Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrityksiä, joiden palveluun tms. olet ollut pettynyt.

Vierailija
13.02.2012 |

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tulivat ihan ekaksi mieleen.

Vierailija
42/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helevata, ei niillä kulje junat koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi paljon mm. runkopuita pois jne. aikataulu kusi, muurame-talojen rakennuksesta vastaava henkilö ei käynyt kuin kerran työmaalla ja muutoinkin erittäin huonosti tavoitettavissa.

Vierailija
44/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan en saanut rahojani takaisin palautetuista tuotteista.

Vierailija
45/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka eivät tiedä niin Elisan asiakaspalvelu sijaitsee helvetin esikartanossa.

Vierailija
46/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka eivät tiedä niin Elisan asiakaspalvelu sijaitsee helvetin esikartanossa.

Vierailija
47/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain Elisasta ihan tosi hyvää asiakaspalvelua. Jäin oikein jälkeenpäin hämmästelemään, että kuinka ystävällistä ja nopeaa palvelua sain.

Vierailija
48/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuote ei kestänyt käyttöä yhtään eivätkä ottaneet mitään vastuuta. Totesivat vaan että olen käsitellyt tuotetta liian kovakouraisesti ja että oma vika.

Vierailija
49/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikataulut ja työn jälki kusee.

La Famigliassa saamani broileripasta-annos oli oikeasti varmaan jotain harakkaa, ihan harmaata lihaa eikä maistunut broilerilta yhtään...

Vierailija
50/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen poika tuli eilen viikonloppureissultaan Tampereelta ja naureskeli, että nyt oli ollut lippukassoilla ihan tyhjää, mutta sen sijaan jonotusnumeroautomaatille oli pitkä jono, kun uusi hipaisu-, pyyhkäisy- tai mikä lie teknologia ei VR-mäiseen tapaan oikein toiminutkaan.

Itse olen huomannut saman ongelman, kun kerran yritin päästä lipunmyyntiin. Alkaa jo naurattaa?

Vierailija
51/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

foorumin chicos,tarjoilija tiuski törkeästi vaikka nätisti jotain kysyttiin. Sellon kaivokukassa tympeet myyjät.Moni Mäkkäri tosi hidas,aina saa odotella hamppareita!Ennen oli iloiset myyjät Sellon Roberts cofeessa,mutta nykyään ei paljon hymyä irtoo.Miten jotkut edes kehtaa näyttää niin hapanta naamaa.

Mullakin Elisasta vaan hyvää sanottavaa.

Vierailija
52/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy sellaista huulien "turvotus" hoitoa, ihan huijausta koko homma!

Vierailija
53/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekoitti mun luottokortti tiedot toisen vuokraajan tietoihin ja luovutti tiedon eteenpäin. Edes anteeksipyyntöä ei tullut.

Vierailija
54/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kammottavin ravintolaelämys ikinä (ja olen syönyt paljon rafloissa niin Suomessa kuin ulkomaillakin).

Ruokaa sai odottaa puolitoista tuntia ja se oli ihan syömäkelvotonta: Aivan rutikuivia "lihapullia" ketsuppikastikkeessa (oli varmastikin pelkkää valmisketsuppia). Gordon Ramsay olisi varmaan saanut sydärin. Melkein itsekin.

Sen verran suivaannuin, että marssin keittiöön ja vein moskan kokille takaisin...

Vierailija
55/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kuka tuon La Famiglian omistaa? Tekisi mieli laittaa palautetta suoraan omistavalle taholle koska ravintolan sivuilla olevan palautelomakkeen kautta lähetettyihin palautteisiin ei vastata!

Vierailija
56/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
57/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa niiltä mitään. Laatu ei vastaa lupauksia.

Vierailija
58/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollakin on kaiketi ollut onnea kun on saanut hyvää palvelua mutta itse olen niin monta kertaa joutunut pettymään Elisaan.

Vierailija
59/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan katastrofilaatu, tekevät miten sattuu ja omistajatkin koittavat itse tehdä remonttitöitä vaikka ei tunnu olevan mitään käsitystä asiasta. Meille olisivat laittaneet laittoman sähköasennuksen, jos emme olisi huomanneet asiaa ajoissa.

Vierailija
60/97 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilattiin pari vuotta sitten omakotitalo työmaan maanrakennustyöt ko. firmalta. Aikataulu kusi pahasti, käytti jotain pikkupoikia sit lopulta töissä ja senhän saattaa arvata mitä siitä tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi