Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen oli eka kertasi?

Vierailija
24.03.2009 |

kerro tarkemmin

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen kanssa olin jo jonkin verran vehdannut ja tullut joskus käsin tytön toimesta tyydytetyksikin mutta yhdynnässä en vielä ollut kertaakaan ollut ennen tätä. Olin 16v ja vuosi 1978 lintsasin koulusta, pyörin kaupungilla ja törmäsin kaverini pari vuotta minua vanhempaan tyttöystävään. Aikamme kaupungilla hengailtuamme alkoi nälkä vaivaamaan niinpä kävimme ostamassa kaupasta jotain ruokaa mitä lähdimme sitten tytön asuntolaan hänen huoneeseensa valmistamaan. Syötyämme jäimme hänen kämpille pöydän ääreen juttelemaan ja meillä synkkasi tosi hyvin. Tyttö kertoi elämästään ja sanoi heidän eroavan Jykän kanssa ja minä "kovanaama" puolestani avauduin ensinmäisen kerran kenellekkään vaikeasta lapsuudestani ja sen hetkisistä tuntemuksistani elämästä. Yht äkkiä tyttö nousi ylös, käveli ikkunan eteen veti verhot kiinni, käveli syliini istumaan, sanoi en kestä enään ja alkoi suutelemaan kanssani. Aikamme suudeltuamme ja hyväiltyämme toisiamme siirryimme sänkyyn ja pääsin ensinmäisen kerran rakastelemaan naisen kanssa. Kestin ehkä 5 sekunttia ja laukesin . Kerroin tytölle, että tämä oli minun ensinmäinen kertani ja hän oli siitä selvästi ilahtunut . Kun yöllä kävelin kotia kohti olin niin onnellinen,että teki mieli huutaa tässä kävelevän oikean miehen.

Kiitos Pia.

Vierailija
162/176 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutit pois, rakkauteni Pia sinua kohtaan hälveni aikanaan, mutta unohda sinua en koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäinen terskan sisälle saanti ja ruiskutus. Kivaa kuitenkin.

Vierailija
164/176 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava. Olin 18 ja poikuuden viejä 35. Vedin viisi varvia yhtä soittoa!

Vierailija
165/176 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14v heti ensimmäinen kerta oli ns. 3 reiän keikka

Vierailija
166/176 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyönä, hääsviitissä. 23-vuotiaana. Kauan odotettu neitsyyden menetys, sille ainoalle oikealle. Täydellinen tyydytys, jota edelsi kuukausien kiihottava odotus (pitkä esileikki). 

Vierailija
167/176 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen juhannusfestareilla pienessä humalassa teltassa "kokeneemman" tytön kanssa. 

Tyttö ratsasti päällä ja yleensä kivikovana seisova kalu meinasi lerpahtaa paniikissa kun tyttö sanoi ettei käytä mitään ehkäisyä ja pelkäsin että ainoa mukana ollut kortsu luiskahtaa päältä jos kalu vähänkin pehmenee. 

Kalu ei meinannut mennä lainkaan sisään kun tytöllä oli isot tahmeat sisemmät häppärit jotka liimautuivat ensin yhteen ja sitten kuivaan kortsuun mutta helpotus oli suuri kun tyttö sai lopulta sen sisään ja ratsastettua sen verran että laukesin juuri ennen kuin em. paniikki sai munan lerpahtamaan ja kortsun luiskahtamaan pois.

Kokemuksesta jäi mieleen lähinnä suuri helpotus että nyt se tuli tehtyä vaikka homma meinasi koko ajan mennä vituix.

Vierailija
168/176 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli minua 8 vuotta vanhempi, erittäin maskuliininen ja kuumaverinen puolisuomalainen mies. Hän osasi olla myös hyvin hellä ja kumppaninsa huomioonottava. Siitä huolimatta tunsin vähän kipua, jopa joidenkin päivien jälkeen; Minulle eka kerta....ihanat muistot jätti. Hän muuten käytti kortsua. Seurustelimme kuukausien ajan, kunnes hänen esiinpyrkivä mustasukkaisuutensa (ilman aihetta) lopetti suhteemme eli minä jätin hänet.  Paljon myöh. törmäsimme toisiimme eräällä etelänmatkalla. Vietimme yhdessä 4-5 ihanaa päivää ja yötä...rakastellen milloin missäkin....

Vierailija
169/176 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tyttöystävän kanssa molemmat jo yli 20-kumppisiä. Kummallekin eka kerta. Oltiin tunnettu jo aika pitkään. Oli ihanaa ja jännitettiin tietysti kunnolla. Vielä 32 vuoden jälkeen ollaan samoissa lakanoissa. Monta kertaa mietitty, että ollaanko jääty jostain paitsi. Toisaalta meillä on jotain, mitä vain aniharvalla on. Elämä on ihanaa.

Vierailija
170/176 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin metsän reunassa saada kalua vanhemman humalaisen naisen etupuolelta seisten pimppiin.   Nainen otti valmiiksi kovan ja kiimalimaisen kaluni käteensä, veti esinahan taakse ja alkoi ohjata sisäänsä.  Tunsin karvat terskassani ja ehdin kuumille huulille kun sperma alkoi tulemaan.  En siis ehtinyt sisään saada.  Sen jälkeen tiemme erosi, ei nimiä tai muutakaan kyselty.

Säälittävää. Entä millainen oli eka kertasi. Sitähän ketjussa kysellään.

Vierailija
171/176 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16-v, kun laitoin kortsua päälle, laukesin ennenkuin sain sen edes kunnolla päälle.

En muista koitettiinko samana kertana uudelleen, mutta jatkossa sain sentään kumin päälle ja muutaman työnnön ennen laukeamista.

Vierailija
172/176 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotiaana poikaystävän kanssa, joka oli puheissaan ollut niin kokenutta rakastajaa. Pisto, nosto ja ravistus, siis surkea kokemus. Minun kohdallani eka kerta oli paljon melua tyhjästä!

Vierailija
173/176 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin tyttöystävän kanssa molemmat jo yli 20-kumppisiä. Kummallekin eka kerta. Oltiin tunnettu jo aika pitkään. Oli ihanaa ja jännitettiin tietysti kunnolla. Vielä 32 vuoden jälkeen ollaan samoissa lakanoissa. Monta kertaa mietitty, että ollaanko jääty jostain paitsi. Toisaalta meillä on jotain, mitä vain aniharvalla on. Elämä on ihanaa.

Mitä teillä on, mitä muilla ei ole?

Vierailija
174/176 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotiaana 19 tytön kanssa. Molemmille eka kerta. Autossa apukuskin paikalla. Riisuttiin housut ja selkänoja alas. Tyttö runkkasi minua ja minä koettelin sormella pillua. Sitten kortsu paikalleen ja tyttö nosti jalat koukkuun kun tulin jalkoväliin. Aloin työntämään sisään ja tyttö tuijotti. Muistan miten tyttö irvisti kääntäen päätään syrjään kun työnsin kovemmin ja tunsin kullin menevän kokonaan sisään. Kauan ei kestänyt kun tuli ekat spermat kortsuun. 

Vierailija
175/176 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni 13-vuotiaana kahdelle pari vuotta vanhemmalle kaverukselle kotitaloni pyöräkellarissa.

Pojat olivat mukavia ja ne olivat kinunneet koko illan. Olin pikkuisen humalassa ja ne olivat yhdessä sormitelleet minua niin että olin ihan märkä ja minua panetti. Niillä oli kondomejakin, joten ne olivat selvästi suunnitelleet jutun. Lopulta vain laskin collegepöksyt alas ja kumarruin naapurin invamopon selkänojan yli ja ensin minua nai toinen ja sitten se toinen, molemmat kortsulla ja molemmat laukesivat sisääni. Se ensimmäinen nipisti pikkuisen ja pari tippaa vertakin tuli, mutta olin niin valmiina että homma meni yllättävän helposti ja otimme uusinnan heti perään. Tykkäsin tuosta niin että tapasimme sen kesän samassa paikassa tai puistossa melkein joka ilta. Pari kertaa puistossa paras tyttökaverini katseli mutta ei uskaltanut vielä itse.  

Vierailija
176/176 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäistä kertaa yhdynnässä 27-vuotiaana Moskovassa mukavan opiskelijatytön kanssa, johon törmäsin hotelli Inturistin valuuttabaarissa.

Juttelimme mukavia juomia nauttien kunnes otimme taksin ja ajoimme tytön asunnolle. Kerrostalo oli melko rähjäinen, mutta tytön opiskelija-asunto oli siisti joskin lähes tyhjä huonekaluista. Teimme hyvin vaatimattoman iltapalan jatkaen keskustelua, tytöllä oli vain yksi teekuppi, josta joimme vuorotellen.

Lopulta siirryimme istumaan sängyn laidalle halailemaan ja suutelemaan, riisuin tytön ja itseni ja rakastelimme useamman kerran kunnes nukahdimme sylikkäin. 

Aamulla tytöllä ei ollut enää mitään syötävää, joten kävelimme käsi kädessä läheiselle kioskille, josta saimme aamupalaa. Nautimme sen puistossa ja sitten meidän oli pakko erota. Olin antanut tytölle myös pienen valuuttalahjoituksen dollareina toivoen sen auttavan häntä tiukkoina aikoina. Dollareina siksi, että elettiin vielä neuvostoaikoja ja pimeästi vaihtaen dollareista sai aivan eri hinnan kuin virallisesti. Leikkisästi kysyttiin, että mikä on dollarin, punnan ja ruplan keskinäinen kurssi ja koska punta (naula) on myös painomitta n. 0,453 kiloa vastaus kuului, että dollarilla saa naulan ruplia.

Kun tuo suloinen tyttö kuuli, että hän on minulle ensimmäinen hän sitoi ja leikkasi minulle muistoksi pienen tupsun häpykarvoistaan - tuo pyhäinjäännös on minulla vieläkin tallessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän