riisit, nuudelit ja makaronit kokonaan pois ja sama kermakastikkeille. Syön paljon kasviksia ja sitten kanaa ja kalaa. Aamulla puuroa mehukeiton kanssa. Välipaloiksi marjarahkaa, leipää, hedelmiä, raejuustoa yms. terveellistä. Ja juon PALJON vettä. Kahdessa päivässä paino jo tippunut 700 grammaa, joten näyttää tehoavan. Ja liikuntaa lisää ja vielä kerran lisää. eli itse käyn 3 krt/viikko uimassa ja sauvakävelemässä, molempia 40 minuuttia, kolmesti tunnin kävelyllä ja sitten vielä lisäksi iltaisin väh. kolmesti 30 min sauvakävelyä.
Tällä konseptilla meinaan onniistua pudottamaan 18 kiloa vuoden sisällä.
Mä ajattelin ostaa sen innoittajaksi.
Nesteaineenvaihduntasi siinä sekoilee.
Kohtalaisesti maitotuotteita. Ei sokeria, ei vehnäjauhoja. Siinä pääpiirteittäin. Ei tartte nähdä nälkää ja herkutellakin saa.
Näin mä pääsin bikinikuntoon 4 kk:ssa.
Muistan itse tuon ajan nuorena kun en ollut tyytväinen mittoihin 47kg ja 162cm nyt olen ihan sinut itseni kanssa vaikka olen 20kg pyöreämpi. Elämä on kaunis, kun on muuta sisältöä kun oma napa!
En mä mikään keihäänheittäjätyylinen oo, enemmänkin niinkuin missinmitoissa.
19/21
Vierailija:
bmi 18,2, olet alipainoinen.
Googlettakaapa jonkun missin mitat, niin saatte aika samoja kuin tuo 19, eikä nekään mitään luukasoja ole.
Ainakin verkkoklinikan laskurin mukaan sun pitäisi painaa 61 kg ennen kuin olet normaalipainoinen!
ennen sitä oli niiiin lihava mielestään ja ikävän estoinen siihen päälle. nyt osaa kantaa itseään, vaikkei olisikaan mallin mitoissa. t. 20, joka on ihan mukiinmenevä vieläkin :-)
ollakseen täytyy olla alipainoinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eihän se ole edes terveellistä! Terveellisin bmi on tutkimusten mukaan 25 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) joka on normaalin ja ylipainon rajalla. On niin niin niin väärin, että naisen elämästä on tullut tällaista.
Toisissa 20 on normaalipainon alaraja, toisissa 18.
Esim. yleisurheilijanaisilla on usein painoindeksi 18-19 (paitsi heittolajien edustajilla) joten luukasaks haukkuminen lienee aika aiheetonta.
Kai noista mun mitoista näet etten ole kuitenkaan luuta ja nahkaa??
T.19/21
painoa 5kg ja sentteja 49 :) Vartalo oli ihan eri nakoinen kuurin jalkeen! (Ohjelmaan kuuluu PALJON liikuntaa ja melko tiukka ruokavalio)
Jos haluaa laihtua vahan maltillisemmin mutta pysyvasti, suosittelen Sina Onnistut-kirjaa (samat kirjoittajat) - aloin syomaan & liikkumaan ensin taman kirjan ohjeiden mukaan ja myohemmin sitten kiristelin sen Tehokiinteytyksen mukaan. Suosittelen molempia - oppii syomaan kunnon ruokaa, nauttimaan liikunnasta ja nalkaa ei tarvitse nahda :)
Yleisesti ottaen bikinikuntoon tarvitaan seka terveellinen ruokavalio etta liikuntaa. Pelkka laihuus ei kerro miten timmi olet ;)
Puhuu sellasella puuduttavalla äänellä.