Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys, mutta käykö jollain oviksen aikaan kipeää...

Vierailija
28.12.2005 |

munasarjoihin kun käy vessareissulla? Esim. vaikka vain pissalla? Kun mulla käy. Ajattelin että onkohan se ihan yleistä vai onko mussa jokin vika...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

munasarjoihin kun käy vessareissulla? Esim. vaikka vain pissalla? Kun mulla käy. Ajattelin että onkohan se ihan yleistä vai onko mussa jokin vika...

Mulla myös alavatsakipua aina oviksen aikana. Välillä aika kivuliastakin.

Vierailija
2/5 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää sitten vihloi niin mahdottomasti oikealta puolen kai munasarjan kohdalta... Kohtalon ivaa on se että juuri silloin kun ei ole haaveissa toinen lapsi niin tiedän tasan tarkkaan milloin ovuloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkkeiden voimalla selviän hengissä:Ja tiedän tasan tarkkaan kummalta puolelta irtoaa.Maha turpoaa muodottomaksi.Kaverini,joka on töissä sairaalan ensiavussa,kertoi että sinne tuodaan aika useinkin naisia ovulaatikipujen takia.Ei siksi,että se olisi vaarallista vaan siksi,etteivät naiset tiedä mikä heillä on,kun kipu on ihan sietämätön.Epäileevät jotain vaarallisempaa esim umpisuolta tms.

Vierailija
4/5 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei sussa oo mitää vikaa.

Vierailija
5/5 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa tietää, että se on normaalia :)

Joskus tuntuu, että alamaha tai oikeastaan ihan munasarja " räjähtää" , käy niin kipeetä! Ja vessareissut ovat silloin yhtä tuskaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä