Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

=====SYYSKEIJUJEN loppuviikko=====

29.12.2005 |

tein uuden pinon, toi alko jo olee niin päätä huimaava että annetaan sen vajota menneisyyteen!!!=)

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko oli tulla onnittelemaan... pikkuiselle tarrasukkia matkaan <3<3

Kaikille keijuille hyvää uutta vuotta!!!!!!!!!!!!11

Vierailija
62/67 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille! Perästä tullaan ja lujaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Onnea!!! Mikä sulla oli muuten kp?

Toivottavasti liityn plussanneiden seuraan ensi viikolla, vaikka tänään nega tulikin. Tilaan testejä ti tai ke ja testaan sitten kun testit tulee ellei täti ehdi ensin.

Vierailija
64/67 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla kuulumisianne lukemaan ja Höntällä olikin ihana uutinen täällä. paljon paljon onnea ja tarrasukkia pikkuiselle!!!! Ja tervetuloa odotus puolelle.

Monen syyskeijun on kurajaakin kurjempi täti päässyt yllättämään. Nyt saa täti kyllä luvan jättää syyskeijut rauhaan.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLA!!!

PALJON PALJON +++++++++++++++++ SÄTEITÄ!!!!

Öttis

Vierailija
65/67 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä olit tarpeeksi Cool tähän asti ja se kannatti! ;))

Kp 19 Selkä särkee, on kylmä ja nännit kutiaa. Mutta ei vissiin oo mikään oire toi kutiaminen, eikös ne rinnat ala oikeen kunnolla särkemään. Ja lisäks olin (seisoma)töissä taas tänään niin siitähän toi selkäkin kipeeks tuli.

Juupeli, minä lähden suihkuun ja valmistautumaan vieraiden vastaanottoon ;)

Vierailija
66/67 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOoonea hönttä!!!

Perästä kuuluu...:-)

Vierailija
67/67 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksikseni olen koneen ääressä. Tyttö nukkuu, isukki on juhlistamassa uutta vuotta tässä lähistöllä. Ihanaa, kun on rauhallista. Mieleni ei tekisi pätkääkään juhlia muulla tavoin uutta vuotta, tämä on luksusta =)

Hönttä: Lämmin onnenrutistus plussasta ja tukku vauvaliimaa matkalle =) Ihana uutinen!!!

Jeanel: Eiköhän tuo haamu plussaa ole!!! Varovaiset onnittelut myös sinulle =) Nämä plussauutiset saa mielen ihan herkäksi =) Rintojen kutiaminen oli mulla ainakin raskausoire, kasvamisen lisäksi!

Haavekuva, Tari, Eppa: Tsempit!! Kiertopäivien mukaan plussa on vielä aivan mahdollinen, älkää lannistuko!!!!! Mä tein tyttöä odottaessani testin, kun menkat olisi pitänyt alkaa. Nega tulla tupsahti. Positiivinen tulos tuli vasta kp40, jolloin menkat oli n.viikon myöhässä! Mulla oli hedelmöityminen tapahtunut oletettua myöhemmin, minkä takia myös la siirtyi ultran mukaan myöhemmäksi.

Miinastiina, Sannuli: Ei tätiä, kaikki mahdollista!! Tsempppiä!

Pikkuesteri: En osaa tuosta testistä ja viivanpaikasta sanoa.. mutta toivon niin sun puolestasi, että tuo tarkoittaisi plussaa =D

Nyt eletään kp 31/30-32. Tätiä ei näy, saapuu ens yönä/huomenna..näin uuden vuoden kunniaksi. Oireita ei o ja kuten olen sanonut, sekstailun kannalta raskaus olisi tuskin mahdollinen.

GALLUPPI: Millaisia oireita sinulla on ollut raskauden aikana ja missä vaiheessa kiertoa mahd. oireet ovat alkaneet? Ovatko oireet olleet poikkeavia eri raskauksissa?

Itselläni tätä esikoista odottaessa oli mieletön paineen tunne alapäässä, pissahädän tunne--mitään ei tullut, tissit turposivat/kutisivat, finnejä tuli, valkovuoto oli runsasta, väsytti, oli etovaa oloa. Nämä siis silloin, kun tädin olisi pitänyt tulla. N. rv.8 alkoi kova pahoinvointi, ilman oksenteluja. Eli oireita kyllä riitti... Aina elättelee salaa toiveita, että josko tämä olisikin sitten oireeton raskaus ;) (toiveajattelua).

Vielä kerran onnea plussanneille ja myötätuntohali tädin saartamille, toivottelee frodo =)