Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jolla on kuukautisten aikana myös ripuli?

Vierailija
04.02.2012 |

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuossa ehkä 7 vuotta sitten noin puolen vuoden ajan sellaista että kun kuukautiset alkoivat, siitä n, 6 tunnin kuluttua istuin 5-6h vessassa koska maha oli ihan löysällä. 

alkoi yhtäkkiä ja myös loppui yhtä nopeasti, koskaan en tiedä mistä moinen johtui. Sen jälkeen ei ole ollut, hiukan löysällä tai löysempää mutta ei vesiripulia.

Vierailija
22/76 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mullaki kauhee ripuli aina menkkojen aikana.. ärsyttävää kun yrittää pyyhkiä ni sitte koko alapää on täynnä kurapaskaa ja verta.. ei yhtään kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee vatsa löysälle aina n. vuorokautta ennen kuin menkat alkavat.

Vierailija
24/76 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2012 klo 13:33"]Jos käristän sen rapeaksi ja laittaisin pizzaan, mitkä muut täytteet sopisivat sen kanssa? Olen kyllästynyt ainaiseen jauhelihapizzaan.. Illalla aikoisin pellillisen pizzaa tehdä ja olla hurja ja kokeilla jotain uutta! ;)
[/quote] pekonin kanssa sopii kana ja ananas.

Joo, menkat ja ripuli tuntuu kulkevan täälläkin Käsikädessä.

Vierailija
25/76 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
26/76 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös :D Olen aina luullut, että se johtuu siitä, kun joudun ottamaan paljon särkylääkettä kuukautiskipuihin.

Vierailija
27/76 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkkeet itse asiassa yleensä kovettaa vatsaa ja lääkärini mukaan auttavat myös niukentamaan vuotoa.

Vierailija
28/76 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 00:29"]

Ihana kuulla etten oo ainoo, kel o rinkkamepulit.

[/quote]

Hahahahah, alan käyttää tätä termiä! ;D

Vierailija
29/76 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi :') Ihania olette. Nauran täällä vedet silmissä ja (hyvä ettei) kurat housussa teidän purkauksille. Tulin vessareissun jälkeen googlaamaan, että onko tää nyt ihan normaalia, että kura lentää jo kolmatta päivää kilpaa veren kanssa. On todella hekumallinen olo ja vessa on todellaki nyt ihan priva-käytössä, kun ei sinne kehtaa ketään muuta päästää.

Mutta huh helpotusta, vaikuttaa olevan ihan normaalia. Aloin jo epäillä itselläni endometrioosia, mutta mitä ilmeisimmin kunkkamera tai rinkkamepuli on ihan (shit happens!!) normisettii.

Mutta onneksi on vauva.fi ja vertaistukea. Hohhohhohooo

Vierailija
30/76 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni joskus luin että tähän liittyy myös joku kemikaali joka tekee siitä kohdun limasta juoksevampaa, että se tulee helpommin ulos, kuukautisina. Samalla tätä kemikaalia menee myös muualle lähialueelle, puolivahingossa esim suolistoon, niin sitten paskakin tulee "helpommin ulos".
Se näky pöntössä, kun sinne tyhjentää ensin kuukupin ja sen jälkeen ripulipaskat. Miehillä on niin varhaiset käsitykset naisista.

Vierailija
31/76 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaiset!
T. 37

Vierailija
32/76 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös, aina ollut. Lisäksi päivän ennen menkkoja ja pari päivää niiden alusta pierettää ihan julmetusti. Käsittääksen johtuu siitä että kohtua ja suolistoa hermottaa samat hermot, ja kun pää käskee kohtua alkaa supistella jotta kuukautisveri saadaan ulos, alkaa yliaktiivinen liike myös suoliosastolla, mikä tuo ulosteen turhan löysänä ulos (ei ehdi nestettä imeytyä pois).

Vierailija
33/76 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koirallakin oli aina juoksujen aikaan. 

Vierailija
34/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ihan ruikulia, mutta sitä paskaa kuitenkin vaan TULEE. Vaikka en edes söis paljon, niin silti pitää käydä tyhjentämässä tankki varmaan 5 kertaa päivässä. Tämä siis yleensä kuukautisten ekoina päivinä.

Vierailija
35/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa

Vierailija
36/76 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mulla menee kuukautisten aikana etenkin maitotuotteista maha sekaisin, vaikka muuten pystyn niitä syömään.

Vierailija
37/76 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan ripulia tule, mutta paljon ei tarvitse kuitenkaan vessassa pinnistellä. Minäkin olen joskus miettinyt, käykö samaa muille :D

Vierailija
38/76 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monilla kai on

Vierailija
39/76 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo et oo ainoo...

Vierailija
40/76 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, verta tulee yhdestä rööristä, kuraa toisesta ja räkää nenästä. Saatanpa tässä vielä yön pimeinä tunteita oksentaakin.

Hyvää pääsiäistä teillekin, törähtääpi täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän