Olenko ainoa, jolla on kuukautisten aikana myös ripuli?
Kommentit (76)
kas vain sanoi kas vain ja kasvoi vain kirjoitti:
Millähän logiikalla särkylääke niukentaisi vuotoa? Ainakin perinteinen burana ohentaa verta niin luulis että sillon justii roiskuis enemmän..
Asetyylisalisyylihappo eli Aspirin on lähinnä se verta ohentava särkylääke. Ibuprofeeni, jota on Buranassa, kyllä ihan tutkitusti vähentää vuodon määrää noin 20%, jos otetaan heti menkkojen alusta ja riittävänä annoksena. Samoin toimii naprokseeni.
Runsaat kuukautiset + ripuli niin tulee aina semmonen kauhee ruskeapunainen vyöry alapäästä .. juu ei ole kivaa
Voi olla vähän löysällä. Mutta muutaman kerran vuodessa tulee mekkojen yhteydessä sellainen yleensä tunnin kestävä kohtaus että meinaa taju lähteä ja tavaraa tule rajusti molemmista päistä. Alkaa yleensä juuri saman tien kun vuotokin. Sillon ei naurata kyllä yhtään.
Naiset, toivotan jaksamista kaikille teille jotka saatte kestää tällaista.
T: M39
Et ole. Minulla endometrioosi aiheuttaa kaikenlaista vaivaa, myös ripulia kuukautisten aikana.
Mulla myös röplyää ripuli kun menkat.
Rinkkamepulit 💩 on myös mulla joka kerta pari päivää vesiripulia 😞 ei yhtään kiva. Kipuja ei juuri ole mutta tämä ripaskalla juokseminenkaan kovin kaksista ole.
Vierailija kirjoitti:
hankala ripuli, aivan vesiripuli lähes viikon ajan. Se on uskomattoman hankalaa! Mulla on endometrioosi, en osaa sanoa, johtuuko siitä vai jostakin ihan muusta. Onko sulle kukaan gyne kommentoinut, mistä voisi johtua?
Kyllä se hyvin usein liittyy juurikin endometrioosiin.
hihhi, kakkajuttuja, nyt on muuten jäätävän ebinillä levelillä legendat
asdfhjkh kirjoitti:
hihhi, kakkajuttuja, nyt on muuten jäätävän ebinillä levelillä legendat
Jännittääkö?
Joo ripuli ja vessassa rampataan koko ajan pissallakin, kun ei pysty pidättämään pientäkään määrää vaan painaa heti rakossa ikävästi.
38 vuoteen ei ollut ripulia menkkojen aikaan, mutta nyt kun vaihtarit alkoi todenteolla noin vuosi sitten, alkoi olla joka kerta. Kierto ei ole enää säännöllinen, mutta hienhajun muutoksesta tiedän, että menkat alkaa seuravana päivänä. Otan silloin annoksen erittäin vahvaa maitohappobakteeria, se on auttanut, eikä maha ole sen keksimisen jälkeen ollut löysänä. Enpä ole tiennyt, että joillakin on noin pahana. :(
No mutta tämähän on hyvä asia, ainakin niille miehille jotka haluavat menkkojen aikaan toista reikää.