Raskaana julkkikselle :(
Mitä tehdä? Miesystäväni on suomalainen julkisuuden henkilö, olen raskaana ja viikkoja jo 16. Mies ei tahdo lasta. Ei myöskään hänen " julkinen " tyttöystävänsä tosin molemmat ovat tietoisia raskaudesta, pysyvät silti yhdessä. Aion pitää lapsen. Mietin vain, miten kertoa lapselle joskus, että isi on julkkis muttei halunnut sinua...:((
Kommentit (31)
Olen niin vihainen että soitan huomenna iltapäivälehtiin.
ap
tai ens viikon seiskasta. Hyvä ap! Jyrää vaan...Ja voimia sulle koitoksissasi. Äläkä anna sen kusipään puhua päätäsi ympäri.
ap: miksi olet vihainen julkkis-isille? Etkös juuri SINÄ ole harrastanut seksiä ilman ehkäisyä??? Luulis olevan enemmän sun häpeä. Ja kyllä näitä haarojansa levittäviä julkkisten kanssa leikkiviä lentoharakoita löytyy haudoistakin joten siinä mielessä et varmasti ole ainoa. Jos mielestäni julkkikset eivät ole " niin täydellisiä" niin entä itse?? Raskaaksi voi kaiketi tulla ihan kaikenlaisesta yhdynnästä josta siitin menee emättimeen, vaikka vain vapunpäivän pikauinnille.
Lapsen äitinä sinun pitäisi varmasti tajuta asia ja ottaa jo tuossa vaiheessa vastuu käsiisi.
Minä en lukisi ainakaan tarinaasi mistään juorulehdestä. Olen senkin ajan lapsemme kanssa... joten sori, aiheesi on hieman vanhanaikainen.
Onko se muka jokin naisten mies? No, mene ja tiedä...
perusta äkkiä irc galleriaan oma kuvasto, äh eikun sivusto ja kuvii, kuvii paljon. ja sit semmonen yhteisö ku " olen raskaana julkkikselle,odotan siis beibii julkkiselle, eli olen saletisti hottii ja julkkismammaa" . vaadi dna-testit jos joku tavis haluu liittyy ja kuvii, paljon kuvii.
ihkudaaaaa!
noi muuthan on joko naimisissa tai sinkkuja?
Kuka tää tuleva julkkis-iskä nyt sitten on? Kehenkä on päädytty?
taas uuden Marika Fingeroosin tai Jasmin Mäntylän. Eikö nuo juorulehdet ole pullollaan näitä turhanaikuisia Salarakkaita.
Uskokaa jo, ap myönsi, että se ukko on naimisissa!!!
Tuskin se äijä niin helvetin kuuluisa on että sun lapsesi elämän ko. julkisuus pilaisi? Tuommoiset jutut unohdetaan vuosiksi, ehkä se joskus sitten putkahtaisi ulos, mutta siinäkin tapauksessa sun ja lapsen mielipidettä pitää kysyä.
Kyllä ne seiskan vainukoirat saavat nopeasti asiasta vihiä ;-)
Julkkikset käyttävät asemaansa niin monin tavoin hyväkseen, että olis se monille oikein joutua joskus vastuuseen teoistaan!!!
Kova kovaa vasten vain ap!