Yrityksiä, joiden palveluun tms. olet ollut pettynyt.
Kommentit (97)
Yksi hoitaja tuli krapulassa, toinen teki täysoharit.
Hairstore, urkkivat kännykkänumeroni ja lähettivät mainoksia
Elisa, se on just siellä jossakin, on roikuttu puhelinjonossa tunteroinen jos toinenkin
Kaikki siivousfirmat paitsi yksi helmi, fuskaavat minkä ehtivät ja sovittua aiemmin pois
Skaala, todella sitkeetä reklamaation käsittelyä
Isku, sama homma
vika on palautteen antajassakin; Elisa on hoitanut nopeasti ja asiallisesti kaiken, helpoiten onnistuu jos käy Elisan liikkeessä.
Saunalahden asiakaspalvelukin toimii, jos jaksaa puhelimessa tuntikaudet jonottaa.
Huonoa palvelua olen saanut Töölön Pizza Hutissa, viimeisellä kerralla ei saanut mitään palvelua ruokalistojen tuomisen jälkeen. Boikotissa ollut jo pari vuotta.
Sellossa Ravintola Retro, hyvää palvelua saa vain jos on pöytävaraus etukäteen, muuten ala-arvoista toimintaa.
Kodin 1 Merituuli erittäin huono palvelu, eivät ymmärrä edes että heidän myöntämänsä vaihtoaika tuotteelle on eri asia kuin reklamaatio viallisesta tuotteesta. Sitä eivät mitkään kuittiin painetut vaihto/palautusajat koske ja tästä väännettiin pitkään ja hartaasti ennen kuin meni perille. Soittivat lopuksi tuotteen valmistajalle, joka sanoi heti että tuote on vaihdettava virheettömään. Sitä ennen syy oli vain asiakkaassa...
Jumbon ravintolamaailman italialainen oli kyllä kanssa "elämys" ja samaten täällä aiemmin mainittu Kodinavux. Huhhuh!
Itse olen kyllä aina saanut hyvää palvelua Finnairilta, niin lennolla kuin asiakaspavelussakin, jopa parissa erittäin kiperässä tilanteessa.
Sen sijaa Hairstoressa palvelu on ala-arvoista muta ihmekös tuo kun se on sellainen orjalaitos.
Halusin irtisanoa liittymäni ( vaihdoin sen niin että sama numero säilyi mutta operaattori vaihtui) kävin KOLME kertaa allekirjoittamassa dna-liikkeessä sen irtisanomis lapun, ja kolme kertaa ne sen siellä hukkasivat ja asia ei edennyt. Tähän meni 4kk että sain irtisanottua liittymäni.
annokseensa ihan jääkaappikylmän broilerinfileen. Olivat ilmeisesti unohtaneet lämmittää. Sitten kun sai saman fileen lämmitettynä, oli alla olevassa maustevoissa hiuksia:(. Annos lähti kaksi kertaa takaisin keittiöön. Sen jälkeen tarjoilija oli tosi koppava ja syytteli meitä siitä, että oli laittanut vääriä ruokia väärille laskuille, kun olimme olleet niin puheliaita että hän oli mennyt sekaisin.
Ei ikinä enää mihinkään Famigliaan.
Siis kammottavin ravintolaelämys ikinä (ja olen syönyt paljon rafloissa niin Suomessa kuin ulkomaillakin). Ruokaa sai odottaa puolitoista tuntia ja se oli ihan syömäkelvotonta: Aivan rutikuivia "lihapullia" ketsuppikastikkeessa (oli varmastikin pelkkää valmisketsuppia). Gordon Ramsay olisi varmaan saanut sydärin. Melkein itsekin. Sen verran suivaannuin, että marssin keittiöön ja vein moskan kokille takaisin...
tää on varmaa ainoa paikka missä ei olla syöty jumbossa/flamingossa
ja tässä on mun Fonda del Sol jumbossa -sain sieltä kamalan ruokamyrkytyksen =( olin kaksi viikkoa kipeänä
Lastentarvikkeessa, Sotkassa ja Mäkkärissä on tooosiii hyvä palvelu (ollut aina).
Osuuspankista en sanoisi samaa.
Elisa on toiminut myös moitteettomasti :)
Ei voi enää huonompa pankkipalvelua saada! Täyttä kusetusta ja vedästystä ihan kaikki.
jollakin on kaiketi ollut onnea kun on saanut hyvää palvelua mutta itse olen niin monta kertaa joutunut pettymään Elisaan.
onneksi minun ei tarvitse enää asioida tämän firman kanssa :)
nimi on Idea tai jotain sinnepäin. Ynseää palvelua, ei katsota edes silmiin.
Yli 800euroa kankkulan kaivoon (ei tullut kuntoon edes takuun aikana) ja huoltomies vielä haukkui mut.
KatjaMaria-teamin hiusten laitto... Varasin ajan jotta tukkani olisi ollut kaunis ystävieni häissä muutama vuosi sitten. Itku pääsi kun ehdin kotiin ja totesin etten ennen juhlia ehdi edes pestä ja kuivata tukkaani uusiksi. Häpesin päätäni ja juhlat meni pieleen. Koko kampausajan minulle yritettiin myydä kolmen sadan euron suoristusrautaa...
Keljossa Prisman yhteydessä oleva apteekki. Sen yhden akan vois heittää pellolle!
Eivät vastaa asiakkaiden kysymyksiin. Toisekseen leivät ovat aika pahoja.