Raskaana miehelle, joka ei halua lasta!!
Olen siis raskaana rv16 miehelle, jolla on tyttöystävä, ja joka ei halua lasta. Molemmat tietävät asiasta, heillä on ns. vapaa suhde. Haluaisin kuulla muiden kokemuksia samasta tilanteesta. kiitos.
Kommentit (15)
emme ole yhdessä.Tuommosissa jutuissa pitää tehdä niinkuin oma sydän sanoo,loppujen lopuksi tiedät itse mikä on oikea ratkaisu.Kaikki muu on epäoleellista,loppupelissä.Tsemppiä sinulle.
Totta kai miehessäkin on vikaa, mutta mielestäni on turha valittaa jos varattuun haksahtaa. Kukin kantakoon oman vastuunsa!
Miehelle määrätään elatusmaksut, joka hän maksaa, kunnes lapsi on 18 vuotias.
Hyvä, että olet kertonut tälle miehelle. Nyt vaan synnytät lapsen ja vaadit mieheltä elatusmaksua.
Et kai olettanutkaan, että mies eroaisi vaimosta sinun takiasi?
ei ollut kyse siitä, vaan lapseni tulevaisuudesta ja kerronko hänelle!
ap
Keskity nyt vaan raskauteesi ja siihen, että vauvalla on hyvä olla.
t. 15
hetken huumassa ulkomailla tämä tapahtui. Otin katumuspillerin, mutta liian myöhään, näemmä....
ap
Vierailija:
nainen käy itsekin vieraissa minkä ehtii, ovat kulissiliitossa! Sanon tyttöystäväksi, vaikka ovatkin naimisissa.ap
Sen täytyy olla Räikkönen, eipä ole paljoa yhdessä edustanut Jennin kaa. Ja monet ovat epäilleet kulissiksi..
Minä olen ainakin raskaudesta sitä mieltä, että on aika pitkälle naisen vastuu tuleeko hän raskaaksi. Poikkeus tietty jos ehkäisy pettää. Mutta jos mies ei halua lasta niin onko sitä pakko hänelle tyrkyttää? En usko, että mies alunperinkään halusi kanssasi suhteen, sehän hänellä on jo. Nyt hän haluaa vaan paneskella muiden naisten kanssa.
Ainoa kysymys onkin, haluatko sinä lapsen. Jos haluat, ok. Minusta on turha lähteä miestä tuolla kiusaamaan. Itse olet tiesi valinnut.
Vaadi siis isyydentunnustus tai joku mukava könttäsumma Kimiltä.
nainen käy itsekin vieraissa minkä ehtii, ovat kulissiliitossa! Sanon tyttöystäväksi, vaikka ovatkin naimisissa.
ap