Hei tulkaa nyt pelaan mun kaa!
Kommentit (74)
Siinä ekassa huoneessa,en löydä enää mitään,enkä päse eteenpäin!Miten siitä huoneesta pääsee ulos???
ei mitää hajua ://
oon laitellu niitä vaikka miten ja ei onnistu. ois pirulauta aamulla töihinki :)
mä jumiin ton whiten kanssa,missä on se punanen palikka kaukosäätimeen ja miten pääsen sinne huoneesee missä on se auto???
Mitä siinä luurankopelissä tehdään sillä paperinpalall, josta kuultaa läpi noppanumeroita? Entä sitten missä järjestyksessä ne lapppuset laitetaaan siihen noppakuutioon? Olen yrittänyt pähkäillä mutta ei sytytä....
Pelasin eilen sitä valkosta huonetta ja keksin paljon uusia juttuja.. nyt sitten joku on sulkenut selaimen ja mä joudun alottaa ihan kaiken lausta :((((( Fakfakfak.
Mä muuten keksin sen morsetushomman, sen mitä ne koodit on ja mitä siihen pitää laittaa että se ovi aukee ;) Sam0oi keksin sen kaukosäätimen käyttötarkoituksen ;) Onkos muut jo hokassu samat?
crimsonia läpi, oon ihan jumissa siinnä. Kaikki tavarat kerätty, mutta ei ovi aukea. ja siitä videosta en ymmärrä mitään : (
Onko vielä joku muu joka ei ole luovuttanut??
=)
Mitä sillä lapulla tehdään jonka päällä oli hiukset? Poltin ne hiukset sytkärillä ja nyt sieltä paperista paljastuu taas noppien kuvia...?
Siis oon siinä Viridianissa...
Laittaa sen luuranko huoneen ohjeet mulle miten sen pääsee läpi... En viitsisi alkaa toista yötä valvoo pelin takia... Nim merk: Käsi krampissa.
Ei enää ummarra.!
Nii ja sen roskiksen saa nostettua sitten vasta kun on tietyt tavarat otettu. Eli ei kovin varhaisessa vaiheessa...
Mä en edes pääse siihe valkoisee huoneesee... Näyttö on vain pelkkää mustaa...
naurattaa jo ku niin vituttaa jumia tän kaa :)