Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ah..otin just uunista
30.12.2005 |
jauheliha, kinkku, kebabliha, paprika, tomaattipitsan. (ja pohja tietty ite tehty).maistuisko?toivottakaa hyvää ruokahalua!=))
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
no ei nyt noin hyvät ruuat oo ku teillä mut lihapiirakan kahella nakilla lämmitän kohta ja sit olis illax sipsiä ja pari olutta juon ja sitten maate.mieskin lähti kaverilleen kalsarikännejä vetämään joten yksin saan nauttia rauhasta kun lapset saan nukkumaan.ja noi oluet on sitte 3 ykkös olutta :)
Alue: Aihe vapaa
-ap