Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
miten saan auton takaluukun auki??
22.12.2005 |
Hitto, aamulla pitäis lähteen reissuun ja nyt en saa auton takakontin luukkua auki! Avain ei väänny mihinkään suuntaa, lukkosula ei auta eikä auton sisällä oleva vipu tee mitään!
Kommentit (2)
Tai aja se lämpimään parkkihalliin sulamaan ja kun ajat ulos pakkaseen, availe välillä luukkua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä on autossa jotenkin ne vaijerit löystyny, että vivusta ei aukea kuin em tavalla. Kummallista, että miksi ei aukea avaimella...