Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen oli eka kertasi?

Vierailija
24.03.2009 |

kerro tarkemmin

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin seurusteltu muutama kuukausi ja oltiin tajuttoman rakastuneita. Hommasin pillerit etukäteen (hyväilty oltiin siihen asti) ja sitten yhtenä iltana jännittyneinä kokeiltiin. Poikaystäväni laukesi heti kun tuli sisääni. Muhun sattu ihan kamalasti. Mutta hyvä fiilis jäi ja siitä alkoi "yhteinen harrastuksemme" jota jatketaan yhä vaikka tuosta on 20 vuotta aikaa!!!

Vierailija
22/146 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kesä toimistoapulaisena varastolla. Mukavia työkavereita. Kesän jälkeen sain kutsun vielä rapujuhliin. Tottumattomana join liikaa. Päädyin sänkyyn yhden miehen kanssa. Eipä ainakaan sattunut kun kokovartalopuudutuksessa olin. Myöhemmin mies tuli pyytämään anteeksi ja selitti juoneensa liikaa. Ihan vapaaehtoisesti olin suostunut, joten mitään anteeksi pyydettävää ei minusta ollut. Tapailimme silloin tällöin kunnes lähdin opiskelemaan ja muutin paikkakunnalta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jonkun bändikeikan jälkeen bussissa kotiinpäin (oli siis sellainen kuljetus sinne tanssipaikalle) yksi poika samasta yläasteelta sai mut puhuttua jäämään pois samalla paikkakunnalla missä hän asui.

Siihenhän se sitten meni, että uimarannan pukukopissa toppatakin päällä tuli neitsyys menetettyä. Ei sattunut, mutta ei kyllä tuntunut muuutenkaan yhtään miltään. En ollut edes ihastunut poikaan, en humalassa, enkä edes ollut suunnitellut että siitä neitsyydestä pitäisi nyt "päästä". Se vaan meni niin. Poika kun oli lauennut, kysyi että "saitko?" ja poltti reteesti kortsun =o)

Oli melkolailla kokeneempi kuin minä...

Ei jäänyt traumoja, mutta olisihan tuo voinut kauniimpikin kokemus olla...

Vierailija
24/146 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin seurusteltu noin vuosi ja siihen kuului suutelua ja normin hyväilyä.

Kunnes sitten yhtenä viikonloppuna oltiin kaksin poikakaverin kanssa ja

vietettiin ensimmäistä yhteistä yötä.

Kerroin että olisi ihanaa jos rakastelisimme.

Ja niin tapahtui vaikka tuskin pääsi sisään kun laukesi ekalla tai tokalla työnnöllään.

Mutta se kai normaalia 17 kesäsillä :-)

Vierailija
25/146 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vähän vajaa 16 vee olin ja tapasin kotibileissä yhen pojan joka oli vuotta vanhempi.. kaljaa tuli otettua illan aikana reilusti.. suudelmat johti asiasta toiseen, melkosta räpellystä se oli.. ilman ehkäsyä ja olo oli sen jälkeen että tätäkö se nyt on o_0... sattunu ei ollenkaan, johtuen kännistä ja vertakaan ei pahemmin tullut... pariin kertaan siinä sitten illan aikana viä uusittiin sessiot, menipä neitsyys niin pillusta kuin anaalistakin samalla heitolla, heh...

Voisin kyllä ottaa uusinnan selvinpäin ja jonkun tutumman kanssa jos olisi mahdollista, ei ollut meinaan mikään "unelmien neitsyyden menetys"...

Vierailija
26/146 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariin kertaan siinä sitten illan aikana viä uusittiin sessiot, menipä neitsyys niin pillusta kuin anaalistakin samalla heitolla, heh...

Vierailija
27/146 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpäs osaa sanoa, mutta se nyt meni samalla heitolla.. oli vissiin se poika vähän kokeneempi kuin itse olin... ei kait se kovin yleistä taida olla...

Vierailija
28/146 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariin kertaan siinä sitten illan aikana viä uusittiin sessiot, menipä neitsyys niin pillusta kuin anaalistakin samalla heitolla, heh...

Mut kyllä mä harrastin 17vuotiaana peppuseksiä mun tulevan aviomiehen kanssa ja silloin vuosiluku oli -83. en oikeen ymmärrä kun tosta peppuseksistä meuhkataan niin paljon, sehän on jo ihan vanhajuttu ... ja sitä on harrastettu jo ammoisista ajoista, kun tyttöjen on pitänyt olla neitsyitä naimisiin mennessä. peppuun silloin on pantu...

Vierailija
29/146 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menikö ihan "omalla kosteudella" vai oliko poika niin kokenut, että povarista löytyi myös liukkari?

enpäs osaa sanoa, mutta se nyt meni samalla heitolla.. oli vissiin se poika vähän kokeneempi kuin itse olin... ei kait se kovin yleistä taida olla...

Vierailija
30/146 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä väkisinkin tulee mieleen, että se on alaikäisenä enemmän nettisukupolven juttu kuin 80-luvun nuorien. Voin olla väärässä, mutta nykyisin tuntuu tytöillä olevan enemmän paineita peppuseksiin puhumattakaan pilluseksistä. Eikös suuntaus ole ollut että yhä nuorempana aloitetaan seksikokeilut, ei olisi tullut itsellä mieleenkään panna peppuun ensimmäisinä vuosina...

M30

en oikeen ymmärrä kun tosta peppuseksistä meuhkataan niin paljon, sehän on jo ihan vanhajuttu ... ja sitä on harrastettu jo ammoisista ajoista, kun tyttöjen on pitänyt olla neitsyitä naimisiin mennessä. peppuun silloin on pantu...

Vierailija
31/146 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menikö ihan "omalla kosteudella" vai oliko poika niin kokenut, että povarista löytyi myös liukkari?

..no, ei ollu liukkaria.. eli sentäs niin kokenu poikanen ei ollu...

Vierailija
32/146 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..no, ei ollu liukkaria.. eli sentäs niin kokenu poikanen ei ollu...

Vierailija
33/146 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta oli kun olin kuudentoista, tyttö samanikäinen mutta jo kokeneempi. Vietin viikonloput aina hänen luonaan, joten luonnollisella tavalla sängyssä, jossa nukuttiin yhdessä.

Pari työntöä, ja se oli siinä.... Seuraavana iltana uudelleen, ja silloin jo kesti hieman pidempään... Seurusteltiin pari vuotta ja seksi oli alun jälkeen nautinnollista molemmille.

-Mika-

Vierailija
34/146 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikakaveri pari vuotta vanhempi ja juhannus. ;) Oltiin jo aikaisemmin melkein tehty se, mutta koska se sattui, lopetin kesken. Kännissä oltiin sähläilty. Juhannuksena sitten hänen kaverinsa luona saatiin olla rauhassa kahdestaan ja silloin mentiin loppuun asti. Olin todella järkyttynyt, että se sattui niin paljon ja siitä, että tuli verta. Vähän hämilläni ja pettynyt olin jälkeenpäin, että tällästäkö se sit vaan oli..?!? Hänen kanssaan ei sekstailtu toistamiseen vaan vasta lukiossa silloisen poikaystäväni kanssa.

Vierailija
35/146 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaihtanut sähköposteja yhden miehen kanssa muutaman kuukauden ja sitten vanhempien ollessa mökillä viikonloppua tapasin miehen. Kävelimme Kaisaniemen kasvitieteellisessä puutarhassa ja kävimme syömässä. Sieltä päädyimme elokuviin ja lopulta meille. Mies tiesi neitsyyteni, joten otti hyvin rauhallisesti. Sattui, mutta oli niin jännää.

Vierailija
36/146 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvin päin suunniteltiin etukäteen ja pojan kotona sekstailtiin ensin kunnon esileikit ja sitten itse yhdyntä, joka kirpaisi aika reilusti. Mulla kesti aika kauan ennen kuin aloin nauttia itse yhdynnästä - niin tiukka ja arka pimppani oli.

Oikein ideaali neitsyydenmenetys oli - olin säästellyt sitä sellaiselle, jonka kanssa seurustelen vakituisesti ja jota rakastan :-)

n 41 v

Vierailija
37/146 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa kesällä teltassa harrastettiin selkään piirtämistä. Pitkällisten kutittamisien jälkeen sormeni hakeutui varovasti hänen haaroväliinsä.

Tunsin ensimmäistä kertaa, miltä tuntuu tytön litimärkä pimsa. Maistelin sormiani ja tuntui, että tätä pitää saada lisää.

Harrastimme suuseksiä ja molemmat olivat ekaa kertaa asialla. Hänen imeskellessään peliäni alkoi tuntua, että nivuseni halkeavat. Laukesin varoittamatta hänen suuhunsa ja vielä purkautumisvaiheessa oleva aisani ruiski pitkin makuupusseja.

Ilmeisesti kokemus ei ollut hänellekkään vastenmielinen, koska harrastimme asiaa vielä erinäisiäkin kertoja. Yhdynnässä emme koskaan olleet.

Omasta mielestä seksikokemus oli ihana. Tuntui taivaalliselta, että toinen tekee orgasmin. Kokemustahan ei ollut muuta kuin lehdistä ja omasta kädestä. Orkun jälkeen oli jännä olo. En tiedä nolottiko hiukan.

aamulla piti peti vaivihkaa siivota, että vanhempien silmiin ei satu mitään "epäilyttävää"

Olen monesti jälkeenpäin muistellut noita kesäöitä ja ajatellut, että mahtaako hän enää muistaa / muistella. Taisi silloin tulla rakkauskin mukaan kuvioihin.

T: Nyt jo hyvän aikaa aikuinen mies

Vierailija
38/146 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14v ja humalassa kun kaverin isä joka oli tuolloin 45v tarjosi ilmaista alkoholia. Ehkäisy unohtui myös mutta raskaaksi en tullut. Kaduttaa vieläkin vaikka tapauksesta on 10v.

Vierailija
39/146 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea jännitys. Yritin laittaa kortsua ensimmäistä kertaa päälle ja väärään suuntaan rullaten! Eihän siitä mitään tullut ja alkoi nolottamaan, kun ei edes kortsu mene paikalleen. Sen ja jännityksen vuoksi erektio hävisi.

Sitten nolotti erektion häviäminen ja koko yritys pilalla. Kauhea panetus päällä ja olin ihmeissäni, että miksi ei seiso! :D Tyttöystävää vähän nauratti, onneksi ei ottanut itseensä. Hänkin oli kokematon. Myöhemmin sitten yritettiin uudestaan paremmalla onnella ;)

Vierailija
40/146 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21v ruotsinlaivalla. Sielä bongasin jonkun naisen, jonka kanssa istuskelimme käytävällä juomassa viinaa. Menimme hänen hyttiinsä ja siellä sitte jotain touhusi,me ja minua jännitti niin paljon että välillä lerpahti löysäksi. Mistään kondomeista ei ollut tietoakaan. Nainen oli paljon kokeneempi, vaikkei varmaan vanhempi. Olin aika humalassa ja luultavasti sähläsin aika paljon, mutta nainen olisi halunnut tehdä jotain jatkosuunnitelmia silti. Olin parikymppisenä toooodella hurmaavan näköinen (nyt jo hiukset lähteneet :D) ehkä sen takia sain paljon anteeksi.

En ollut kuitenkaan kiinnostunut hänsestä lainkaan ja itse asiassa painelin hommien jälkeen suoraan omaan hyttiin. Olin silloin tyytyväinen että pääsin vihdoin neitsyydestäni eroon, mutta muuten koko episodi oli näin jälkikäteen aika turha. Olihan se sillä hetkellä uutena kokemuksena jännittävä, mutta suorituspaineet veivät siitä suurimman ilon. Paljon on tullut opittua sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi