Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on todella saita

Vierailija
09.10.2012 |

Kenelläkään ei varmasti ole yhtä saitaa miestä. Kertokaa, miten saitoja teidän miehet on niin kerron, miten saita mies minulla on.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus en vaan jaksa sitä parin euron hintaeron vertailua, se kun vaan jatkuu ja jatkuu

Vierailija
2/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään muuta kuin -30% tuotteita. Mulla menee rutosti aikaa kun hikipäissäni ravaan kaupoissa etsimässä näitä alennettuja eriä. Ja mun mies ei sitten kaikesta huolimatta ole Laihialta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään muuta kuin -30% tuotteita. Mulla menee rutosti aikaa kun hikipäissäni ravaan kaupoissa etsimässä näitä alennettuja eriä. Ja mun mies ei sitten kaikesta huolimatta ole Laihialta.

Kait omilla rahoillasi saat tehdä mitä haluat?

Vierailija
4/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan käy kahviloissa ja ravintoloissa, koska kotona syöminen on halvempaa. Mies ei anna ostaa kaupasta leipää vaan pitää hakea leipäjonosta tai leipoa itse. Kun ostan omilla rahoillani, niin ei syö niitä, koska ovat kalliilla ostettuja.

Mies ei ole koskaan ostanut lapsille mitään lahjoja. Kirppikseltähän saa edullisesti leluja,kirjoja ja elokuvia yms.

Kun esikoinen ajoi ajokortin, en uskaltanut kertoa,että reputti pari kertaa, koska mies olisi hermostunut lisälaskuista, vaikkei niitä itse maksanutkaan.

Mies ei koskaan maksa mitään laskuja kuin auton ja kännykkänsä. Minä maksan kaikki kodin laskut, koska hänen osuushan on vain pieni verrattuna minun ja lasten osuuteen.

Kaiken huipuksi mies petti minua naisen kanssa, joka asui toisessa maassa. Mies uskotteli naiselle, ettei hänellä ole penniäkään rahaa ja nainen lähetti hänelle lentolippuja ja antoi täyden ylläpidon.

Miehen elämäntehtävä on säästää ja säästää.

Että semmmoista...

Vierailija
5/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta isä oli! Sika saita!

Vierailija
6/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan käy kahviloissa ja ravintoloissa, koska kotona syöminen on halvempaa. Mies ei anna ostaa kaupasta leipää vaan pitää hakea leipäjonosta tai leipoa itse. Kun ostan omilla rahoillani, niin ei syö niitä, koska ovat kalliilla ostettuja.

Mies ei ole koskaan ostanut lapsille mitään lahjoja. Kirppikseltähän saa edullisesti leluja,kirjoja ja elokuvia yms.

Kun esikoinen ajoi ajokortin, en uskaltanut kertoa,että reputti pari kertaa, koska mies olisi hermostunut lisälaskuista, vaikkei niitä itse maksanutkaan.

Mies ei koskaan maksa mitään laskuja kuin auton ja kännykkänsä. Minä maksan kaikki kodin laskut, koska hänen osuushan on vain pieni verrattuna minun ja lasten osuuteen.

Kaiken huipuksi mies petti minua naisen kanssa, joka asui toisessa maassa. Mies uskotteli naiselle, ettei hänellä ole penniäkään rahaa ja nainen lähetti hänelle lentolippuja ja antoi täyden ylläpidon.

Miehen elämäntehtävä on säästää ja säästää.

Että semmmoista...

Miehesi on varmasti loistotyyppi! Eikä tämä ole sarkasmia.

Vierailija
7/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä ap oot? Onkse ulkkis se sun mies?

Mitä sä sillä teet? Joo, olisi munkin miesystävä aika tavalla samaa tyyppiä, ja olenkin lopen uupunut siihen nakkien kulutuksen laskemiseen ja vessapaperista valittamiseen. Sekä huutoon siitä, että rainbown tonnikala on liian kallista, kun halvempaakin saa. Kerran pari vuodessa sitä ehkä voi tavata, mutta nykyisin se tappelu alkaa aina vaan nopeammin...

Vierailija
8/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestäis hetkeäkään. se voi oikeesti rajoittaa elämää ja aiheuttaa paljon pahaa.

taloudellinen ja fiksu voi olla, mutta saita, ei ikinä!

Vierailija
9/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kattelet tuollasta miestä. Mun mielestä saituus on yksi hirveimmistä luonteenpiirteistä kestää ja vielä ptturikin päälle, niin johan on "kultakimpale".

Onneksi ei oo mun mies saita. Tienaa hyvin ja luojan kiitos pistää sitä rahaa menemäänkin ja koko perheen hyväksi, eikä vain itseään ajatellen.

Vierailija
10/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne ovat rumimpia piirteitä ihmisessä.

Vierailija
11/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo lähes 30 vuotta niin ei sitä enää osaa muuallekaan ajaa eikä 30 vuoden jälkeen enää ole paljon odotuksia tulevaisuudelle. Onhan se vähän niinkuin sairaus tuollainen saituus.

ap

Vierailija
12/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviopuolisot ovat toisiinsa nähden elatusvelvollisia, ja lapsista tulee molempien huolehtia rahallisesti kykyjensä mukaan.

Onko ne lapset miehen omia muuten?

Miten ihmeessä saa leipäjonosta leipää jos esim. on töissä tai tuloja?

Miksi et ap eroa ja nosta sitten puolia miehen säästöistä?

Ja sitten. Tässä maassa on miehiä, jotka on määrätty maksamaan vaimolle elatusapua ihan avioliitossa. Eli ap, tee jotakin.!

Vierailija
13/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset inhoavat miesten tarkkuutta ja järjen käyttöä raha-asioissa, mutta en muista koskaan kuulleeni yhdenkään miehen moittineen naistansa liian nuukaksi ja saidaksi (pihtariksi kyllä, mutta siinä on tarkoitettu muuta kuin rahankäyttöä)?

Vierailija
14/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kohteeseen vihdoin päästyämme mies ei halua maksaa mistään mitään eli kaikki pitää saada halvalla.

Tarkoittaa käytännössä sitä, ettei merenrantaravintoloihin ole asiaa ("turistihinnat!"), aina pitää jaksaa vaikka kuinka hevetillisessä helteessä kävellä vielä kilometri tai kaksi, sillä "sieltä saa juomat halvemmalla" jne.

Matkat ovat menneet aina riitelyksi.

Vierailija
15/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kohteeseen vihdoin päästyämme mies ei halua maksaa mistään mitään eli kaikki pitää saada halvalla.

Tarkoittaa käytännössä sitä, ettei merenrantaravintoloihin ole asiaa ("turistihinnat!"), aina pitää jaksaa vaikka kuinka hevetillisessä helteessä kävellä vielä kilometri tai kaksi, sillä "sieltä saa juomat halvemmalla" jne.

Matkat ovat menneet aina riitelyksi.

Mitä järkeä on edes lähteä ulkomaille? halvemmalla pääsisi jos menisi käymään vaikka Humppilan kesämarkkinoilla. En kestä pihistelyä, enkä varsinkaan lomalla ollessa.

Vierailija
16/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne ovat rumimpia piirteitä ihmisessä.

Saituus on hyvästä. On täysin järjetöntä käydä jossain ulkona syömässä tai kahviloissa. Se on sama kuin heittäisi rahaa roskiin.

Mitä ihmeellistä on siinä että katsoo tarjoukset? Suomessa erittäin suuri osa työssä käyvistäkin on rahaongelmissa. Jopa täällä moni valittaa kun mitään ei jää käteen. Se johtuu juuri siitä että ostellaan kaikkea roskaa. Työssä käyvällä pitäisi jäädä joka kuukausi säästöön rahaa. Sitten on rahaa kun sitä oikeasti tarvitsee. Esimerkiksi sairauden takia.

Jos on vaikka tehnyt 10 vuotta töitä niin pitäisi jo olla säästössä parin vuoden palkka. Sitten ei mahdollinen työttömyyskään niin paljoa haittaa.

Tyhmimpiä ihmisiä on ne jotka ostaa asioita mitä heillä tekee mieli ostaa. Eläimet elää vaistojen varassa. Ihminen ajattelee aivoilla. Mikä on järkevää ja tarpeellista.

Vierailija
17/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaksi täysin eri asiaa.

Vierailija
18/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kohteeseen vihdoin päästyämme mies ei halua maksaa mistään mitään eli kaikki pitää saada halvalla. Tarkoittaa käytännössä sitä, ettei merenrantaravintoloihin ole asiaa ("turistihinnat!"), aina pitää jaksaa vaikka kuinka hevetillisessä helteessä kävellä vielä kilometri tai kaksi, sillä "sieltä saa juomat halvemmalla" jne. Matkat ovat menneet aina riitelyksi.

Mitä järkeä on edes lähteä ulkomaille? halvemmalla pääsisi jos menisi käymään vaikka Humppilan kesämarkkinoilla. En kestä pihistelyä, enkä varsinkaan lomalla ollessa.

Koska jokainen täysi järkinen laskee ostoksensa. Koko matkustelu on aivan järjetöntä. Sitten nämä samant ihmiset valittavat miten kallista elämä on. Ei ole rahaa.

Ostaminen on sairaus. Ostaa pitää vain jos on oikeasti tarve. Suurimmalla osalla ihmisistä on kämppä ja varastot täynnä tavaraa mitä he ei käytä tai ole oikeastaan koskaan käyttänytkään. Mutta pitää vaan ostaa. Moni ei edes muista mitä kaikkea omistaa.

Mitä järkeä mennä kahvillaan ja maksaa kahvista 2-5 euroa? Jopa enemmänkin. Koko kahvipaketti ei ole sen hintainen. Juuri tuollaiset ihmiset ovat pinnallisia. Ilman suurta rahamäärää ei voida olla onnellisia.

Vierailija
19/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monenlaista.

Itse en käy kahvilassa "kahvilla ja pullalla", koska se on niin pirun kallista. Ennemmin menen sitten suoraan ravintolaan syömään. Maksaa toki enemmän, mutta omasta mielestäni saan myös enemmän vastinetta.

Vierailija
20/50 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kohteeseen vihdoin päästyämme mies ei halua maksaa mistään mitään eli kaikki pitää saada halvalla. Tarkoittaa käytännössä sitä, ettei merenrantaravintoloihin ole asiaa ("turistihinnat!"), aina pitää jaksaa vaikka kuinka hevetillisessä helteessä kävellä vielä kilometri tai kaksi, sillä "sieltä saa juomat halvemmalla" jne. Matkat ovat menneet aina riitelyksi.

vaikkei rahaa juuri kuluttaisi. Hänen mielestään ihmisen on myös syytä oppia kasvattamaan kärsivällisyyttä, jota hänen mielestään voi kasvattaa juuri sillä, ettei mennä nälkäisinä siihen ihanaan merenrantaravintolaan, vaan kävellään vielä pari kilometriä sisämaahan... (Säästöä 2e/nuppi! Tunnelma tosin pilalla.)

Emme enää matkustele yhdessä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän