Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oudoin/ loukkaavin saamasi lahja?

Vierailija
24.09.2012 |

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään loukkaavaa, mutta minusta sukkahousut ihailijalta olivat vähän outo lahja.

Vierailija
2/97 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän ketjuun vastaaja joka sai laminoidun bmi-taulukon saaja.. ;)

noh 16 vuotis lahjaksi sain halvan haarukka-lusikka-setin,mikä hajos heti ja köksäkirjan ekalta poikaystävältäni. odotin jotain romanttista. ja ex-anopilta korvakorut, en edes omista reikiä korvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi sitten sain 18-v synttärilahjaksi sellaisen kamalan halpis saviruukun.. Olin juuri sellaisen nähnyt edellisellä viikolla jossain tarjoustalossa maksavan pari euroa. Ja lahjan antajalla ei kyllä rahasta ollut pulaa.

Vierailija
4/97 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi metriä vaippaharsokangasta.

Vierailija
5/97 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkuna eläessäni sain kaverilta syntymäpäivälahjaksi ison tukkupakkauksellisen vessapaperia. Hänen perustelusa oli että halusi antaa minulle jotain mitä aivan varmasti tarvitsisin.

Kyllä, niin tarvitsinkin! Ruutuakaan ei mennyt hukkaan.

Vierailija
6/97 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kirppikseltä varmasti.Ei muuten niin paha.Mutta olin parisuhteessa antajan kanssa ja itse hän oli vaatinut joululahjaksi vaikka mitä.Ja itse sain siis tämän tontun pukin tuomana.En ensityrmistykseltä meinannut tajuta,että vain yksi paketti...joka sisälsi tuon tontun.

Vierailija
7/97 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en viitsinyt niin vanhaa ketjua nostaa ;) Hauska kyllä.

Itselleni tuotiin synttärilahjaksi avattu karkkipussi, kun "matkalla tuli nälkä". :D Sitten on tietysti mitä ihmeellisimpiä krääsätavaroita. Käytetyt tavarat ja vaatteet on myös aika erikoisia.

-ap

Vierailija
8/97 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olin raskauden jälkeen suht isossa kunnossa, kun painoin 75kg ja olen 168cm pitkä. Anoppiani ei ole siunattu käytöstavoilla. Paita oli ihan kiva teltaksi.

Vierailija
9/97 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena kummitädiltäni.

Vierailija
10/97 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan outoja lahjoja tuli viime vuonna.

Mm. Jonas-bändin herätyskello, joku auton osa ja rullallinen halpisluutuja Biltemasta. TUlivat miehen vanhemmilta. Itse sain heiltä villasukat, Doven shampoon ja hoitoaineen sekä kummallisen värisen, pitkän mutta kapean itsekudotun kaulaliinan.

Lahjoihin tosin luultavasti vaikutti se, että miehen sisko kuoli pari viikkoa ennen joulua.

Vierailija
11/97 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehdottomasti ollut miehen antamat geishakuulat. Loukkaannuin todella paljon. Erityisen kaamea lahja sen takia, ettei hän juuri koskaan anna mitään.

Vierailija
12/97 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

murrekirjan HÄNEN perheensä murrealueelta... Ois edes ollut mun omalta niin olisin jaksanut ymmärtää just ja just.

Vierailija
13/97 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ollut edes puoliso, silloin olisin ymmärtänytkin lahjan. Vähän hymyilytti, vaivautuneesti tosin.

Vierailija
14/97 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyönteislaihalta pomolta mairealla hymyllä ja lausahduksella " Näillä säkin varmaan laihtuisit." Meni roskiin per heti ämmän nähden.

Vierailija
15/97 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä pikaisesti päälle(kun huomasi vissiin ihmetyksen) 10e käteistä ;D

Vierailija
16/97 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pellettejä... Ero oli tulossa, olin jättämässä miestäni turhautuneena siihen, eetä vuosikausia minä yksin huolehdin perheen ja talouden pyörittämisestä kun mies edelleen lasten saamisen jälkeenkin vietti jonkinlaista poikamieselämää, eli ei koskaan esim. viettänyt iltojaan perheensä kanssa tai puuttunut mihinkään taloustöihin.

No mies oli erotilanteessa vakuuttunut, että en tulisi toimeen omillani ja en esim. saisi taloa lämpimäksi (talossa sähkölämmitys + uuni)...

Vierailija
17/97 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. jumppapuvun, matkakassin, paistokasarin, leikkuulaudan, korvalappustereot (joita käytti enemmän itse), ym.ym. Sinänsä ihan käyttökelpoista tavaraa, mutta ei ikinä mitään henkilökohtaista (noh, olihan se jumppapuku). Monesti osti myös jotain, mitä itse kuumeisesti tarvitsi/halusi.

Vierailija
18/97 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain anopilta monta vuotta sitten valkoiset maxi-alushousut synttärilahjaksi. Olin silloin parikymppinen ja housut jäivät kyllä käyttämättä :). Anopilta saimme häälahjaksi Halpa-Hallista ostetun halvan seinäryijyn ja mä vihaan ryijyjä. Anoppi ei ole edes vanha... Anoppi antaa aina oudoimmat ja rumimmat lahjat.

Vierailija
19/97 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anopilta sain turkiskaulurin (ei varmaan ollut edes ihan halpa), vaikka tiesi minun vastustavan turkistarhausta.

Nykyinen mies aina kysyy, millaisista koruista tykkäisin (käyttäisin ihan mielelläni vaateliikkeissä myytäviä halpoja bling-koruja) ja sitten kuitenkin ostaa jotain kalliita ja rumia Kalevala-koruja. Kaunis ajatus, mutta se rahanhukka vähän sapettaa ja korut jäävät käyttämättä. Myydäkään en kehtaa.

Kaverini appivanhemmat ovat törkeän rikkaita, mutta kaverini saa heiltä aina joululahjaksi yhden Fazerin sinisen suklaalevyn, puuvillasukat tai jotain muuta noin kahden euron arvoista roinaa.

Vierailija
20/97 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli selvä kuoppa keskellä purkkia ja pinta täynnä sormejälkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä