=====SYYSKEIJUJEN loppuviikko=====
tein uuden pinon, toi alko jo olee niin päätä huimaava että annetaan sen vajota menneisyyteen!!!=)
Kommentit (67)
no ei nyt sentää... epalta meinasin kysyä, että mistä kuppeja saa, mutta olitkin jo laittanut tuon :)
ja pahoittelut tädin saapumisesta (joka tuli sittenkin...).
Olen jotenkin levoton enkä saa unta. Pitää siis aina tulla tähän koneelle katsomaan jos olisi jotain hyvää luettavaa. Pitäisiköhän mun oikeasti odottaa kuitenkin ensi viikkoon seuraavaa testausta? Vaikka tiistaille? Kuinkahan siinä onnistun. On tämä odotuksen odottaminen piinaavaa. Esikoista " tehdessä" emme olleet näin tosissamme, ja puoli vuotta siinä menikin. Pupuiltiin milloin huvitti, ja monta kertaa tuli varmaan ihan vaan " huti" eli ovis livahti meiltä. Sitten päätin että MINÄHÄN OLEN RASKAANA ja silittelin masua, pitelin alavatsaani yleisillä paikoilla jne. Ja siitä kierrosta plussasin sitten. Nyt olen yrittänyt tehdä samoin, mutta se tuntuu vähän teennäiseltä... Olen myös syönyt kalaöljykapseleita, ne kun saattavat myös parantaa alkion kiinnittymismahdollisuuksia. Mitään haittaa niistä ei ainakaan ole.
plussaa tietysti kovasti toivon, mutta koska olen lähes tulkoon varma, ettei sellaista vielä ole tulossa niin voisi koittaa tuota kuukuppia... Täytyy laittaa tilaus matkaan!
Toivottavasti muille tulee plussia ihan ropisemalla. Joku oli testannut aikaisin, mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon, voihan se vielä plussaksi muuttua (anteeksi, olen ihan onneton noissa nimien muistamisessa).
Pitelen peukkuja kaikille syyskeijuille!
Nyt olen aivan varma että täti ilmestyy joskus,on kova valkovuoto ja olin äsken suruissani että nyt ne alkaa vaikka pitäs alkaa ens viikon alusta,on vähä kipuilua ja maha sekasi,minä jännitän aivan valtavasti kuis käy.
Ja luulen että huonosti käy :(
Puhuin uudenvuoden juomista mitä ostais,mies sanoi että enhän minä voi ottaa mitään kun olen raskaana...minä tuumasin niin jos olen,meinaa kyllä silti vähä juhlia.
Samoissa tunnelmissa mennään, valkovuoto on hurjasti lisääntynyt, joten tädin vierailu on enemmän kuin todennäköinen, toisaalta olen täältä lukenut että voi olla myös merkki alkaneesta raskaudesta =). Mitäpä sitä ei tekisi toivon ylläpitämiseksi. Minä ajattelin testata huomen aamulla kp tuolloin 28/29-32 jos tilaamani testit tänään postissa tulevat. Elleivät tule niin sitten odottelen ensi viikon loppupuolta kunnes tädin pitäisi ilmaantua.
Että voi olla tylsää tämä odottelu! Ajattelin kyllä pitää pienen palstailutauon jos ja kun se täti sieltä jälleen kerran tulee!
Eilen illalla juuri mietin kun en saanut unta, että kun ensimmäistä yritettiin niin ei ollut tietoakaan tällaisesta palstasta, samoin kakkosta yrittäessa kolmosesta jo tiesin palstan olemassaolon, mutta vasta odotusaikana oikeastaan kävin lukemassa ja nyt olen täysin koukussa =). Heti aamulla pitää käydä katsomassa kuulumiset. Toisaalta on ihana kun tällainen palsta on, voi rauhassa surra ja miettiä testaamisia ja oireita. Miehelle kun en juuri kierrosta puhu, vasta kuukautisten aikaan se tietää missä mennään. Olen ajatellut, ettei sen tarvi stressata tällä asialla. Ja sille kun on aina kova pala kun täti kurvaa paikalle, etenkin jos on tullut vähänkään myöhässä...
Pidän peukkuja ja erityisesti sinulle Visakoivu, jos vaikka yhdessä siirrytään tuonne odotuspuolelle, sitten myöhemmin jos ei tässä kierrossa.
Meillä ei ole ollut netti kun oisko kolme kuukautta ja täysin koukussa,me asutaan syrjässä ja tämä on kiva konsti olla ihmisiin yhteydessä ja vaihtaa ajatuksia.Oireista vaan,iski yhtä äkkiä kamalan heikko olo,oksettava ja huimaava,minä häivyn kuvioista viikonlopuksi joten TSEMPPIÄ kaikille.
Ja haavekuva:::::::)++++++
Täälläkin eräs palstafriikki =)... Mietin myös tuota, kun noiden kahden edellisen raskauden aikana ei tullut oikein ollenkaan palstailtua, joskus kirjoittelin tuonne chatin puolelle, muttei muuten ja nyt olen myös ihan koukussa ;)! Toisaalta ihan hyvä, että tammikuussa alkaa opinnot, varsinkin jos ei tule tärppiä, niin ei ehdi täällä silleen roikkua... Siis siinä myös samaa mieltä, että pieni tauko ei ole pahitteeksi :)! Muuten kyllä ei innosta yhtään tuo aikaisten aamujen alkaminen...
Oma napa; kp 22/31-33. Ei mitään ihmeempiä tuntemuksia, mitä nyt mahassa vähän nipsii ja ilmaa tuntuu välillä kiertävän. Että saapa nähdä!
Tällaisia tänne! Mukavaa talvipäivän jatkoa, me lähdetään katselemaan tontteja... ;)
-himputtaja-
Mulla on myös valkovuoto lisääntynyt. Viime raskaudessa jouduin vaihtamaan pikkuhousunsuojia monta kertaa päivässä, sitä tuli niin paljon :/ Ja vähän on etova olo. Ihmettelen myös, että alkuviikon oksutautini ei tarttunut muihin perheenjäseniin. Itämisaika oli mulla tasan 2vrk (sain sen jouluaattona sukulaisilta).
Mun mies päästi hauskan sammakon suustaan tänä aamuna. Se luki lehdestä, että uutena vuotena sää lämpiää nollan yläpuolelle. Sitten se kurkisti lämpömittaria, joka näytti -5 sillä hetkellä. Mies tähyili ulos, hymyili ja sanoi, että huomenna mekin saamme plussaa... En voinut pidättää naurua, ja hetken aikaa miehelläkin kesti tajuta mitä oli sanonut =D Eli pakko mun on testata huomenna :P
Eli onko muita uutena vuotena testaavia? varsinaisesti mun ei ehkä kannattaisi vielä testata kun tätikin saattaisi tulla vasta ensi viikolla. Mutta pakko se kai on, tuon mieheni letkautuksen jälkeen!
JOS, hyvin suuri JOS, mulla ei menkat ala tänään, niis testaan huomenna, ihan sen takia että tiedän voinko ottaa kuohuvaa juomaa hyvällä omalla tunnolla! ;)
Pitkä päivä on edessä, monen monta tuntia aikaa tädin tulla visiitille... *huokaa*
kp 34/28-34, eli todellakin piinailuksi taitaa täälläkin mennä. Koko ajan vaan odotan, koska tuntuu se ensimmäinen lorahdus.
Eihän sitä nyt paljon muutenkaan näin perheellisenä oteta, mutta sen verran varmaan kuitenkin että vähennän jos plussa jostain kumman syystä siihen tikkuun paukahtaisi.
Hauska tuo miehen letkautus.
Mullakin oli eilen illalla erittäin huono olo ja kahvi maistui aivan kamalalta ja mies totesi katsellessaan mun valkoista naamaa, että taidat olla paksuna... Minä luulen kyllä, että se on mahatautia...
Pidän peukut pystyssä teidän puolestanne :) Ja muidenkin, jotka aikovat lähiaikoina testata!
Ja toivottavasti vauvarikkaampaa uutta vuotta, ainakin meille! Tein tänään puhtaan negan, ei siis edes roskishaamua. Kp 36/31-33, joten taitaa siis valeraskaus olla päällä kun ei tuntemuksia tädin tuloon ole vieläkään..Päinvastoin ehkä enemmänkin näitä valeoireita, yökkäilyä, rinnoissa omituista tunnetta yms. siis kaikki ilmeisesti vahvasti kuviteltuja ;) Joten jään tätiä odottelemaan ja siirrynpä sitten varmaankin noihin lokamasuihin.. Kai se mielikin tästä piristyy viimeistään huomisiltaan mennessä :)
Paljon onnea kaikille plussanneille ja paljon ++++ testaajille!
että vanhan vuoden loppumisen kunniaksi saadaan kaikki kirkkaat plussat!!!!!
ISOT PEUKUTUSET uudenvuoden korvilla testaaville: Haavekuva, Mii, Tari, Silvain, Eppa..ainaskin nämä nikit jäi mieleen =)
Sannuli, Pikkuesteri, Miinastiina: Toivo elää niin kauan, kun TÄTI pysyy poissa!!! bd bd
Pikkuesteri: Tuo pieni vuoto on voinut ihan hyvin olla normia alkuraskauden vuotoa, tsempit!!!!!
Mulla esikkoa odottaessa valkovuoto oli heti alusta alkaen tosi runsasta. Jouduin käyttämään pikkuhousunsuojaa ja koko ajan oli tunne, että täti lorahtaa pöksyyn. Eli siis voi olla pikemminkin raskauden merkki, kuin tädin!
Voisin pikkuhiljaa hipsiä tuonne lokamasuihin, mutten vielä viitsi, kun ei ole menkat alkaneet. Koko ajan menkkamainen olo ja niinkun aiemmin jo mainitsin, täti porhaltaa paikalle viimeistään ylihuomenna. Nyt on kp 30/30-32.
JÄNNÄÄN IHAN SIKANA VUODENVAIHTEEN TESTAILIJOITA!!! Toivotaan, että pikkuhiljaa alkaisi juna täyttyä keijuista ja salamatkustajista =)
-frodo-
Olen varmaan raskaana, kun en osaa kirjoittaa heh ;D
miksi tässä ketjussa on vain 38 viestiä kun etusivulla lukee että 41? Onko täällä piiloviestejä? SALAMATKUSTAJIA? ;)
Ei mulla saisi olla noita testejä kotona lainkaan, koska vaikka järki sanoo, ettei ennen oletettua tädin tulopäivää pidä testata niin kädet ei tottele... Eli tänään tuli postissa mammaksin lähetys, 3 testiä... Arvaatte varmaan mitä menin tekemään??? Testin tietysti, tuloksena nega. Kp on tänään siis 27/29-32, mutta jos ovis on ollut ajallaan niin nythän jo pitäisi näkyä??? Mun mielestä ovis oli tuossa 18-19.12. jos nyt oikein muistan. Jos tuota testiä oikein tihrustaa niin ehkä siinä joku viivan paikka näkyy... Olen kulkenut nyt ympäri kämppää tikku kädessä ja jos jonkinlaisessa valossa sitä tihrustellut...
Uskomatonta, miten ihminen näin sekoaa! Tiedän, ei tarvi kenenkään kertoa, että tein testin liian aikaisin =). Mutta tein sen onneksi keskellä päivää, virtsa oli rakossa noin ehkä tunnin, eli kaikki plussan varmistamisen merkit on toteutettu =)))).
Äsken oli 44 viestiä joista 40 luettavissa:o Ketjussa näytti olevan viisi sivua, mutta vain neljä avautuu:o:o Viestit on " poistettu tai siirretty" viidenneltä sivulta. Vai onko täällä mennyt kirjoittelu niin villiksi, että pitää välillä jonkun poistaa pahimmat?! ;-)
Mulla ei ole mitään villiä kerrottavaa, en testaa ennen uutta vuotta vaan odotan kiltisti ensi viikolle. Ensi viikon torstaina vasta pitäis alkaa menkat enkä aio testata ennen sitä. Joulun aikana mua vaivanneet " raskausoireet" ovat kaikki kadonneet, olo on harvinaisen normaali kun ei mihinkään päähän satu:p Mieli on yllättävän rauhallinen, jotenkin olen jo valmistautunut että likavauvoihin;) siirryn viikon päästä:/ Ihme olisi jos ekasta kierrosta meikäläisellä tärppäisi.
Kovasti paljon +++:aa kaikille lähipäivinä testaileville! Ja muillekin tietty:)
-Lillis-
muistakin paikoista kyllä saa, lista on sivulla http://kuukuppikunta.net/index.php