Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKA! onko kukaan ostanut lahjakorttia citydealin kautta?

Vierailija
18.12.2011 |

Olisi ollut kiva tietää,lukeeko citydealin kautta ostetussa lahjakortissa että se on ostettu citydealin kautta? :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt samaa, ja luulen että siinä kyllä näkyy se citydeal...

Vierailija
2/11 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja valituksia jo kuluttajaviranomaisille, huijausta koko homma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voit itse käydä vaihtamassa sen tulostamasi kortin kyseisessä liikkeessä toiseen. Tosin se ei joka paikassa ole mahdollista. Yleensä siitä on maininta esittelyssä, mikäli näin voi tehdä.

Vierailija
4/11 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortteja ja aina on kaikki mennyt hyvin. Olen esim. ostanut lastenvaateliikkeeseen 40 € lahjakortin 20 eurolla. Lisäksi olen ostanut ravintoloihin edullisempia lahjakortteja. Ei todellakaan mitään huonoa sanottavaa.

Tietenkin kannattaa ostaessa tutustua tarjottuun tuotteeseen ja vasta sen jälkeen tehdä päätös ostamisesta. Samalla tavalla kuin kaupassa asioidessa.

Vierailija
5/11 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINAKIN MINÄ SAIN SEN MITÄ HALUSIN, HAMPAIDEN VALKAISUN 99 EUROLLA. TOIMI JUST NIINKUN OLI LUVATTU.

Vierailija
6/11 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainintaa siitä, mitä sinä olet kyseisestä lahjakortista maksanut :)

Vierailija
7/11 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortteja ja aina on kaikki mennyt hyvin. Olen esim. ostanut lastenvaateliikkeeseen 40 € lahjakortin 20 eurolla. Lisäksi olen ostanut ravintoloihin edullisempia lahjakortteja. Ei todellakaan mitään huonoa sanottavaa.

Tietenkin kannattaa ostaessa tutustua tarjottuun tuotteeseen ja vasta sen jälkeen tehdä päätös ostamisesta. Samalla tavalla kuin kaupassa asioidessa.

Minäkin olen ostanut hierontaa, kampaajakäyntejä, kielikurssin, ravintola-alennuksia ym eikä ole ainakaan vielä ollut mitään ongelmia.

Vierailija
8/11 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaamosta, jalkahoidoista, ravintoloista.

Vierailija
9/11 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

citydeal ole kuluttajaviraston hampaissa, ei kai sieltä kukaan mitään uskalla ostaa?

Vierailija
10/11 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käyty syömässä lähemmäs kymmenen kertaa, hierojalla, autopesussa jne.

Lahjakortti on itse tulostettu netistä ja siinä isolla city-deal, hinta ei ole näkyvissä.

Vierailija
11/11 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citydealia, Offeriumia, Waucheria, Kimppadiiliä ja Facediiliä sekä jo kuopattua Wowtletia. Viimeksimainittua lukuunottamatta kaikki on toiminut hyvin. On ostettu hierontoja, parturikäyntejä, nettileffoja, alennuksia kauppoihin ja ravintolakäyntejä. Viimeksi tänään käytettiin Offeriumin brunssitarjous.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi