=====SYYSKEIJUJEN loppuviikko=====
tein uuden pinon, toi alko jo olee niin päätä huimaava että annetaan sen vajota menneisyyteen!!!=)
Kommentit (67)
Eli moi kaikki vanhat tutut ja tuntemattomat! *vilkutus*
Mukaan nippuun pomppii hän! (jonka ei mukamas enää pitäny ees haikailla..)
Mutta tilanteet kun muuttuu niin mielikin muuttuu ja synkinkin masennus joskus helpottaa!
Mulla on niin onnenkantamoista tää kierto, että ihme on jos tässä tärppää, mutta sehän ei estä suinkaan toivomasta! Siksi kesti hieman ennenkun sain aikaseks niputtautua, täällä kun ollaan näemmä ihan hurrjan aktiivisia, huih! =D Ei kun oikeesti kiva juttu!
Alotan leppoisasti omalla napasella!
Viime kierrossa oli ovis kp 20/34, mutta oireet alko jo kp9 jolloin olin ihan varma, että ovis on pian.
Onkohan kellään muulla tälläsiä superoviksia?
Ihmettelen vaan siks, kun tänään on kp 8/34 ja ovislimalta ja oireilta alkaa vaikuttaa.. On muuten oikeesti tuskastuttavaa ihmettelyä, kun kestää ja kestää. Tällä kierrolla en kyllä rupea tikuttelemaan vielä tässä vaiheessa, en varmasti ala. (nimimerkillä muutama euro tikkuihin on tipahtanut..)
Mulla on nyt sitten kilpparin liikatoiminta päällä joka on ilmeisen tehokkaasti huolehtinut ehkäisystä tämän syksyn ajan, mutta nyt kun sain alotettua lääkkeet niin virittelen taas toivoa. En sillä kiusaa sen enempää, vanhat tutut jo mun masennustarinan tietääkin.
Ukko mokoma vaan tulee töistä vasta 10. päivä ja jos ovis on samoin kuin viimeks eli kp20 joka ois 11. päivä niin kerittäs vielä hyvin pupuilemaan, mutta kuten jo alussa sanoin niin melkosta arpapeliä tämä kierto tulee olemaan.
Hyvällä tuurilla saan ukon uudeks vuodeks käymään kotona ja aion hyödyntää kyllä tilaisuuden, koska eihän sitä koskaan tiedä vaikka ovis ois oikeesti joskus ajoissa.
Viestiä vaan tässä oottelen, että tule akka hakemaan satamasta! =)
No huh kun taas romaanin pukkasin heti alkuun..Mutta nyt alan tutustua teihin muihin, kun ensin sain kiusattua teitä omlla höpinöillä!
Haavekuva: Meitä on sit kaksi jolla ei pitäisi olla testiä kotona..Mä kanssa menin testaamaan ja kp 26/28-30 ja myöskin olin erottavinani viivan paikan acon 10.Rupesi ihan naurattamaan kun ajattelin sinun tekevän samallalailla kun itsekkin,tikkua kääntelemässä joka valon alla heh.Onneksi kukaan ei nähnyt....
No ensi kerran testailen vasta sunnuntaina tai maanantaina niin jos ei menkat ala ensin.Nyt tuntunut koko päivän ihan kuin jotain lorahtelis housuihin ja masua nippaa samalla.Nyt ruvennut myös rinnat kipeytymään. No katsotaan kuis käy.Luulen että minulla oli ovis oletettua myöhemmin jolloin pongasin vahvat limat kipujen kanssa olisko ollut kp 18-19 silloin.Eli kantsii varmaan sinne maanantaille odotella.Paljon plussa onnea kaikille.Jos en huomenna kerkeä koneelle niin hyvää uutta vuotta kaikille tasapuolisesti,kerron kuulumisia seuraavan kerran maanantaina.
Joo, joku taitaa sensuroida näitä juttuja, kun 48 viestiä pitäis ainaki mun koneen mukaan jo olla... ?? Eipäs siis yritetäkään testailla siellä liian innokkaasti ;))
Piti vaan tulla toivotteleen OIKEIN IHANAA UUTTA VUOTTA ja niitä plussatuulia toivois puhaltelevan tässäkin porukassa ensi vuonna hiukan paremmin! Mä menen urheilemaan illaksi ja huomenna reissuun, joten palailen asiaan ensi vuoden puolella :O)!
-himppu-
mutta eipä ole. Oon silti huomannut saman ennenkin.
Onpas hankala kirjoittaa kun teloin eilen käteni. Saunassa otin kiinni oven kahvasta, käsi lipsahti ja kynsi katkesi niin perkeleen syvältä ja kipeesti että! Sit lisäks kotona löin toisen käteni lasipöydän kulmaan, ja tais osua johonkin hermoon kun vihloo vähän joka puolelta.
Minäkin liityn Uuden Vuoden Testaajiin! Nyt kp 18, liian aikastahan tää on kaikin puolin mutta huvikseni testaan. Joopa joo huvikseni, ajattelin vetää kunnon viinakännit pitkästä aikaa huomenna kun on tullut viime aikoina lipiteltyä siideriä, ja sitten Tipaton Tammikuu. Sellasta en ookkaan ikinä vielä pitänyt. Ei tarvi sitten ens kuussa joka viikonloppu testailla. Veikkaan meinaan että mun kierto kuitenkin venyy taas. Viimeks meni siihen että testasin pari kertaa viikossa vähintään, kun ajattelin että josko NYT jo näkyis jotain.
Nyt oli kyllä jollain täällä sellasia oireita että oon varma että muutama plussa tulee ainakin huomenna! Ja ens viikolla lisää =)
Nyt tarvii lähteä Alkoon päin hipsimään. Jos ostais oikein paljon viinaa niin sitten harmittais kun tulis huomenna plussa eikä vois juoda niitä! Joopa joo...
Nythän se täti tuli kylään, vähän niinkuin ounastelinkin tapahtuvaksi.. Vähin äänin siirryn lokakuisten puolelle ja toivotan teille jääville oikein paljon plussasäteitä!
Heippa,
olivia-s
kävin huvikseni lukemassa tuolla Tupakointi & Raskaus -puolella, ja siellä oli taas niin idioottimaisia tekstejä ihan vaan provosoidakseen kirjoteltu. Ite poltan nyt, mutta todellakin lopetan sitten kun plussaan, ei tiedä jos joskus sorrun yhden polttamaan, muttei ole tarkoituksena. Ottaa vaan niin aivoon kun ihmisten on pakko valittaa joka asiasta koko ajan! Lueskelen aika usein lehdestäkin mielipidekirjotuksia, ja sehän nyt on selvää että erilaisia mielipiteitä on niin monta kuin ihmisiäkin, eikä niistä päästä koskaan yksimielisyyteen.
Sitten oon kuullut juttuja siitä, mitä kaikkea raskaana oleville tuntemattomat tulee huomauttelemaan... Tupakoinnista, terassilla käymisestä (vaikka ei olis alkoholia lähimaillakaan), kahvinjuonnista. Kyllä täältä pesee sitten ainakin takaisin jos joku kehtaa tulla jotain huomauttelemaan kun/jos joskus olen raskaana!!
...Tuli taas vähän tulistuttua.. Meenpäs tästä hetkeksi rauhottumaan muualle, ettei tarvi käydä lukemassa kaiken maailman tekstejä kun nää vauvakuume-puolen jutut tuli luettua =)
Missäs kaikki testaajat luuraavat? Täällä saatiin puhdasta negaa ja kp 25/28. Alkaa pian toivo mennä, kun testin ohjeissa sanottiin että raskaus näkyisi jo 7-11 pv ovulaatiosta. No, siitä on 10-12 pv. Testit on loppu, eli täytyy tilata alkuviikosta lisää. Testailen sitten keskiviikkona jos tätiä ei silloin kuulu. LH-piikistä on silloin 16 vrk.
Vauvaisaa Uutta Vuotta kaikille!
Eppa
Täällä kp 8/28 ja pupuilut on aloitettu. persona monitorin mukaan mulla tulee taas ovis normaalia aikaisemmin eli punaisia päiviä mennään. Jos nyt ei onnistu niin me ollaa yritetty 8kk tätä kolmatta eli yhtä kauan kuin pikku kakkosta ennen. Mun hedelmällisintä aikaa on ollu juuri tammi/helmikuu. Näinä kuukausina on tärpänny kaksi lasta. Tottakai odotukset on kauheen korkella.
Kp 19 ja testasin Acon 25:lla aamulla. 8 minuutissa näkyi viivanpaikka/haamu. En hirveesti innostunut siitä kun oon ennenkin kuvitellut haamuja, ja kaikissa muissa (monta!) edellisissäkin samanlaisissa testeissä näkyy viivanpaikka. Vertailin niitä sitten ja haluaa kai niin kovin uskoa että tämä olis nyt vihdoin haamu, niin se uusi näyttää pikkusen paksummalta " varjolta" , kun niissä vanhoissa näkyy ohut viiva. No ei kuitenkaan niin selkeetä eroa ollut, että luultavasti juon kuitenkin tänään..
eli tänään iihan VIRALLISESTI myöhässä!!!
koska mua neuvottiin et eilen ei viel sillee ollu myöhäs ku jos menkat ois alannu ni ois vaihtunu kp 1 eli ei ois kierto pitkittynyt..
mutta ei siis oireita...:)
siistii:):):):):):)
vaikka negasinkin tossa maanantaina, kp 29 niin jotenkin tuo toivo on noussut....toivottavasti ei turhaa:)
aamuisin en ole mitannut mitään lämpöjä muta piruuttani mittasin täs parin iltaa, toisen 37.5 ja toisena 37 ja hiuka pääl...
Eli tänään kp 28/29-32, ja negaa näytti mammaksin testi, en tiedä miten herkkiä sitten ovat, mutta eiköhän se ole uskottava, ettei tule meille vauvaa syyskuussa =(. Vuosi alkaa olla yritystä täynnä ja toivo alkaa kyllä hiipua.
Joku oli testannut acon10.llä haamun, tsemppiä, pidän peukkuja pystyssä että vahvistuu ensi viikolla.
Kaikille muille plussaonnea ja oikein myötätuulisia pupuilupäiviä!
kaikki jotak olette saaneet negan mutta ei menkkoja...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=690&post…
Tänään kun aika monen piti käsittääkseni testailla. Harmi, ettei ainakaan vielä ole yhtään plussaa ilmaantunut keijukais-joukkoomme:(
No, onhan tässä vielä aikaa tämänkin vuoden puolella ja ehkä ensi viikolla alkaa suoranainen plussa-aalto+++++++++++++++++++++
[b]VAUVAISAA VUOTTA 2006 KAIKILLE=)=)=)[/b]
-Lillis-
Jeanel: Kyllä toi sun haamus silti lupaavalta näyttää kun ei ihan selvää negaakaan tullut! Sun kp on kuitenkin vielä niin pieni, joten toivoa mielestäni kyllä on. Mulla on myös nyt kp 19, en aio testata (ei olisi aconejakaan), mutta aion myös muutaman siiderin nappaista illanvietossa.
Sammuli: Sun lämmöt vaikuttaa oikein hyvältä!!!!! Eli peukutuksia sinnepäin, koskas aiot taas testata?
Nyt kauppaan!
Sannulille kiitos lohduttavasta linkistä :) Nyt menossa kp 37/31-33 eikä tätiä tunnu sitten millään saapuvan tänne, jos tulee sitten rakettien kera vaikka..toisaalta ton linkin viestit sai mut ajattelemaan tuota alkoholin käyttöä tänään, mutta eiks sen kuitenkin pitäis olla vaaratonta JOS olisin raskaana? Siis eilen tein negan testin.. Odottelen kuitenkin tätiä ainakin viikon ennenkuin erehdyn testaamaan tai sitten meen ens viikolla jo gynen vast.otolle ottamaan selvää mihin se täti on hukannut meidän osoitteen..
Ratkiriemukasta vuodenvaihdetta sekä onnellista ja vauvarikasta vuotta 2006! Ja paljon plussia kaikille piinailijoille ja testaaville!!
Tokihan olisi hyvä jos voisi pidättäytyä alkoholista (ja siihen liittyvästä tupakoinnista, tunnustan) kokonaan näin piinaillessa, mutta se vaan on mun mielestä hätävarjelun liioittelua...Yritän elää
mahdollisimman
normaalia elämää plussaan saakka ja siihen kuuluu ajoittain juhlimistakin. JOS olisi niin hyvin käynyt, että ensi viikolla menkat ei alkaisikaan, niin tässä vaiheessa vedetyt pikku -tai vaikka pers- kännit ei kyllä vielä aiheuta mitään vahinkoa alkiolle. Veikkaan, että yllättävän moni täysin terveenä syntynyt lapsi on tämän kokenut, luontoäiti suojelee omiaan niin että ennen kuin tuleva äiti tietää olevansa raskaana, ei voi pahemmin ainakaan viinalla vauvaa vahingoittaa. Joo, mä oon aika vapaamielinen tämän asian suhteen, muta korostan nyt että tarkoitan nimenomaan aikaa [u]ennen[/u] kuukautisten oletettua alkamista. Sitten kun tietää olevansa raskaana, asia on ihan eri.
-L-
milloin uskallan testiä taas..pelottaa niin vietävästi se negatiivinen tulos:(
odottelen tässä viikon verran ainakin, yritän siis ainakin..
kun tosiaan nega on tullut kp 29 ja kp 32 aamuina...
kyllä se vauva siellä odottelee testin tekoa jos mukana on:):):)
ihanaa uuttavuotta kaikille minulta ja palaillaan vuonna 2006 asiaan:):):)
kertomaan että taas ihan piruuttani mittasin lämmön ja kipuaa väkisinkin yli 37 vaikka ei ole edes sellainen kuumeine olo.....hmm..
äsken rakasteltiin ja kyllä ne nyt alkaa jos alaa, ylensä se saa minulla alkamaan jos alkaakseen..hope not! :)
mutta kertoillaan ensi vuonna kuulumisia siis:):):):):)
Enhän mää pystynyt olemaan coolina vaan tein äsken testin. Ja arvaatteko? Se näytti kahta viivaa!!! Ihanaa,meille tulee syksyllä VAUVA! en pysty nyt keskittyyn enempää,mukavaa vuodenvaihdetta kaikille ja HYVÄÄ,PLUSSARIKASTA UUTTA VUOTTA!!!!
Joo Lillis,ne varmaan pitää meidän juttuja jo niin sekoina,et kattoo paremmaks sensuroida välillä ;))
Huomenna alkaa sit plussia sadella,jännää!!! Ite testaan vasta sunnuntaina,sit olis 41/35-40. Pakkohan siinä on jotain näkyä,jos on tärppi käynyt ja jonsei näy,niin sit on vaan hormoonit ihan sekasin :/
Mutta maha on ihan sekasin pelkästä jännäyksestä.
Kohta tulee vieraita,joten pakko lopettaa...ettei vaan jää kii ;)