Hei tulkaa nyt pelaan mun kaa!
Kommentit (74)
Löysin sen! Sehän oli siellä lampussa! En vaan älynny kattoo sitä erikantilta! :D
Hiphiphuraa! :D Kiitos!
mitä ihmettä multa puuttuu siitä lispaston päältä????
oon näpytelly sitä pohjaa, mut ei...
painelin nappeja niin kaippi palikat meni violetiksi.. mihin laitan oikein ne muistikortit??
mulla se nous ihan helposti se roskis! yritä eri suunnista.
eli siellä oikeassa laidassa. Paina sitä kehystä ja klikkaa about item. Nyt voit laittaa kuvan siihen.
Samalla tavalla saat sen levyn sinne koteloon.
mä pelasin tuon pelin joskus viime kesänä :P
Vierailija:
mä pelasin tuon pelin joskus viime kesänä :P
kukaan tiedä mitä siihen lipaston päälle laitetaan muuta kun olut, kuva+kehys cd+kotelo ja suitsuke palamaan? Joku vielä puuttuu, mutta ei huoli mitään!!!!
sitä kuutiota saa sinne lipaston päälle : (
sitten ei ole mulla tapahtunu mitään kun en tajua mitä sen moottoripyörän väri juttujen kanssa pitää tehä :///
Vierailija:
sitten ei ole mulla tapahtunu mitään kun en tajua mitä sen moottoripyörän väri juttujen kanssa pitää tehä :///
olut piti olla kylmää ja sen lisäks lipaston päälle cd+kotelo ja palava suitsuke. Kuvaa ja kehystä EI pidä olla! Yes! Peli loppu!
siihen tulee sitten teksti OPEN kun on oikein
osaakko sanoa mitä teen tuon mopon kanssa ://
ne värit on siinä mööpelissä kaikki nyt violettina ku painelin niitä numerovärejä.
Vierailija:
osaakko sanoa mitä teen tuon mopon kanssa ://ne värit on siinä mööpelissä kaikki nyt violettina ku painelin niitä numerovärejä.
Mitä teit sille jossa on keltainen " ikkuna" ja sininen nappula? Siellä oven takana siis.
Vierailija:
Mitä teit sille jossa on keltainen " ikkuna" ja sininen nappula? Siellä oven takana siis.
Eli mene sen oven eteen josta voi kurkata viereiseen huoneeseen -->
Nyt pitäisi näkyä ovi, vähän kirjahyööyä ja luurangon jalat.
Klikkaa nyt sitä lampun reunaa siitä yläreunasta --> nyt pitäisi näkyä koko lamppu.
Sen lampun vasemmassa reunassa on pieni lapun muotoinen mutta katon värinen palanen. Klikkaa siitä.