Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä mies hulluksi?

Vierailija
28.12.2005 |

Missä mahtaa olla vika, kun aktiivisen alun jälkeen aloite seksiin tulee lähes aina minulta (=nainen)?! Otan suihin vähintään kerran viikossa ja mieheni pitää siitä kovasti, mutta on hieman laiska tekemään vastapalvelusta. Olen kyllä maininnut asiasta... Peppuseksistä tykkään ja mies myös, mutta silloin häneltä tulee tosi nopeasti ja minulta jää homma kesken. " Normaalissa" yhdynnässä mieheltä tuli myös alussa turhankin nopeasti, mutta nyt ongelmana on lähinnä se, että vehje ei pysy aina kunnolla jäykkänä, vaikka siitä huolimatta sperma lentää. Ikää on 42 v eli se saattaa selittää hommaa jonkin verran. No, tässä seisonta-asiassa ei ole ongelmaa, jos harrastan tuhmia puheita, eikä yleensäkään selvinpäin... Tunne silti itseni seksuaalisesti hieman torjutuksi etenkin, kun itse haluaisin useammin ja mies vain korkeintaan kerran päivässä. Mies sanoo rakastavansa minua ja työstressiä riittää. Mutta mitä ihmettä siis voisin keksiä? SM-leikit kiinnostaisivat, mutta en oikein tiedä miten mies niihin reagoisi... Ns. kolmas pyörä kiinnostaisi myös, mutta pelkään menettäväni mieheni siinä touhussa... Miten siis " normaalia" seksielämää voisi piristää?????! Onko toivo menetetty vai löytyykö jotain konstia miehen hulluksi tekemiseksi... ;)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä