Onko puolison tupakointi pakko hyväksyä?
Hän polttaa muka salaa, luulee etten tiedä. Ja eilen asiasta kysyin niin sain vastauksen ettei polta, viikonloppuna polttanut yhden. Eli valehtelee vielä hyvin sujuvasti. Kyllähän minä sen haistan ja huomaan.
Historia on se, että olemme molemmat polttaneet aiemmin. Lopetimme yhdessä noin 1,5 vuotta sitten. Minä en halua enää yhtään tupakoivaa aikuista kotiimme, koska se tekee minutkin alttiiksi sille, että saattaisi tehdä mieli polttaa. Enkä minä halua yskivää miestä enää takaisin. Nämä asiat olen hänelle sanonut, mutta ei näytä auttavan.
Onko mun vain pakko hyväksyä vai jatkanko taistelua? Oikeasti tekisi mieli jopa ovea näyttää, sen verran iso tämä asia on minulle, siisi savuttomuus.
Kommentit (43)
Mullaki mies polttaa ja ite lopetin 2 v sitten. Oksettaa kyseinen tapa päivittäin ja eteinen haisee kamalalle tupakoitsijan takin takia hyi
Ei sinunb ole pakko mitään puolisolta hyväksyä. Joko keskustelet hänen kanssa ja hän muuttaa tapojaan tai hyväksyt tilanteen tai lähdet suhteesta.
Yritin katsoa mitä mieltä muut ovat kumppanin tupakoinnista. Näköjään tuota maailman tappavinta tuotetta palvottiin vielä kymmenen vuotta sitten kuin Jumalaa ja puolisoa joka miettii kuuluuko sitä kestää itse saatanana. Itellä sama ongelma. Faija kuoli jo alle 60:nä kuningas tupakkaan ja kyseiseen paskaan palaa yhteisiä rahoja kymmeniä tuhansia euroja. Ai että täytyy myös ymmärtää että toisella on hermot kireällä pitkän lennon yms. jälkeen ku on nikotiini lähtenyt kropasta. Vaikuttaa muutenkin hienosti yleiskuntoon ja psyykkeeseen kyseinen tuote. Ihan on sama asia kuin vaatisi toista vegaaniksi huippu-urheilijaksi. Taidankin olla yhtä paha kuin huorissa käyvä alkoholisti vaimonhakkaaja kun ahdistun kumppanin itsensä myrkkyttämisestä