Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oudoin/ loukkaavin saamasi lahja?

Vierailija
24.09.2012 |

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 09:00"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 08:35"]

Mieheltä saan aina lahjaksi jotain, mitä hän itse tarvitsee/voi käyttää.. Oma lehmä ojassa aina.. Huoh!

[/quote]

Sama juttu, ex osti lahjaksi aina kirjoja/leffoja/kodin tavaroita, jotka itse halusi. Jos siis ylipäänsä osti lahjan.

[/quote]

Ei kuitenkaan Simpsonien mallin sentään keilapalloa, jossa oli Homerin sormille sovitetut mittatilauksella tehdyt poraukset :D

Tunnen sympatiaa korsettiminiää ja Nutrilett-miniää kohtaan. Heidän anoppiensa kunniaksi on kyllä sanottava, että he olivat satsanneet rahaakin lahjaan, ajatuksen lisäksi.

T. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Vierailija
82/97 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehen vanhemmilta joululahjaksi pakkauksen alushousuja, ei siinä mitään, kalsarit on tervetulleita aina ja olivat ihan oikeaa kokoakin..mut kun avasin paketin ja otin kalsarit esiin ..voi apua...ne oli mallia maxi eli sellaiset suunnilleen kainalon alle ulottuvaa mallia. En vaan voi pitää niitä edes urheillessa.. on vaan niin epämukava malli ja ihan kaamean näköiset :D Se oli mun mielest aikas outo lahja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puoliksi ulkomaalainen. Etenkin lapsena sain lahjoja ulkomaalaisilta sukulaisiltani ja isäni edellytti minun kirjoittavan käsin aina kiitoskirjeen. Olivat kuulemma erityisesti ajatelleet minua lahjoja valitessaan... Esim. 16-vuotiaana olin mustiin pukeutuva gootti. Lahjaksi tuli väärän kokoinen beige hihaton villapaita. Jäi kirje kirjoittamatta. Isäni minulle vihaisena kehotti sukulaisia olemaan lähettämättä enempää lahjoja, kun en osannut olla niistä kiitollinen. ONNEKSI.

Olin 14-vuotias ja isäni oli palannut lomalta. Hän soitti lauantaina varhain aamulla ja oli vihainen, kun en kauhean innoissani olisi heti herännyt ja rynnännyt hänen kanssaan rannalle. Isä suuttui ja sanoi, että jää hienot tuliaiset antamatta, ellen heti lähde ulos. Myönnetään, olin utelias. Rannalla sitten isä otti esiin teltan muotoisen ja kokoisen (2 kokoa liian ison) mainos-t-paidan, jossa luki isolla lomakohteen nimi. En kuollaksenikaan olisi kehdannut sellaista käyttää, vein UFFiin.

Vierailija
84/97 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

83 tässä vielä:

Viime jouluna kävi vähän nolosti. Sain avomieheni äidiltä ison pinkkin Marimekon meikkipussin. Marimekkohan on arvostettu, laadukas ja kallis merkki. Olin todella otettu, että hän hankki minulle noinkin arvokkaan lahjan. Kiusalliseksi asian teki se, etten siedä pinkkiä. Marimekolla on ylipäätään hyvin vähän kuoseja, jotka eivät mielestäni olisi poskettoman rumia. Joulun jälkeen tuijotin laukkua viikon potien kovasti huonoa omatuntoa. Minulla oli hieno meikkipussi entuudestaan, mutta olisi tuntunut pahalta jättää Marimekon laukku kaapinpohjalle. Otin laukun lopulta mukaan Marimekon liikkeeseen. Sain ystävällisen myyjän kanssa neuvoteltua palautuksen: valitsin tilalle muita Marimekon tuotteita samalla hinnalla. Mukaan tarttui pari tarjoilulautasta ja keittiöpyyhettä, jotka eivät kauheasti särje silmiä. En ole kertonut asiasta lahjan antajalle. Ei hän tavallaan antanut huonoa lahjaa. Siinä oli selvästi yritystä, hän ei vain tuntenut makuani! En taida koskaan kertoakaan :)

Vierailija
85/97 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2012 klo 20:53"]

on ehdottomasti ollut miehen antamat geishakuulat. Loukkaannuin todella paljon. Erityisen kaamea lahja sen takia, ettei hän juuri koskaan anna mitään.

[/quote]Itse haluaisin geisha-kuulat lahjaksi koska lantionpohja lihasten harjoitus ei ole mitenkään huono juttu.

On tietysti sinun kohdallasi jokseenkin kummallista jos ei muuten lahjoja anna ja tulee tuon tyyppinen lajha.

Vierailija
86/97 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 14-vuotiaana synttärilahjaksi paketillisen kortsuja perhetuttavalta. Minulla ei koskaan ollut ollut edes poikaystävää, joten koin tulleeni nöyryytetyksi ja itkin asiaa kauan. Ylireagointia, joo, mutta helvetin huono lahja silti :D

Vierailija
87/97 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen tähän ketjuun vasta nyt. Ja olen tainnut pyöristyä pari kiloa sitten taulukon saamisen.

t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Vierailija
88/97 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään erityisen loukkaavaa en ole saanut, mutta se alkaa jo pikkuhiljaa ihmetyttää, että anoppi antaan mulla lahjaksi AINA jotain kauneudenhoitoon liittyvää rihkamaa. Halpisripsiväri, meikkipeili, meikkisivellinsetti, Herbina-shampoo jne. Joku kerta kysyn kyllä, että mistä moinen linja johtuu..?

Vierailija
89/97 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex antoi synttärikortiksi 'Parane pian' -kortin. Joksikin lahjaksi antoi kerran tiskirätin ja -harjan. Paino salla ex.

Vierailija
90/97 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotis synttäreillä juusohöylä.

"Lahjan" antajat rikkaita, joilla ei rahasta ole pulaa.

JUUSTOHÖYLÄ, siis cmon!

Vierailija
91/97 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 vuotis synttäreillä juusohöylä.

"Lahjan" antajat rikkaita, joilla ei rahasta ole pulaa.

JUUSTOHÖYLÄ, siis cmon!

siis juustohöylä

Vierailija
92/97 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilta joululahjaksi parsittuja villasukkia ja vuonna nappi ja keppi virkatut tossut jotka murenivat jalkaan laittaessa Oli oikein silitetty ja paketoitu. Eikä ole köyhä vaan prkln pihi.

Vierailija
93/97 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävältä karkkipussi. "Mä en keksinyt mitään muuta..."

Ai niin :D Täytin tasavuosia, ei mitään lahjaa exältä. Ajettiin karkkikaupan ohi ja kysäisi "No, haluatko karkkipussin?" Ei hakenut sitten sitäkään. Ei sen puoleen, en minä aikuinen ihminen mitään tarvitse, mutta kertoo kaiken toisen huomioimisesta.

Siellähän jatkaa teini-ikäänsä ilmeisen yksinään varmaan mummoikään saakka, ei todellakaan ole ikävä sitä paskaa elämänvaihetta.

Vierailija
94/97 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
95/97 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavaa lahjaa en ole saanut, oudoin taisi olla kun tuossa pari vuotta takaperin täti antoi lahjaksi lasten petivaatteet ja pyjaman (mulla ei siis lapsia ole eikä tule koska en voi saada). Joku tuosta varmaan olisi loukkaantunut myös mutta miusta se vaan oli outo lahja. Petivaatteet varmaan olisi kyllä käyttöön tulleet mutta oli ihan minipienet .

96/97 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini, isän puoliso tykkäsi antaa lahjoja joilla pystyi nolaamaan sukulaisten edessä. Jouluaattona oli ihanaa avata lahjoja kun isovanhemmat, tädit ja muut saivat kuulla että sain sukkia ja alushousuja sillä omani ovat niin täynnä reikiä (kenenhän tehtävä olisi ollut sellaisten hankinta rahoittaa?), tai silmämeikinpoistoainetta kun pyyhkeeni ovat aina niin psgaiset, tai hajusteettoman hiuslakan sillä omani haisi niin hirveälle.

Kerran tämä ihana nainen hävitti hajuvetensä ja syytti minua varkaaksi. En todellakaan käyttänyt enkä vieläkään käytä mitään hajuvesiä enkä tajua niistä mitään. Sain lahjaksi tämän kyseisen tuoksun, jotta voi sitten kaikkien edessä sanoa "että ei tarvitse minulta lainata" ja virnuili päälle.

Hitto kun olin niin kiltti ja hiljainen, jos voisi mennä ajassa taaksepäin sanoisin muutaman sanan.

Vierailija
97/97 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi