Hei tulkaa nyt pelaan mun kaa!
Kommentit (74)
sytkärillä sai sytytettyä yhden tikun palamaan siihen hyllylle.
ja miehellä menee kohta herrrrrmot..
Pakko kohta lopettaa ettei mies menetä kokonaan hermojaan...
Täytyy kyllä aika masokisti olla kun pitää pelata vaikka ärsyttää..
Ei vaan voi jättää kesken=)
Vierailija:
Pakko kohta lopettaa ettei mies menetä kokonaan hermojaan...
löytyy sen kirjan viimeseltä sivulta ja avain kirjaan löytyi luurangon kämmenen alta. Mutta millä koodilla saa luurangon jalat auki?
sitä tehdä, kun minä vain lusmuan koneella..
Miten te näette että luurangon jaloissa on lukko? Kuinka sinne pystyy kurkistamaan?
Miten sen lukon jaloista saa auki?
pääsee ottamalla sen peiton jalkojen päältä pois. Oikeeseen kohtaan kun napsauttaa : )
Mutta ei siellä päiväkirjassa mitään päivämääriä oo, muita kun päväykset... täytyy koittaa niitä.
Eli joulukuun 23. jnee
Eli 12.23 jnee
Se oli joko 1226 tai 1227 tai 1228
Mä naputtelin niin nopeesti että meni ohi=)
Puuttuu keskimmäiseltä riviltä oikean puoleinen lappu... :( Missä vois olla, ehdotuksia?!?!?
Vierailija:
Puuttuu keskimmäiseltä riviltä oikean puoleinen lappu... :( Missä vois olla, ehdotuksia?!?!?
siellä on jo cd, kuva kehyksissä, olut tölkki ja suuitsuke palamassa... mitä viellä?
Vierailija:
pelakkaappas nyt se peli loppuun, niin tulkaa mun kans taistelee tonne white chamberssiin :)
Siis se huopa joka oli sen luurangon päällä on nyt siellä omissa tavaroissa ja sitä klikkaamalla löytyy se ristinmuotoinen juttu.
En löydä sitä 6. lappua mistään... jos oon jo ottanu sen lampusta, ku en muista. :) Missäs muualla niitä olikaan?
miten sen morsetun lampun saa toimii... siis miten sillä morsetetaan..?
molempien lamppujen päältä ja sit luurangon joka kohasta... en mä muista enää missä niitä oli. mutta mitä siihen lipaston päälle laitettiin?
Pieni hetki taas..