Tietylla tavalla ihailen teiniaiteja.. Moni heista pysynyt tyylilleen uskollisena eivatka retkahtaneet " perusmammamaisuuten" ...
Kommentit (6)
kuulukin näyttää teiniltä eikä kolmekymppiseltä marimekkomammalta?
Ja teinimäinen pukeutuminen ei tee teiniäidistä huonoa äitiä.
Itse olen tyyliltäni goth/rock/metal, enkä tosiaan antanut äitiyden muuttaa tyyliäni. Jopa minun oma äitini sanoi että " voisit nyt pukeutua aikuismaisemmin kun kerran olet äitikin..." . Hah! Unikot saavat jäädä minun osaltani kauppaan. Pukeudun miten lystään, muodista ja marimekosta piittaamatta.
Siis mä ainakin heitin heti lapsen synnyttä kaikki vanhat vaatteet roskikseen ja aloin pukeutua kukkamekkoon ja sidoin huivin päähän.
Vierailija:
Itse olen tyyliltäni goth/rock/metal, enkä tosiaan antanut äitiyden muuttaa tyyliäni. Jopa minun oma äitini sanoi että " voisit nyt pukeutua aikuismaisemmin kun kerran olet äitikin..." . Hah! Unikot saavat jäädä minun osaltani kauppaan. Pukeudun miten lystään, muodista ja marimekosta piittaamatta.
sitä niin, että kolmekymppisenä on penskoja puolen tusinaa viidelle eri miehelle ja takana kaksi avoeroa ja pari avioeroakin.
hyvässä kunnossa melko pian synnytyksen jälkeen... Kun taas vanhemmat ja ilmeisesti jo " miehensä saaneet" antavat itsensä lössähtää....