Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi nainen ystävälleni? Löytyisikö täältä?

Vierailija
23.08.2012 |

35-vuotias ystävä (mies), on etsinyt puolisoa itselleen pitkään, mutta laihoin tuloksiin. Suhteita on kyllä ollut, mutta on useamman kerran joutunut tilanteeseen, jossa on tullut jollakin tavoin petetyksi tai harhaan johdetuksi.

Hän on kunnollinen, fiksusti käyttäytyvä, herkkä, lempeä ja älykäs. Korkeakoulutettu, hyvässä työpaikassa. Musiikki on hänelle hyvin tärkeää, kuuntelee sellaisia bändejä kuin cmx, yup, kent, mew, the smiths...välillä jotain raskaampaaakin. Musiikin lisäksi sydäntä lähellä on matkustelu. Käy pääasiassa itse kyhätyillä kaupunkilomilla Euroopassa. Rakastaa penkkiurheilua ja erityisoluita. Lukee kirjoja ja muitakin sanomalehtiä kuin Iltasanomia. Ei ole sellainen perinteinen machomies. On lapseton, mutta haluaa ehdottomasti lapsia. Ihan vilpittömästi uskon, että hänestä tulisi hyvä aviomies ja loistava isä!

Ruumiinrakenteeltaan on hoikahko, pituudesta en tiedä, ehkä jotain 175-180 sentin välistä, lyhyet "ristiveriset" hiukset, mutta kaljuuntumaan päin. Asuu 02-alueella.

Onko ketään tavallista oikeasti aidon mukavaa täyspäistä naista, jolla ei ole tapana pettää ja jolla ei ole tapana rakastua parisuhteen aikana toiseen mieheen, eikä myöskään ole valmiiksi säätöä eksänsä kanssa. Tämän miehen sydän on nimittäin liian arvokas rikottavaksi enää kertaakaan.

Jos kiinnostuit edes vähän, kommentoi tähän ja kerro itsestäsi edes jotain. Jos tulee asiallisia kommentteja, laitan tähän sähköpostiosoitteen, josta hänet kenties tavoittaa. Hän ei tiedä tästä pikku proggiksestani mitään, ei ainakaan vielä. Toivoisin niin, että joku löytyisi!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn luomassa tätä varten sähköpostin , laitan sen tänne ja annan tunnukset ystävälleni, jos lupaatte, että laitatte sinne oikeasti fiksuja viestejä.

Mutta vielä pitäisi muutama innostunut saada mukaan!

Ihanaa, että olette vastailleet. Ja muistakaa, että ystäväni ei tiedä tästä mitään enkä tiedä miten hän suhtautuu tähän. Harmittaa vaan niin vietävästi hänen puolestaan ja siksi yritän tätä konstia. Voi olla, että hän myös suuttuu minulle, itseänikin vähän jännittää.

Vierailija
2/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko muuten ap nainen vai mies?

Sillä ei tietenkään ole asian kannalta mitään merkitystä, mut ois mielenkiintosta tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää taas olla suomalainen nainen, jos häntä on noin huonosti kohdeltu syyttä suotta :/

Itsekin voisin tehdä tällaisen kyselyn/etsintäkuulutuksen mieheni kaverin puolesta, mutta se on niin varovainen ihminen, että suuttuisi vielä.

Tsemppiä teille!!

n29

Vierailija
4/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tää tietty vähän nolo "väylä", mutta ei kai ystäväsi mitään häviä, vaikka lähtiskis tähän mukaan anonyymillä osoitteella.

Vierailija
5/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä, etten pysty niitä lapsia antamaan.

Tsemppiä!

Vierailija
6/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ystävä on mieheni bestis ja tullut sitä kautta minullekin hyväksi ystäväksi.

Vierailija
7/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vielä pitäisi muutama innostunut saada mukaan!

Mä hämmästyin, ettei tähän oo tullu enempää vastauksia; odotin pitkää listaa.

-3-

Vierailija
8/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestejä ole tullut.. Itse 28vee sinkkutyttö ja joskus miettinyt samanlaista lähestymistä itseäni ajatellen, mutta se kuulostaisi vähän epätoivoiselta ehkä.. "löytyiskö mulle täältä mies.." :D

Vierailija
9/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en halua vielä menettää toivoani. Auttakaa ihmiset pitämään tämä ketju ylhäällä, jooko?

Ehkä olen nostellut tätä vähän huonoihin aikoihin...

ap

Vierailija
10/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se alkaa toimia vasta vartin päästä.

Osoite on mysteerimies@luukku.com

Nyt sinne sankoin joukoin kertomaan miehelle itsestänne! Ja tähän siis iestittäkää oikeesti vaan ne, jotka haluais puolison ja tosi rakkauden koko loppuelämäkseen.

Vierailija
11/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, ettei kiinnostusta ole ollut tämän enempää. Naiset kun haluavat jotain ehkä hieman jännittävämpää, kuin tollasen oluenmaistelijan. Ja sit toi musiikkimaku kertoo aika paljon; eikä siitäkään tule pisteitä.

Mä symppaan kovasti, mutta maailma on valitettavasti aika karu paikka nynnylle miehelle; naiset lopulta lähtee aina jonkun jännemmän kelkkaan.

Ja sit yks todella tärkeä asia, mitä säkään et voi tietää ( tai jos tiedät, se on vähän outuoa ), että minkälainen tää mies on sängyssä ja onko sillä esim. todella pieni muna? Koska toi nyt vaan on sellanen asia, että jos on tosi pieni muna, niin sillä ei naista valitettavasti pitkäksi aikaa saa tai sit pienimunaiset miehet ovat lähtökohatisesti niin huonoitsetuntoisia, etteivät edes uskalla lähestyä naisia.

Onks tää " sun ystävä" sellanen?

Vierailija
12/38 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pienimunaisuus on asia, johon mun ei pitäis vastata, mutta käsittääkseni kyse ei ole mistään sellaisesta. Tämän vaikutelman olen saanut ihan muita reittejä, on yhteisiä "tuttuja" :D

Ja hei, tämä mies kyllä osaa tarvittaessa bilettää, eikä suinkaan ole mikään nynny. Hän on tarvittaessa varsin hyvä seuramies. Ja onk kyllä tietyllä tapaa jopa naistenmies, mutta samalla erittäin uskollista tyyppiä. On varattuna ihan eri mies, kuin sinkkuna.

Vierailija
13/38 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5 vuotiaan tytön yh, eronnut vuosi sitten. Musiikki maku samanlainen, olen suuri Kent fani :) Voisin lähteä treffeille tämän miehen kanssa. Lapsia haluaisin myös vielä lisää..

Vierailija
14/38 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräälle fiksulle, korkeakouöutetulle naiselle, tulta alueelta. Enempää en lähde häntä tässä kuvailemaan, mutta kuin että vaatimukset täyttyvät varmaan yli odotusten:))

Vierailija
15/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih! Miks mun pitää asuu niin kaukana!

Vierailija
16/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli fyysisesti lämmin olo tätä lukiessa!

Kuulostaa hiton hyvältä. Lapsia haluava, tuon ikäinen mies, joka ei ole kakkoskierroksella, saa mut erityisesti ilahtumaan. Samassa tilanteessa olevana, vuotta vanhempana naisena, kun tuo lapsiasia on mielessä aika "akuuttina" :).

Mä matkustelisin mielelläni paljon enemmän, mutta en tykkää reissata yksin. Olutta en juo, mutta muuten oon kai aika tavallinen ;).

Aikas ihana ystävä tolla miehellä, jos oot tosissasi tän jutun kanssa. Ja saat ystäväsi kuulostamaan aika helmeltä.

ps. Pidän kaljuista :)

Vierailija
17/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-3-

Vierailija
18/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiin muutosta en osaa sanoa. Ei se välttämättä mahdotonta ole.

Luulen myös, että yh-äiditkin ovat kiinnostava vaihtoehto, kunhan ovat valmiita tekemään lisää lapsia hänen kanssaan.

Ja kyllä, olen tän asian kanssa ihan tosissani. Tää ihminen todella ansaitsis onnen.

Ja ihan varmasti hänessäkin on kaikenlaisia huonoja puolia, mutta on todella sääli ja aikamoinen ihmekin, että on vielä sinkku. On myös karujen kokemusten myötä tullut tietyllä tapaa varovaiseksi.

Vierailija
19/38 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivuikohan tää homma tohon huonojen puolien listaan?

Vai onko "mysteerimies" saanut postia ap?

Vierailija
20/38 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten siedä kännisiä tai tupakoivia. Huonot käytöstavat ja ilkeys karkoittaa minut heti.

Pettäminen, epäluotettavuus ja salailu on pahinta mitä toiselle voi tehdä. toisaalta tulee kuitenkin jättää suhteessa omaa tilaa, joten mustasukkaisuus ei ole hyve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan