Paljonko sinulla on tililläsi rahaa?
Kommentit (37)
Eli mistäs sinne tilille isoja summia kertyy, jos ei sinne tipahda omaa henk. koht. palkkapussia tms.? Minäkin sain juuri tässä maksun viimeisimmästä, pienestä työprojektistani ihan vanhanaikaisesti käteisellä, enkä taida saada tilille laitettuakaan...
- olinkohan nyt nro 7?
Miten joillaan voi olla noin vähän rahaa tilillä?
Miehellä 15. ja mulla taas 5.esim.
Säästötilillä oli vielä joku aika sitten 1500 e enemmän, mutta käytiin etelässä tuhlaamassa ne :) Nyt säästetään uutta matkaa varten.
On meinaa toi meikäläisen tulopuoli tällä hetkellä lapsilisät ja kotihoidontuki...
jäi tilille kun maksoin laskut ja lainanlyhennyksen.
ja laskujen jälkeen käyttötilillä 1263¿
siitä tosin menee pian vajaa 20 000 auton maksamiseen... ;)
Ja keittiöremonttiin on vielä 3000 euroa varattuna.
Ja ois ihan kiva syödäkin jotain.
ja ei todellakaan kaikilla ole tilipäivä viimenen päivä... Mulla oli kun olin töissä 29 päivä tili nyt kun oon äitiyslomalla rahat tulee 10-13 päivä...
Ja miehellä on tilipäivä kaksi kertaa kuussa ja ne on 5 ja 20 päivä.
Ennen kotihoidontuki tuli viimeinen päivä, mutta nyt siirtyi 4. päivään tmv, eli miehen tililtä elellään.. (ihan kuin ei yleensäkin) :)
seuraava palkka vasta 15.1. Onneksi miehen tilillä sentäs vähän enemmän...
Oiski noin paljon rahaa kuin teillä muilla...
Säästötilillä on 3000e, jollain joutotilillä viitisensataa. Yhteisellä tilillä miehen kanssa (josta maksetaan laskut ja lainat) on jotain 12000e.
Mitä järkeä on makuuttaa rahaa tilillä joka ei edes käytännössä kasva korkoa ja inflaatio syö pääomaa????
Sijoittakaa hyvät ihmiset!!!!
Ei kannattaisi makuuttaa tilillä, mutta taas on tulossa pienempien tulojen kausi ja perään muutaman kuukauden kotihoidontukijakso, joten hyvä että on hieman säästöjä. Ja autokin pitäisi jossain välissä vaihtaa, ja siihen en ota senttiäkään velkaa.
Onneksi on laskut ja lainat jo maksettu... Seuraavaan tilipäivään on kuukausi aikaa.