Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietylla tavalla ihailen teiniaiteja.. Moni heista pysynyt tyylilleen uskollisena eivatka retkahtaneet " perusmammamaisuuten" ...

Vierailija
28.12.2005 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvässä kunnossa melko pian synnytyksen jälkeen... Kun taas vanhemmat ja ilmeisesti jo " miehensä saaneet" antavat itsensä lössähtää....

Vierailija
2/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulukin näyttää teiniltä eikä kolmekymppiseltä marimekkomammalta?

Ja teinimäinen pukeutuminen ei tee teiniäidistä huonoa äitiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyyliltäni goth/rock/metal, enkä tosiaan antanut äitiyden muuttaa tyyliäni. Jopa minun oma äitini sanoi että " voisit nyt pukeutua aikuismaisemmin kun kerran olet äitikin..." . Hah! Unikot saavat jäädä minun osaltani kauppaan. Pukeudun miten lystään, muodista ja marimekosta piittaamatta.

Vierailija
4/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä ainakin heitin heti lapsen synnyttä kaikki vanhat vaatteet roskikseen ja aloin pukeutua kukkamekkoon ja sidoin huivin päähän.

Vierailija
5/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen tyyliltäni goth/rock/metal, enkä tosiaan antanut äitiyden muuttaa tyyliäni. Jopa minun oma äitini sanoi että " voisit nyt pukeutua aikuismaisemmin kun kerran olet äitikin..." . Hah! Unikot saavat jäädä minun osaltani kauppaan. Pukeudun miten lystään, muodista ja marimekosta piittaamatta.

Vierailija
6/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä niin, että kolmekymppisenä on penskoja puolen tusinaa viidelle eri miehelle ja takana kaksi avoeroa ja pari avioeroakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi