Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mikä on teidän mielestänne riittävän " arvokas" lahja noin 2 - 3-vuotiaalle lapselle?

Vierailija
29.12.2005 |

Entä voiko lahja olla liian arvokas/hieno?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista rakkain eli siis meillä " arvokkain" oli kuitenkin parin euron pikkuauto.

Vierailija
2/5 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin ihmetellyt jos hopeita olisi ollut 3 vuotiaan joulupaketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/5 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä ihmetytti ko mummo jolla on rahaa antoi rahana 10 euroa / lapsi. ja kaukaisempi sukulainen 50 euroa...

Vierailija
5/5 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kp jälkiruokalusikoita, 6 kpl haarukoita ja 6 kpl veitsiä. En ihmetellyt lainkaan, päinvastoin olin hyvin onnellinen, onpahan ns. " ikuinen muisto mummilta" ! Leluja ja " roinaa" tuli muutenkin ihan riittävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi