PIKA! onko kukaan ostanut lahjakorttia citydealin kautta?
Olisi ollut kiva tietää,lukeeko citydealin kautta ostetussa lahjakortissa että se on ostettu citydealin kautta? :)
Kommentit (11)
Satoja valituksia jo kuluttajaviranomaisille, huijausta koko homma!
mutta voit itse käydä vaihtamassa sen tulostamasi kortin kyseisessä liikkeessä toiseen. Tosin se ei joka paikassa ole mahdollista. Yleensä siitä on maininta esittelyssä, mikäli näin voi tehdä.
lahjakortteja ja aina on kaikki mennyt hyvin. Olen esim. ostanut lastenvaateliikkeeseen 40 € lahjakortin 20 eurolla. Lisäksi olen ostanut ravintoloihin edullisempia lahjakortteja. Ei todellakaan mitään huonoa sanottavaa.
Tietenkin kannattaa ostaessa tutustua tarjottuun tuotteeseen ja vasta sen jälkeen tehdä päätös ostamisesta. Samalla tavalla kuin kaupassa asioidessa.
AINAKIN MINÄ SAIN SEN MITÄ HALUSIN, HAMPAIDEN VALKAISUN 99 EUROLLA. TOIMI JUST NIINKUN OLI LUVATTU.
mainintaa siitä, mitä sinä olet kyseisestä lahjakortista maksanut :)
lahjakortteja ja aina on kaikki mennyt hyvin. Olen esim. ostanut lastenvaateliikkeeseen 40 € lahjakortin 20 eurolla. Lisäksi olen ostanut ravintoloihin edullisempia lahjakortteja. Ei todellakaan mitään huonoa sanottavaa.
Tietenkin kannattaa ostaessa tutustua tarjottuun tuotteeseen ja vasta sen jälkeen tehdä päätös ostamisesta. Samalla tavalla kuin kaupassa asioidessa.Satoja valituksia jo kuluttajaviranomaisille, huijausta koko homma!
Minäkin olen ostanut hierontaa, kampaajakäyntejä, kielikurssin, ravintola-alennuksia ym eikä ole ainakaan vielä ollut mitään ongelmia.
kampaamosta, jalkahoidoista, ravintoloista.
citydeal ole kuluttajaviraston hampaissa, ei kai sieltä kukaan mitään uskalla ostaa?
Ollaan käyty syömässä lähemmäs kymmenen kertaa, hierojalla, autopesussa jne.
Lahjakortti on itse tulostettu netistä ja siinä isolla city-deal, hinta ei ole näkyvissä.
Citydealia, Offeriumia, Waucheria, Kimppadiiliä ja Facediiliä sekä jo kuopattua Wowtletia. Viimeksimainittua lukuunottamatta kaikki on toiminut hyvin. On ostettu hierontoja, parturikäyntejä, nettileffoja, alennuksia kauppoihin ja ravintolakäyntejä. Viimeksi tänään käytettiin Offeriumin brunssitarjous.
Mä oon miettinyt samaa, ja luulen että siinä kyllä näkyy se citydeal...