Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuri osa kuntosaleilla treenaavista naisista treenaa niin löysästi ja epäsystemaattisesti...

Vierailija
23.08.2012 |

...ettei hommasta ole mitään hyötyä. Ja tämän myös huomaa kun katsoo heidän vartaloitaan. Treenaavat olemattomilla painoilla ja virheellisillä tekniikoilla ilman tavoitteellisuutta, hölskyvät laitteissa epämääräisen sattumanvaraisesti, lukevat naistenlehtiä laitteissa köllötellen, kiirettömien löllösarjojensa välissä, ruuhkauttavat täten salia, eivät jaksa ponnistella ja rakentaa tuloksia vaan heille riittää se pelleilyrimpuilu ja sit he voivat sanoa "käyvänsä salilla" Säälittävää touhua tuo useimpien touhu. Polttavat rahaa hukkaan ja ärsyttävät asiallisen tiukasti treenaavia tuolla pelleilyllään. Itse en ihaile naisilla suuria lihaksia vaan sellaisia tasapainoisia, kiinteitä kroppia, joiden eteen on tehty sopivasti työtä, mutta ei hampaat irvessä vaan älykkäästi ja systemaattisesti. Tällaisiakin naisia käy ja näkyy kuntosaleilla mutta valitettavasti vähemmän.

Yhden ohjeen antaisin: laittakaa hyvät naiset sitä painoa edes sen verran tankoon tai laitteeseen että tuntuu tervettä, hyvää kipua ja pumppia lihaksissa ja tulee edes vähän hiki. Ja lisätkää pikku hiljaa treenipainoja ja/tai toistoja niin että alkaa tapahtua kehitystä eikä koko touhu ole yhtä olematonta +-nolla-sähellystä jolla kroppa ei muutu käytännössä yhtään: ei kiinteydy, ei tule lihaksikkaammaksi; ei tapahdu yhtään mitään jos veivataan esim. laitteessa sitä yhtä höyhenenkevyttä levyä tai jos säädetään joillakin 1 kg:n käsipainoilla jotain räpsitelyjä. Vastusta pitää olla. Ja hikeä - edes jonkin verran.

Kiitos.

Ja anteeksi.

t. 28 v. miesbodari

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

xxx.

Kävin tänään salilla ja sillä aikaa, kun pidin taukoa hauiskäännöistä, niin mies ehti tekemään niin askelkyykyt molemmilla jaloilla kuin kyykytkin. 

Vierailija
42/42 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se sinulle kuuluu, mitä muut tekevät salilla? Mistä sinä tiedät, mikä kenenkin tavoite salilla on? Isot lihakset tuskin ainakaan, eivät ole ainakaan minun makuuni.

Minä olen salilla niin keskittynyt omaan treeniini, että hädin tuskin huomaan muita siellä. Enkä pidä pitkiä seisoskelu- tai istuskelutaukoja, jolloin tuijottaisin muita, vaan joko teen painoja tai aktiivisesti palaudun seteistä. 

Jos on terve itsetunto, ei tarvitse ylentää itseään julkisesti muiden treeniä väheksymällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla