Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keväällä/kesällä2006 lasketut ajat

29.12.2005 |

niin ihan mielen kiinnosta kyselen muita odottajia samoilla viikoilla olevia,mulla la 6,5,2005 paikkana kys,itse asustellaan leppävirralla.masu kasvanut kovasti ,väsymys vaivaa välillä kovastikkin,töissä vielä jos ens viikon jaksais ja sitten vois pyytää lepolomaa,supisteluja välillä mutta ei pahemmin mites muut?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne viestin loppuun kun kirjoitin et mulla on rv24 27.2. oli väärin, mun piti laittaa päivämääräksi 27.1. Mut eihän sormet ja aivot väsyneenä toimi yhdessä.

En ole nytkään sen pirteämpi, joten taidan mennä nukkumaan.

Vierailija
62/64 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massu on jo yhtä iso kuin esikoista synnyttämään menossa, viikkoja nyt 28+3, ja kohdunsuu pehmeä mutta kiinni.

Viimeksi ultra kun viikkoja oli tasan 28 ja vauvojen painot näytti tältä:

Eli A: 1,06kg

B: 1,08kg

eli tasaiseen tahtiin kasvavat, mutta meillä onkin molemmilla kaikki omia, eli pussit ja istukat sun muut...Että sen vuoksi myös painoerot on pienet.

A on raivotarjonnassa, B perätilassa ja synnyttämään kuulemma mennään.

Seuraava ultra on ens kuun puolivälissä, sitten taas tietää lisää. Ja poikia pitäis olla, näin sanoi alkukuusta kätilö ja nyt itse lääkäri. :D Ennestään meillä on esikoinen 2v8kk poika.

Nyt nukkumaan!

ps. Jos kiinnostaa listailu niin jättäkää jäsenhakemusta:

http://groups.msn.com/Tuplamammat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne laskettu 8.4.2006.

Muita monikoiden yksinhuoltajia kenties paikalla?

:)

Vierailija
64/64 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, kaikille!

Odotamme esikoisia. Kaksosten la 3.7 2006. Eli nyt viikkoja on kasassa 19+risat. Kokoa alkaa olla jo kiitettävästi, kilojakin tullut reilut 10=))

Vaivoja ei suuremmin ole ollut, väsyttää ja supistelee. Alkuraskaudesta voin erinomaisesti, mutta nyt alkaa meno hiipua ja voimille ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä