Kysyttiin kaverin miestä lapselle kummiksi
ja hän kohotti vain olkapäitään..
Ottaisitteko vielä kummiksi jos ei heti sanoisi tulevansa? Mies olis tietoinen luultavasti asiasta koska olin jo aiemmin pyytäny hänen tyttöystävänsä kummiksi.
Mun mielestä vastataan tollaseen kysymykseen heti eikä viikkojen päästä.
Mielipiteitä?
Kommentit (6)
kaverini joskus pyysi mua ja miestäni lapselleen kummiksi että saataisiin jotain " yhteistä" .
Nyt tällä kaverilla on ollut yli vuoden tää uusi mies ja ajateltiin, että tällä samalla periaatteella pyydetään kaverin miestäkin kummiksi, että he saisivat jotain " yhteistä" ..
:/
-ap
Sellaisen kumppanin jättäisin pyytämättä, jota en ole tavannut tai josta en erityisestä syystä pitäisi.
" noooo, mulla kyllä on jo aika monta kummilasta, et en mä kyllä sit sitä mitenkään voi huomioida, mut kylhän mä voin nyt sitten varmaan..."
Sanoin miehelle että toi kummiehdokas kyllä voidaan unohtaa, vaikka tavallaan suostui jo niin kun ei uudelleen mainita tuskin tulee tyrkyttäytymään.
Haluan kummiksi ihmisen joka ottaa sen kunnia-asiana eikä pakkopullana.
Ja teille tiedoksi, että jos ystävättäresi ja hänen mies (kummiehdokkaanne) eroavat mitenhän mahtaa pitää kummilapseensa yhteyttä jos ei mitään suhteita teihin. Usein käy että kummius unohtuu...
Joo..
itseasiassa ollaan mietitty et jos eroovat niin sitten ei varmasti tule pitämään yhteyttä.
Tämän kyseisen kaverin piti tulla kummiksi jo esikoiselle ja hän vastasi kun kysyin häntä kummiksi, " ihan sama" ..
no niin olikin ja en halunnut kummia hänestä silloin koska se tosiaan on kunnia asia eikä mikään ihan sama!
No, ei varmasti oteta tästä hänen poikaystävästään kummia mutta ajateltiin vaan niin kuin kaverini joskus.. huoh, hankalaa :/
joo ja on meillä muitakin kummeja et ei haittaa vaik tuo poikaystävä ei suostus..
-ap
Eli ei pyydetty mieheni siskon miestä, koska eivät olleet naimisissa. Yhdessä olivat olleet jo muutaman vuoden. Tosin nyt jo eronneet.
Must olis noloa pyytää avioparista vaan toista. Se on jotenkin loukkaavaa sitä aviopuolisoa kohtaan. Mutta jokainen tavallaan. Tää kummiusjuttu on muutenkin nykyään ihan syvältä. Kummius tuntuu tarkoittavan sitä, että PITÄÄ ostaa lahja synttäriks ja jouluks. Eikä se oikeesti nyt ihan sitä meinaa. Samapa se on ketä näillä kriteereillä pyytää, paitsi että kantsii pyytää mahdollisimman rikasta. No joo.
Voi miten kiusallinen tilanne kaverisi miehelle. Ei takuulla halua, ja ei kehdannut suoraan sanoa. Miksi _kaverin mies_ kummiksi???? Eikö ketään läheisempää olisi? Siis vaikka olisivat naimisissa, niin eihän miehenkin ole pakko tulla kummiksi... Multa loppuu sanat, kun en tiedä miten sanoisin että: ..tyhmää edes pyytää jotain sillä perusteella että on kaverin mies